Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin viisikymppinen nainen, kevytsuhde selvästi nuoremman miehen kanssa

Vierailija
25.07.2022 |

Lyhyestä virsi kaunis. Nainen karkeasti ikähaarukassa 45-55, voisitko alkaa kevyeen tapailusuhteeseen selvästi itseäsi nuoremman miehen kanssa ilman, että hänen pitäisi sitoutua sinuun. Käytännössä niin, että yhteistä ajanviettoa aina kun se molemmille sopisi, mutta ei mitään pakotettua. Moni nuorempi mies mielellään ryhtyisi moiseen, mutta miten toisin päin?

Noin viisikymppinen nainen, kevytsuhde selvästi nuoremman miehen kanssa

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ketjun avaaja, 31-vuotias mies. Reilu kaksi vuotta sitten päättyi pitkä parisuhde samanikäisen naisen kanssa. Ikäisilläni tai nuoremmilla naisilla, joita kohdalleni on osunut, on joko valmiiksi pieniä lapsia tai valtava hinku niitä hankkia. En ole lainkaan halukas isäksi muiden pikkulapsille ja omiakaan en nyt ainakaan tällä haavaa tahdo. Elämätilanteeni on sellainen, että teen aika vaativaa työtä, jossa päivät venyvät ja usein myös viikonloppuihinkin. Vapaa-ajan käytän mieluummin rentoutumalla kuin kiukuttelevia lapsia vahdatessa tai väsyneen äidin kanssa riidellessä.

Olen aina pitänyt hieman vanhemmista naisista ja 45-55 vuotiaat ovat jo ohi pikkulapsivaiheen. Tietävät yleensä, mitä tahtovat, heillä on jo aikaa kiinnostua ympäröivästä maailmasta, joten heidän kanssaan voi keskustella laajasti kaikenlaisista asioista. Prinsessaunelmat ovat jo ohi eli ovat kypsiä, aikuisia naisia. Makuni mukaan hyvää seuraa ja seksi heidän kanssaan on ollut hyvää. Ovat usein niin itsenäisiä, että pärjäävät ilman jatkuvaa yhdessäoloa, joka on tilanteeni vuoksi edellytys. Sen vuoksi kaikkein mieluiten olisin nimenomaan kevyessä tapailusuhteessa, että voisin vapaa-aikanani harrastaa ja viettää aikaa myös kavereitteni kanssa. Ei kummallekaan mitään paineita pakollisesta yhdessäolosta, vaan voisimme viettää aikaa yhdessä silloin, kun kumpikin sitä haluaa.

Vierailija
22/31 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ketjun avaaja, 31-vuotias mies. Reilu kaksi vuotta sitten päättyi pitkä parisuhde samanikäisen naisen kanssa. Ikäisilläni tai nuoremmilla naisilla, joita kohdalleni on osunut, on joko valmiiksi pieniä lapsia tai valtava hinku niitä hankkia. En ole lainkaan halukas isäksi muiden pikkulapsille ja omiakaan en nyt ainakaan tällä haavaa tahdo. Elämätilanteeni on sellainen, että teen aika vaativaa työtä, jossa päivät venyvät ja usein myös viikonloppuihinkin. Vapaa-ajan käytän mieluummin rentoutumalla kuin kiukuttelevia lapsia vahdatessa tai väsyneen äidin kanssa riidellessä.

Olen aina pitänyt hieman vanhemmista naisista ja 45-55 vuotiaat ovat jo ohi pikkulapsivaiheen. Tietävät yleensä, mitä tahtovat, heillä on jo aikaa kiinnostua ympäröivästä maailmasta, joten heidän kanssaan voi keskustella laajasti kaikenlaisista asioista. Prinsessaunelmat ovat jo ohi eli ovat kypsiä, aikuisia naisia. Makuni mukaan hyvää seuraa ja seksi heidän kanssaan on ollut hyvää. Ovat usein niin itsenäisiä, että pärjäävät ilman jatkuvaa yhdessäoloa, joka on tilanteeni vuoksi edellytys. Sen vuoksi kaikkein mieluiten olisin nimenomaan kevyessä tapailusuhteessa, että voisin vapaa-aikanani harrastaa ja viettää aikaa myös kavereitteni kanssa. Ei kummallekaan mitään paineita pakollisesta yhdessäolosta, vaan voisimme viettää aikaa yhdessä silloin, kun kumpikin sitä haluaa.

Muuten ihan ok suunnitelma, mutta käytännöstä täytyy kertoa että esim. itselläni on alakouluikäiset lapset jotka ovat joka toinen viikonloppu isällään, mikä on hyvin yleinen järjestely. Tästä seuraa se, että se joka toinen viikonloppu joka olisi vapaa, olisi luonnollisesti sitä aikaa jonka haluaisin olla miehen kanssa. Jos hänellä sitten on omia aikatauluja, niin että nuo viikonloput ei käykkään, näkemisten välit voisivat venyä useampaan viikkoon, koska mitään hoitoja en tapaile silloin kun lapset ovat luonani. Eli ihan sellaista joustavuutta ei vielä meillä nelikymppisillä ole, mitä kaipaat. Ehkä viisikymppisillä paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan ok suunnitelma, mutta käytännöstä täytyy kertoa että esim. itselläni on alakouluikäiset lapset jotka ovat joka toinen viikonloppu isällään, mikä on hyvin yleinen järjestely. Tästä seuraa se, että se joka toinen viikonloppu joka olisi vapaa, olisi luonnollisesti sitä aikaa jonka haluaisin olla miehen kanssa. Jos hänellä sitten on omia aikatauluja, niin että nuo viikonloput ei käykkään, näkemisten välit voisivat venyä useampaan viikkoon, koska mitään hoitoja en tapaile silloin kun lapset ovat luonani. Eli ihan sellaista joustavuutta ei vielä meillä nelikymppisillä ole, mitä kaipaat. Ehkä viisikymppisillä paremmin.

Tietysti suhteen pitää olla sellainen, joka antaa molemmille osapuolille. Jos mahdollisuus olisi viettää yhdessä aikaa vain viikonloppuisin, menisi vaikeaksi. Jos taas arki-iltoja voisi viettää kerran tai kaksi viikossa yhdessä, niin olisi jo paljon parempi. Jokaisella on oma elämäntilanteensa ja sen mukaanhan sitä on elettävä. Sen verran monta vastausta kyselyyn on jo tullut, että voinee sanoa tällaisen olevan mahdollisuuksien rajoissa, kun sopivasti kohdalle osuu. Nostan siis ikärajaa tapailemissani naisissa ja kokeilen onneani, josko sopiva tapaus löytyy.

Vierailija
24/31 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on iällä? Eikö enemmän merkkaa sopivuus iästä riippumatta?

Vierailija
25/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisesti naimisissa, mutta jos olisin vapaa, niin ehdottomasti olisin kiinnostunut. Haluaisin kuitenkin, että mies rehellisesti kertoisi miksi vanhempi nainen kiinnostaa. Ap:n perustelut ovat erityisen hyvät, mutta ei minulla olisi mitään vastaan monia muitakaan syitä, kunhan ei tulisi olo, että nyt tuo poika yrittää huijata vanhaa surkeaa akkaa.

Vierailija
26/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 32-vuotias, minulla oli suhde 56-vuotiaan naisen kanssa. Minä asuin silloin Heinolassa ja nainen Helsingissä. Tapasimme aina viikonloppuisin, useimmin Helsingissä, välillä Heinolassa. Tiesimme, että suhteemme perustui etupäässä seksiin, mutta emme antaneet sen häiritä.  Kun emme viikolla nähneet, niin viikonlopuksi riitti virtaa seksiin. Nyt vanhana ukkona muistelen mielihyvällä mitä kaikkea hauskaa tuli tehdyksi naisen ja tämän ystäväpariskunnan kanssa.

Vierailija
27/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

... yhteydenottoja parikymppisiltä miehiltä. Ja suuri osa niistäkin on iljettäviä. Iljettävyys ei riipu miehen iästä, vaan suhtautumisesta naisiin pelkkänä objektina.

Kun yhden kerran olen tällaiseen sotkeutunut, niin en täysin kuitenkaan tuota allekirjoita. Totta kai siinä on kyse halusta, puolin ja toisin, mutta myös kohtaamisesta kahden - tässä tapauksessa jännittävällä tavalla erilaisen - ihmisen välillä. Se voi olla yhtä hyvin iljettävä kokemus, jota katuu, mutta myös jotain, mistä molemmat saavat iloa ja energiaa, jotain mitä mielellään muistelee yhä uudelleen ja uudelleen.

Ei kai voi mitään sillekään, että tuollaisen tapahtuman molemmat osapuolet suhteuttavat johonkin lukumaansa kirjaan tai näkemäänsä elokuvaan ja katsovat itseään sitä kautta tavallaan myös ulkopuolisen silmin.

Tämän olen kertonut parhaalle ystävättärelleni, saanut synninpäästön, ja antanut sen myös itselleni.

Nimimerkki Mrs. Robinson

Vierailija
28/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 32-vuotias, minulla oli suhde 56-vuotiaan naisen kanssa. Minä asuin silloin Heinolassa ja nainen Helsingissä. Tapasimme aina viikonloppuisin, useimmin Helsingissä, välillä Heinolassa. Tiesimme, että suhteemme perustui etupäässä seksiin, mutta emme antaneet sen häiritä.  Kun emme viikolla nähneet, niin viikonlopuksi riitti virtaa seksiin. Nyt vanhana ukkona muistelen mielihyvällä mitä kaikkea hauskaa tuli tehdyksi naisen ja tämän ystäväpariskunnan kanssa.

Suhde ei ilmeisesti sitteb kestänyt kovin pitkään? Mikä sen kaatoi?

Vierailija
29/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäerofriikille ei luonteella ole mitään väliä.

Onhan se naurettavaa mutta kaikenlaisia pakkomielteitä on.

Vierailija
30/31 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäerofriikille ei luonteella ole mitään väliä.

Onhan se naurettavaa mutta kaikenlaisia pakkomielteitä on.

Minkäänlaista pakkomiellettä ei ole. Tämä on kysely, jossa selvitetään, olisko kyseisen ikäluokan naisilla kiinnostusta. Ikä ei ole varsinainen pointti, vaan sopivassa elämäntilanteessa oleminen. Heitä löytyy huomattavasti helpommin hieman varttuneemmista naisista ja minulla ei ole mitään ikäeroa vastaan. Sinällään nyt on aivan sama, minkä ikäinen tuleva nainen on, kunhan sovimme toisillemme. Miksihän tämä on siirretty seksipalstalle, ei ole mikään seksikysely ja avasin vapaalle tämän.

Vierailija
31/31 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde ei ilmeisesti sitteb kestänyt kovin pitkään? Mikä sen kaatoi?

Heinolan pesti kesti 2 vuotta, sen jälkeen palasin kotikaupunkiini Helsinkiin. Nyt meillä olii aikaa tapailla paljon useammin. Tällöin kävi ilmi, että olimme niin erilaisia kaikissa muissa asioissa, paitsi seksissä. Pelkkä seksi ei enää kantanut, vaikka se olikin molempen mielestä niin hyvää. Tapailukerrat alkoivat harventua ja hiljalleen se hiipui pois. Mitään välirikkoa ei tullut, molemmille jäi hyvä mieli suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme