BB Kakin sairas huumorintaju!!!!!
Kaki kertoi just mistä tietää että tytöllä on hyvä huumorintaju.
Laittaa tytön vatsalleen rakastellessa, jalat kiinni, meet päälle ja omilla jaloilla painat jalat kiinni, kädet kaulan ympärille ja samalla kuiskit korvaan että " ei kerrota äitille että isä tulee sisälle, ei kerrota äitille että isä tulee sisälle" . Jos tyttö nauraa, niin siitä tietää että tällä on huumorintajua.
Kommentit (38)
En tajua millaiset ihmiset jaksavat sitä sairasta pedoa puolustella...
Samanmoiset?
tässä se taas nähdään miesten ja naistene ero. Sorella- jupakka sai aikaan kauhean kohun ja oli sen jälkeen täydellisen epäpätevä työhönsä, adresseja kasattiin jne. Ja kaki saa jatkaa ja porskuttaa rauhassa.
Tai ainakin pois _vauva_ palstalta
Vierailija:
tässä se taas nähdään miesten ja naistene ero. Sorella- jupakka sai aikaan kauhean kohun ja oli sen jälkeen täydellisen epäpätevä työhönsä, adresseja kasattiin jne. Ja kaki saa jatkaa ja porskuttaa rauhassa.
Ja noi sen pedofiili ja rasistiset jutut menee niin yli, en tajua jos tuo kuvotus voittaa...
tuommoset miehet ne niitä teidänkin yh-pilluja nussii
Vierailija:
ja vaivautuu siitä vielä keskustelemaan. en näköjään o paljo menettänyt, kun en katso telkkaa. Tuollaiseksiko siitä tulee?
enkä mikään muukaan uskovainen. Olen vain todennut, että on mukavampaaakin tekemistä kuin mokoman paskan tuijottaminen. Edellinen kommentti taisi todistaa teesini tv:n hyvästä vaikutuksesta aivotoimintaan..
Uskomattoman tunneköyhiä ihmisiä VAUVA palstalla kirjottelee....
Meehän itse hullu V*ttuun täältä!!!!!!!!!!!!
Vierailija:
vittuako lesta itket
Pakko sanoa " viimeinen sana"
Buahhahhaahaaaa...................
Ja ikää on?!?
Kun ovikello soi, valkotakkiset tulevat hakemaan.
Lääkityksen paikka..
tuo ajatus: ellei ihminen katso televisiota, on lesta. Sillä tavalla. Elämäähän ei kannata muuhun käyttää, kuin sen vahtaamiseen, mitä jotkut kahjot jossain lavastetussa talossa touhuavat.
Vierailija:
...BUAHHAHAHHAAHA
Tunnetusti hullu jaksaa maailman tappiin asti :)))))))))))))
halusit silti saada itse " viimeisen sanan"
Subtv:n sivuillakin Kakista leivotaan voittajaa. Mä en tajua kuinka ne ihmiset jaksaa kuunnella noita juttuja siellä talossa. Hyi ällötys, mua oksettaa se mies. Alussa oli hauska, nyt alkaa jutut olla aika yksipuoleisia.