Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kaupassa henkilön, josta ei oikeasti tiennyt, onko nainen vai mies

Vierailija
26.07.2022 |

Asioi samalla osastolla, joten näin hänet monta kertaa. Miksi ei vaikka hiuksilla, koruilla tai vaatteilla kerro, kumpaa sukupuolta on. Liikkui kuin mies, vartalo oli vähän läski niin siitäkään ei nähnyt, kumpi oli. Ja niin edelleen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transnaiset ovat todella taitavia sängyssä. Itseltäni menee mielenkiinto, jos paljastuu normaaliksi naiseksi.

Ap

Parhaita ottamaan poskeen. Kunnon syväkurkuttajia.

-eri

Vierailija
22/27 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transnaiset ovat todella taitavia sängyssä. Itseltäni menee mielenkiinto, jos paljastuu normaaliksi naiseksi.

Ap

Ei ollut ap. oikea ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on ikäni kyselty olenko poika vai tyttö,mies vai nainen. Vaikka olen ollut meikattu ja kauniskin niin silti. Jos on androgyyni niin ei sitä sukupuoltaan voi oikein tuoda esille.

Vierailija
24/27 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jonkun tuntemattoman sukupuoli sinua liikuttaa? Anna olla

Vierailija
25/27 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä tiedolla tekee.En katsele ihmisiä,ne ei kiinnosta.

Vierailija
26/27 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kanssa henkilön josta ei tiedä onko mies vai nainen. Hänellä oli rinnat, mutta pukeutu miesten vaatteisiin.

Vierailija
27/27 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin kanssa henkilön josta ei tiedä onko mies vai nainen. Hänellä oli rinnat, mutta pukeutu miesten vaatteisiin.

Miten rinnat mielestäsi kertoo sukupuolen? Niin miehillä kuin naisilla on rinnat. Aivan niin kuin molemmilla on myös aataminomena tai kurkunkehrä (prominentia laryngea) on kilpiruston yläreunan aiheuttama ulkonema keskellä kaulaa, joka saattaa näkyä etenkin miehillä. Kuitenkin se voi näkyä myös naisilla prominentisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi