Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalo kyylät

26.07.2022 |

Mä tiiän et tää tulee jakaa mielipiteitä ja paljon , mut onko muissa taloyhtiöissä (pienkerrostalot , kerrostalot ) vanhempia ihmisiä , ehkä jopa taloyhtiön hallituksen jäseniä jotka istuvat ulko-oven edessä kaiket päivät aamusta iltaan ? talossa jossa ite asun asuu vanhempi mies joka on hallituksen puheenjohtaja, kaveri istuu kaiket päivät aamusta iltaan meiän rapun ulko oven edessä huudellen asukkaille ja ohikulkeville ihmisille , tää kaveri ei oikeesti tee yhtään mitää muuta , aamulla lähdet ite hoitamaan asioitas, kaveri istuu siinä, tuut takas, kaveri on aina siinä . tää on alkanu ahistaa mua ja huomaan et aika monii muitaki talon asukkaita .... miks tää kaveri käyttäytyy ku omistais koko kerrostalon ja me muut oltais hänen jotai alaisia täällä tai jotain ??? onks tuttua ? keksis nyt jotain muuta elämällee, täytyy aika köyhää olla jos ei muuta tekemistä keksi kun ovella istumisen , ja miks ei grillipaikka ? miks oven edusta ???

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan , jokaisessa kerrostalossa on omat piha kalustot yms missä istua ja viettää aikaa, joissai paikois jopa grillipaikat ja kaikki , miks nää kyylät ei vietä aikaa sielä ? minkä takia siinä OVEN EDESSÄ pitää vahtia ? oma ovimestari haha

Vierailija
22/29 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kyylillä voi olla vahtivuorot. Jos on useampi kyylä kerrostalossa. Näin olen kuullut ja tämän vuoksi osa asukkaista käytti jotain sivuovea eikä sitä pääovea.

Myös omakotialueella on näitä kyyliä. Tiedän erään tutun joka asuu päättyvän kadun loppupäässä ja kuulemma kolmessa talossa on kyyliä.

Vahtivat ketkä ajaa tiellä, minne joku menee kylään yms. Joku on jopa valokuvannutkin autoilijoita ja tiellä käveleviä ihmisiä. Yksi on jatkuvasti kesällä pihalla ja seuraa kadun liikennettä. Tarkistaa rekisterinumerot yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/29 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylät ovat koomisia.

Vierailija
25/29 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PohdiskelevaMies kirjoitti:

MIkää muu ei oo ärsyttävämpää ku keski ikänen mies jolla ei oo mitää omaa tarkotusta omassa arjessaa

No jaa, samalle tasolle pääsevät kyllä keski-ikäiset naisetkin, joilla ei ole omaa tarkoitusta arjessaan. Ja itse asiassa kuka tahansa ikään ja sukupuoleen katsomatta, jolla ei ole elämässään omaa, oikeaa sisältöä ja tarkoitusta. Sitten sitä sisältöä haetaan kyyläämällä muiden tekemisisä ja arvostelemalla heitä. Oli sitten kyse naapureista, sukulaisista, työkavereista, kavereista tai tuntemattomista kaduntallaajista. Väärin pukeuduttu, väärin käyty vessassa, väärää reittiä kävelty, väärin syöty, väärin juotu, väärin vietetty vapaa-aikaa, väärin tehty töitä. Omasta mielestään toki vain tekevät havaintoja ja ihan yhteiseksi hyväksi nostavat näitä suuria epäkohtia esille...

Vierailija
26/29 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tässä slummissa tosiaan on!

Sillä tyypillä on etupihan puolelle asunnon ikkunat, tai sitten se asuu tossa vastapäisessä talossa ja kyttää sieltä kaiket päivät mitä ympäristössä tapahtuu.

Minä olen sen jätkän kyttäyskohde ainakin. Katsos se jätkä on raukka, naisten kiusaaja. Se uskaltaa huudella sellaiselle ihmiselle joka elää, asuu ja liikkuu yksin. Kato, ei ole todistajia. Sille jätkälle ei itselleen ole mitään väliä mitä se huutelee. Ja juu, jos sen huutoon vastaa, niin siitähän vaan huomio kiinnittyy siihen vastaajaan!

MITÄ SINÄ HUUDAT SIELLÄ? ONKO KAIKKI KOTONA? OOTKO HOITOON HAKEUTUMISTA MIETTINYT?

Jätkällä ei siis ole mitään elämää, se ei tiedä mistään maailman menosta kai mitään, ainoa mitä se tietää on toisten kiusaamiseksi kehittämänsä puheet. Se on sen elämä!

Häiritsevää!

Ja taloyhtiön puheenjohtaja. No, sen suhteen voi sanoa, että jos esim. taloyhtiön huoltoon joutuu olemaan yhteydessä ja heille laitetaan joku huoltopyyntö, niin toi taloyhtiön pj. saa sen huoltotehtävän myös tietoonsa. Se saa nähtäväkseen sen huollon jotkut raportit jne.

Eiks o kiva.

Vierailija
27/29 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on kyylä. Se puhuu naapureistaan aina ku nähään

Vierailija
28/29 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kyylän lempikohde on sen taloyhtiön vieraspaikan seuraaminen. Se on kyllä jännä kuinka jokaisessa taloyhtiössä on aina vähintään se yksi kyylä. Yleensä se on se taloyhtiön iäkäs mies. Suomessa on vahva kommunismiin liittyvä historia ja tuo toisten ihmisten kyttääminen ja raportointi on peritynyt niiltä ajoilta. Ihmisten pärstöillä on myös väliä. Kyylät eivät välttämättä tohdi lähestyä tatuoituja ison näköisiä miehiä tai naisia mutta jos joku mies näyttää vaikka kiltiltä hyökkäävät he samantien kiinni. Sellaisen sääntöpohjaisen pahanolon tuottaminen toiselle tuottaa heille tyydydystä ja yleensä se kyse on juuriki siitä

Vierailija
29/29 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat kulkee tänäpäivänä ulkona röökillä liki joka talossa.

Osa heistä rasittavia kyttääjiä.Aina tököttää siellä tuhkiksella, aina luikkii portaikossa, aina.

Perässään löyhkä.

Sotkevat ja sitten itse ovat kovimmat valittajat kun likaset käytävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan