Naiset teettekö vastaliikkeitä seksissä?
Työntää lantiolla vastaan miehen liikkeitä mukaillen
Kommentit (19)
Teen kyllä, tietenkin asennosta ja vauhdista riippuen.
En! Makaan lahnana. MIes tehköön työn kun nauttiikin seksistä tuhat kertaa enemmän.
Tuuli Irmeli kirjoitti:
En! Makaan lahnana. MIes tehköön työn kun nauttiikin seksistä tuhat kertaa enemmän.
Tuollainen nainen olis oikein unelmien täyttymys😂
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta miksi pitää miestä mukailla? Eikös olisi naiselle kivempaa määrätä se tahti, niin meillä tehdään. Liikun tosi paljon, ja käytän myös pillulihaksiani.
Eikös jokainen kuitenkin saa tehdä ihan kuten itse parhaakseen näkee, vai täytyykö kaikkien tehdä kuten te?
Silloin kun haen omaa orgasmiani, kyllä, ja mies myötäilee minua ja minun rytmiäni. Lauettuani en juurikaan, koska mieheni saa helpommin niin.
Nyt päästiin asiaan sillä tätä kysymystä on odotettu ja vastaus on kyllä.
Ensinnäkin soudan ja huopaan, sekä saman aikaisesti pullauttelen ja supistelen pillulihaksilla miehen lyödessä melalla tahtia johon tietenkin vastaan heittäen puolivolttia myötä päivää kerien.
Kun saan etiäisen, että mieheltä saattaisi kohta tulla niin vaihdan suuntaan vastapäivään kahdella voltilla kierteen kanssa supistellen ja lukitsen itseni jaloilla reppuselkään jossa jatkan huopaamista vuoroin supistellen ja pullautellen siirtyen siitä puolikas nelssonilla ristiriipuntaan, samalla voimakkaasti miestä pillulihksillani persiille läpsien.
Yleensä viimeistään tässä vaiheessa mies on valmis huovuttamaan siimahännät minulle ja ilmaisee sen voimakkailla hyvänolon murahduksilla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt päästiin asiaan sillä tätä kysymystä on odotettu ja vastaus on kyllä.
Ensinnäkin soudan ja huopaan, sekä saman aikaisesti pullauttelen ja supistelen pillulihaksilla miehen lyödessä melalla tahtia johon tietenkin vastaan heittäen puolivolttia myötä päivää kerien.
Kun saan etiäisen, että mieheltä saattaisi kohta tulla niin vaihdan suuntaan vastapäivään kahdella voltilla kierteen kanssa supistellen ja lukitsen itseni jaloilla reppuselkään jossa jatkan huopaamista vuoroin supistellen ja pullautellen siirtyen siitä puolikas nelssonilla ristiriipuntaan, samalla voimakkaasti miestä pillulihksillani persiille läpsien.
Yleensä viimeistään tässä vaiheessa mies on valmis huovuttamaan siimahännät minulle ja ilmaisee sen voimakkailla hyvänolon murahduksilla.
Miten tämän naurun saa loppumaan?
Totta kai työntelen vastaan, varsinkin jos huomaan että mies yrittää pidätellä tulemistaan. Laitan miehen koville. Sama myös muissakin asennoissa, tissipanossa jne.
Tietenkin! Olipa hölmö kysymys sulla.
Tottakai, jokaiselle on nuo vatsaliikkeet tärkeitä:
ihmisen fysiikassa just se, Core! on kaiken ydin.
Ihminen ois lattiallapyöriväjoku ameeba muuten, ILMAN! (hyvin toimivaa keskivartaloa: Corea!)
Älä ole hölmömies, senkin hölmömies!
Meillä vaimo lypsää kyllä vastaliikkeillä joka tipan ulos. Välillä on tullut kusetkin siinä mukana kun työntää ja työntää pyöreää perssettään niin että varmasti tyhjenen.
Teen kun innostun. Joskus vaan saattaa sotkea miehen rytmityksen niin, että pysähtyy...
juu - jos se nyt on luettavissa vastaliikkeeksi kun ristin sääreni.
Ja joskus jopa niin että mies on paikallaan ja minä liikun. Kun ratsastan miehellä tai jos takaa, niin mies vain seisoo sängynpäädyssä ja minä liikutan itseäni niin että penis liikkuu minussa. Parasta on se
Suihinotossa, varsinkin siinä lopussa kun miehen lantion nostot muuttuvat nopeammiksi työnnöiksi suuhuni, alan minä puolestaan nakuttamaan päätäni samaan tahtiin vastatyöntöinä. Ei sen raskaampaa, mutta mies tulee aika nopeasti, ja kumpikaan ei ehdi väsyä (noh, minä en ehdi väsyä, mies voisi muuten vastaanottaa suihinottoa vaikka tunnin putkeen)
Vierailija kirjoitti:
Ja joskus jopa niin että mies on paikallaan ja minä liikun. Kun ratsastan miehellä tai jos takaa, niin mies vain seisoo sängynpäädyssä ja minä liikutan itseäni niin että penis liikkuu minussa. Parasta on se
Jopa noin? No huhhuh! Teillähän ollaan hurjiksi heittäydytty. Onko miehen sormi kuitenkin klitalla ettei nainen joudu kaikkea yksin tekemään?
Juu, mutta miksi pitää miestä mukailla? Eikös olisi naiselle kivempaa määrätä se tahti, niin meillä tehdään. Liikun tosi paljon, ja käytän myös pillulihaksiani.