Näin kaupassa henkilön, josta ei oikeasti tiennyt, onko nainen vai mies
Asioi samalla osastolla, joten näin hänet monta kertaa. Miksi ei vaikka hiuksilla, koruilla tai vaatteilla kerro, kumpaa sukupuolta on. Liikkui kuin mies, vartalo oli vähän läski niin siitäkään ei nähnyt, kumpi oli. Ja niin edelleen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Transnaiset ovat todella taitavia sängyssä. Itseltäni menee mielenkiinto, jos paljastuu normaaliksi naiseksi.
Ap
Ei ollut ap. oikea ap
Minulta on ikäni kyselty olenko poika vai tyttö,mies vai nainen. Vaikka olen ollut meikattu ja kauniskin niin silti. Jos on androgyyni niin ei sitä sukupuoltaan voi oikein tuoda esille.
Mitä jonkun tuntemattoman sukupuoli sinua liikuttaa? Anna olla
Mitä sillä tiedolla tekee.En katsele ihmisiä,ne ei kiinnosta.
Minä näin kanssa henkilön josta ei tiedä onko mies vai nainen. Hänellä oli rinnat, mutta pukeutu miesten vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kanssa henkilön josta ei tiedä onko mies vai nainen. Hänellä oli rinnat, mutta pukeutu miesten vaatteisiin.
Miten rinnat mielestäsi kertoo sukupuolen? Niin miehillä kuin naisilla on rinnat. Aivan niin kuin molemmilla on myös aataminomena tai kurkunkehrä (prominentia laryngea) on kilpiruston yläreunan aiheuttama ulkonema keskellä kaulaa, joka saattaa näkyä etenkin miehillä. Kuitenkin se voi näkyä myös naisilla prominentisti.
Parhaita ottamaan poskeen. Kunnon syväkurkuttajia.
-eri