Haksahdin parhaan kaverin miehen kanssa sänkyyn
Ja nyt ahdistaa. Olimme molemmat juovuksissa ja ajattelin että se on vain pano. Niinhän se olikin, mutta minun on nyt vaikea olla parhaan kaverini seurassa 😣
Pelkään että hän hoksaa asian, koska olen hyvin vaivaantunut hänen/heidän seurassa. Olemme olleet kuitenkin parhaat kaverit jo eskarista saakka.
Kommentit (16)
Koiranoksennus. Ei riitä sanat kuinka vastenmielinen olet. Toivottavasti itse koet saman tulevaisuudessa.
Jois sinun peppureikään työnnettiin samalla kieli niin se mitätöi asian ja voit unohtaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Hupsista. Että ihan haksahdit. Se on vaan sitten kestettävä seuraamukset. Toivottavasti ystäväsi saa tietää asiasta. Jotta ymmärtäisi minkälainen ystävä hänellä onkaan.
Eivät ole enää pitkään kavereita.
No teoilla on seurauksensa. Toivottavasti oli edes paras pano elämässä.
Mitä väliä. Kunhan kaverisi on uskollinen miehelleen, eikä sinullakaan ole kertoman mukaan kumppania, niin vahinkoa ei tapahtunut. Naisen tulee olla suhteessa yksiavioinen, mutta miehelle sivusuhteet sallittakoon.
Hupsista. Että ihan haksahdit. Se on vaan sitten kestettävä seuraamukset. Toivottavasti ystäväsi saa tietää asiasta. Jotta ymmärtäisi minkälainen ystävä hänellä onkaan.