Näin kaupassa henkilön, josta ei oikeasti tiennyt, onko nainen vai mies
Asioi samalla osastolla, joten näin hänet monta kertaa. Miksi ei vaikka hiuksilla, koruilla tai vaatteilla kerro, kumpaa sukupuolta on. Liikkui kuin mies, vartalo oli vähän läski niin siitäkään ei nähnyt, kumpi oli. Ja niin edelleen.
Kommentit (27)
Mihin olisit sitä tietoa tarvinnut tai käyttänyt?
Mitä väliä hänen sukupuolellaan on? Miksi hänen tulisi jotenkin ulkoisesti tuoda esille sukupuolen?
Hyvä, että tulit hämmennyksestäsi kertomaan tänne palstalle.
Kengänkoosta sen useimmiten näkee.
Vierailija kirjoitti:
Se oli varmasti muunsukupuolinen.
No varmaan sitten. ap
Olisit vaatinut häntä heittämään housut pois päältään että kaikki koko kaupassa varmasti näkevät.
Sun elämässä ei vissiin kovin paljon tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Kengänkoosta sen useimmiten näkee.
Väärin. Typeristä kommenteiata taas näkee useimmin sen millainen henkilö niiden takana.
Kerro meille nyt, mitä ihmettä sinä sillä tiedolla olisit tehnyt, arvoisa ap? Minulla ainakaan ei ole koskaan tarvetta kiinnittää huomiota siihen, mitä sukupuolta muut asiakkaat liikkeessä ovat.
Ja minkähän hemmetin takia tuo tieto sinun persaistasi kutittaa?
Kumpaa sukupuolta olevana olisit iskenyt hänet?
Mitä sitten? Miksi sulle on niin tärkeää tietää hänen sukupuolensa?
Transnaiset ovat todella taitavia sängyssä. Itseltäni menee mielenkiinto, jos paljastuu normaaliksi naiseksi.
Ap
Mä näin kanssa eilen kaupassa jonossa edelläni ihmisen josta en todellakaan tiennyt sanoa onko mies vai nainen. Oli pukeutunut kaapuun niin en nähnyt oliko tissit. Kuulin jopa hänen äänensä mutten siltikään osannut sanoa oliko mies vai nainen.
Useat nuoret suomalaiset miehet näyttää naisille ja käyttäytyy neitimäisesti. Äidin yksinhuoltajuus paistaa kilsan päähän.
mutta kyllä mies on mies tunkiessaan itsensä ahtaaseen rooliin väkisin.
Jäin miettimään, että jos asioi kaupassa ja näkee siellä toisia ihmisiä, niin miksi silloin on välttämätöntä tai edes suositeltavaa tietää kuka heistä, itselle tuntemattomista ja vieraista on (mahd.) nainen tai kuka mies. - Voisiko joku kertoa mitä tällä tiedolla on merkitystä?
Vertailun vuoksi Aikanaan eräs mies yritti iskeä ja lähennellä minua yökerhossa. Eräs tuttavani kysyi minulta myöhemmin, että miksi en lyönyt sitä saatanan homoa turpaan. - En ymmärtänyt tuolloin hänen kommentiaan enkä ymmärrä tänäänkään. Miksi olisin lyönyt? - Jos olisin lyönyt (tai premmin yrittänyt lyödä), niin luultavasti olsin saanut itse lopulta turpaani Olihan se toki hämmentävää kokemuksena.
Mutta en minä erota ulkoapäin kenenkään sukupuolista suuntautuneisuutta. - Ja ilm. ei hänkään. Jälkeenpäin olenkin saattanut aatella, että mikä minussa oli sellaista, että tuo mies luuli minun olevan kiinnostuneen hänestä.
Uskovainen mies
Olisit kysynyt.