En osaa olla ns.läsnä intiimi hetkinä. En tiedä mitä tehdä.
Kumppanikin on jo huomannut että olen poissaoleva ja kuulemma tylsistyneen näköinen.
Ei ole tarkoitus, mutta tosiaan tunnen olevani jossain tuolla kaukana.
Onko kellään muulla käynyt näin?
Tai mikä voisi auttaa?
Kommentit (129)
Onko sulla kuitenkin kivaa? Vai oletko oikeasti tylsistynyt?
Nää on kaksi aika eri tyyppistä tilannetta.
Kumppanisi ei vain sytytä sinua tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea kysymys, on se ihan ok - seksi ei ole koskaan ollut mitenkään iso juttu minulle, en oikein ymmärrä koko touhua.
Ja en myöskään suoraan tylsistynyt, mutta kuten sanoin se on aika outoa hommaa minulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea kysymys, on se ihan ok - seksi ei ole koskaan ollut mitenkään iso juttu minulle, en oikein ymmärrä koko touhua.
Ja en myöskään suoraan tylsistynyt, mutta kuten sanoin se on aika outoa hommaa minulle.Ap
Aseksuaalin ei kannattaisi oikeastaan harrastaa seksiä lainkaan. Ehdotan monisuhteisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en myöskään suoraan tylsistynyt, mutta kuten sanoin se on aika outoa hommaa minulle.Ap
Aseksuaalin ei kannattaisi oikeastaan harrastaa seksiä lainkaan. Ehdotan monisuhteisuutta.
En ole aseksuaali.
Mies ei sormeta eikä pussaa alapäätäsi?
Ois aika kauheeta harrastaa seksiä apn kanssa. Jolle seksi on pakkopullaa. Tuo suhde ei tule kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on sulle outoa eli et halua seksiä.
Oottekohan menneet liian nopsaa sänkyyn? Jos ei ole läheisyyttä tarpeeksi?
Mitäpä jännää jossain sängyllä makoilussa olisikaan? Siinähän köllötät
Minä tykkään seksistä, mutten ymmärrä sitä kun se joillekin miehille on niin tunteellinen asia...itse en osaa yhdistää seksiä tunteisiin, vaikka tunteita olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ois aika kauheeta harrastaa seksiä apn kanssa. Jolle seksi on pakkopullaa. Tuo suhde ei tule kestämään.
Myös mulle seksi on pakkopullaa huonon miehen kans. Olisi ihan kamalaa harrastaa seksiä sinun kans.
-eri
Nyt elävöidyt eläkä esitä lahnaa.
Oletko seksiin aikana tavallista enemmän poissaoleva vai kiinnitätkö siihen silloin vain huomiota? Kuka teki asiasta ongelman, sinä vai partnerisi? Onko se edes oikea ongelma? Tarvitseeko silloin olla täysin läsnä? Keskitytkö nautintoon?
Tantraseksistä voisi löytyä harjoitteita, jotka auttavat jos todella koet asian ongelmaksi. Kannattaisi testauttaa kilpirauhasarvot, jos koet itsesi muutenkin uuvahtaneeksi.
No mulla on joku lukko siinä myös. Nautin seksistä ja on ollut hyviä, innostavia kumppaneita, mutta usein menen myös jotenkin "pois", enkä osaa heittäytyä tunteen vietäväksi. Yksinään on paljon helpompi irrotella.
Ei ole kyllä kukaan valittanut tylsistyneen oloiseksi, mutta lähinnä laukeaminen on haasteellista toisen seurassa kun en osaa olla silloin läsnä.
Minulla on mennyt koko elämä niin. Sen kanssa vaan pitää oppia elämään.
Jos on tosi syvällinen ihminen, niin jo siinä kohtaa on menty metsään kun puhutaan seksistä "harrastuksena", tai jonain puuhasteluna. Voi olla että olet erityisen syvällinen ihminen, ja miehesi tavallinen puuhastelija?
Minä inhoan seksiä. Mietin aina jotain sisustusjuttuja tms. Joskus selaan kännykkää.
.