Onko olemassa mitään kummallisia turn offeja, joiden takia miehet syrjisivät naista?
On varmaan kaikille selvää, sekä naisille että miehille, että miehenä voi turnoffata naisen vaikka millä kummallisilla jutuilla. Väärä ilme, väärät sukat, väärä harrastus, käytti kieltä pusussa, ei käyttänyt kieltä pusussa, viherkasveja kotona, ei viherkasveja kotona, insinööri joka tykkää liikaa taiteesta, humanisti joka tykkää liikaa tekniikasta, liian pihi vaikka rahaa löytyy, liian tuhlaileva vaikka rahaa ei oo, liian siisti koti ja vaatteet, liian risa koti ja vaatteet, jne jne. Henkimaailman juttuja.
Mutta entä naiset. Voiko nainen turnoffata miehet millään kummallisilla jutuilla?
Minulle tulee mieleen lähinnä, että miehet eivät pidä todella rumista naisista, mutta siihenkin löytyy poikkeuksia. Toinen on ehkä, jos nainen on kauhea macho ja rekkakuski ja yrittää jotenkin yrittämällä olla "kovempi äijä" kuin miehet ympärillä. Ja silti tällaisillekin tuntuu aina mies kuitenkin jostain löytyvän. Nämä on kuitenkin aika yksiselitteisiä ja suoraan ymmärrettäviä miksi ne turnoffaa miehiä. Onko mitään vähemmän selkeitä juttuja?
Kommentit (50)
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Introverttiys on monelle. Tunnen jopa varsin kauniita naisia joiden on vaikea löytää miestä koska he ovat sulkeutuneen ja viileän oloisia. Miehet yleensä tykkää sellaisista iloisista ja avoimista.
ainoastaan siksi koska heiltä irtoaa helpommin.
Kyllä, heiltä irtoaa helpommin aitoa kohtaamista, lähestyttävyyttä, positiivisuutta, yhteistyökykyä, joustavuutta, vastaan tulemista ja muuta mukavaa.
En muista että olisin koskaan torjunut naista jostain mitättömästä syystä. Mies on valmis sivuuttamaan aika paljon kummallisiakin juttuja, jos viehättyy naisesta ja homma muuten toimii.
Jos nainen puheessa käyttäisi sanaa töönoffata, olisi se varsin vastenmielistä ja katsoisin että hölmökö tuo on.
Mutta omassa tapailuhistoriassa olen torjunut naisen, jonka kirjahylly oli täynnä koriste-esineitä mutta yhtään kirjaa ei näkynyt missään. Olen myös torjunut naisen, joka noukki lattialtaan yksittäisi koirastani lähteneitä karvoja. Tuumasin vaan, että tästä ei voi tulla mitään, koska koirasta lähtee paljon enemmänkin karvaa kuin tuo yksi. Olen myös torjunut nopean takertujan, joka (nyt paljastan ikäluokkani) lähetti solkenaan kirjeitä ja oli lähestulkoon heti tutustuttamassa minua vanhempiinsa. Toinen takertuja oli jatkuvasti tenttaaamassa minulta mitä kulloinkin ajattelin. En jaksanut jatkuvasti olla kertomassa aatoksiani, joten päätin suhteen varsin lyhyeen.
En tiedä ovatko nuo kummallisia syitä. Minulle jokainen oli perusteltu syy.
Vierailija wrote:
Minun luomet ympäri vartaloa tuntuu olevan turn off monille miehille. Näyttää kuulemma paskaroiskeilta.
Ajatella että nää jonnet kuvittelee olevansa fiksuja....
Vierailija wrote:
Introverttiys on monelle. Tunnen jopa varsin kauniita naisia joiden on vaikea löytää miestä koska he ovat sulkeutuneen ja viileän oloisia. Miehet yleensä tykkää sellaisista iloisista ja avoimista.
Tämä. Todella monen miehen tinder-profiileissa lukee: Etsin iloista ja sosiaalista/aktiivista naista
Lapset usean miehen kanssa ja työtön on totaalinen turn Off ja pahimman luokan red flag
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen insinööri ja kiinnostunut monista luonnontieteeseen liittyvistä jutuista. Se on paha turn off miehille. Naisellinen ja siro vartalo ja pitkät hiuksetkaan eivät kompensoi...
olisin miehenä kiinnostunut jos kykenet laittamaan kodin lapsineen insinööräämisen edelle.
Mutta kun miehet eivät halua elättää vaimoaan ja lapsiaan enää nykypäivänä. Aika hankalaa olisi naisen yhdistää vaativa ura ja perhe-elämä useaksi vuodeksi jos ei sitten mies satu olemaan koti-isä materiaalia.
Pahin turn off on ei-instabeibeys.
Naiset tekee ongelman siitä "mitä sulle kuuluu" fraasista deitti sovelluksessa!. Naiset valittaa parisuhteessa usein että oma mies ei kommunikoi mutta kun mä yritän sitä tehdä juuri tehdä eli kommunikoida niin siitä dumpataan....jeesus
Veditkö edes henkeä, ennen kuin defenssit läjähtivät päälle ja kädet alkoivat kirjoittaa ikuista puolustusta naisten täydellisestä virheettömyydestä?