Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö, että tuntuu ihan hiivatin pahalta, kun

Vierailija
26.07.2022 |

Olisi tehtävää kotona ja olen lomalla eli olisi aikaakin, mutta kun en vain saa itsestäni mitään aikaiseksi. Voisin vaikka vaatehuoneetta käydä läpi, pestä ikkunat tms, mutta kun ei vain lähde hommat etenemään, en jaksa.
Ja tämä on jatkuvaa, ei vain tämän hetken olotila.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/7 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain uupunut. Anna niiden ikkunoiden olla, vaatekaapin olla ja nauti lomasta. Jos saisit sillä nostettua vireystasoa? Älä edes ajattele niitä. Turhaan stressaamaan jotain vaatekaappia, mihin ne vaatteet sieltä katoaa ja kuka siellä aikaa muuten kuin vaatteiden ottamiseen käyttää?

Turhaan itse luot itsellesi stressiä. Se on aivan järjetöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain uupunut. Anna niiden ikkunoiden olla, vaatekaapin olla ja nauti lomasta. Jos saisit sillä nostettua vireystasoa? Älä edes ajattele niitä. Turhaan stressaamaan jotain vaatekaappia, mihin ne vaatteet sieltä katoaa ja kuka siellä aikaa muuten kuin vaatteiden ottamiseen käyttää?

Turhaan itse luot itsellesi stressiä. Se on aivan järjetöntä.

Uupunut vuodesta toiseen? Varmaan joo, sillä diagnoosilla ei vain sairaslomalle jäädä, tosin tulisi siihen taatusti muutakin.

Ap

Vierailija
4/7 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, aloitekyvyttömyys kestänyt jo vuosia. Suunnitelmia aina on, mutta toteutusta ei. Joskus kun on poikkeuksellisesti toteutustakin, niin eihän se itse tekeminen tunnu oikein miltään, esim. jossain tapahtumassa käynti.

Vierailija
5/7 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lomalla siivota ylimääräistä, jos ei jaksa. Mutta kun aiot tehdä jotain , tee pienissä paloissa. Pese vain yksi ikkuna päivässä tai siivoa yksi kaapin hylly kerrallaan. Kun olet tehnyt sen, kehu itseäsi ja palkitse pienesti.

Vierailija
6/7 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tutkimaan sitä harmitusta tms tunnetta uteliaasti, tuomitsematta. Missä se tuntuu kehossa? Mitä ajatuksia ja uskomuksia sinulla pyörii päässä? Mistä ne tulevat? Juttele itsellesi lempeästi ja ymmärtävästi. Mitä sanoisit ystävälle samassa tilanteessa?

Ihmiset eivät nykyään jaksa lukea kirjoja, mutta jos olet poikkeus niin suosittelen lämpimästi: https://www.suomalainen.com/products/luo-itsesi-uudelleen-1

Vierailija
7/7 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailu kuntoon. Sokeri ja vehnäjauhot pois. Kalaa. Sieniä. Marjoja. Kasviksia eri värisinä. Ulkoilua metsässä jolloin vihreä väri ja terve bakteeristo vaikuttavat. Pitkiä kävelylenkkejä rauhallista vsuhtia tuntikausia ulkona. Avantouinti tai nyt avovedet. Ei kuntosalia sisällä. Jättää vaatekaapit ja ikkunanpesut myöhempiin aikoihin, ei sisätiloissa oloa. Ei joogaa pierutiloissa eukkoporukoissa ja muotihömppiä kirjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan