Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa mitään kummallisia turn offeja, joiden takia miehet syrjisivät naista?

Vierailija
25.07.2022 |

On varmaan kaikille selvää, sekä naisille että miehille, että miehenä voi turnoffata naisen vaikka millä kummallisilla jutuilla. Väärä ilme, väärät sukat, väärä harrastus, käytti kieltä pusussa, ei käyttänyt kieltä pusussa, viherkasveja kotona, ei viherkasveja kotona, insinööri joka tykkää liikaa taiteesta, humanisti joka tykkää liikaa tekniikasta, liian pihi vaikka rahaa löytyy, liian tuhlaileva vaikka rahaa ei oo, liian siisti koti ja vaatteet, liian risa koti ja vaatteet, jne jne. Henkimaailman juttuja.

Mutta entä naiset. Voiko nainen turnoffata miehet millään kummallisilla jutuilla?
Minulle tulee mieleen lähinnä, että miehet eivät pidä todella rumista naisista, mutta siihenkin löytyy poikkeuksia. Toinen on ehkä, jos nainen on kauhea macho ja rekkakuski ja yrittää jotenkin yrittämällä olla "kovempi äijä" kuin miehet ympärillä. Ja silti tällaisillekin tuntuu aina mies kuitenkin jostain löytyvän. Nämä on kuitenkin aika yksiselitteisiä ja suoraan ymmärrettäviä miksi ne turnoffaa miehiä. Onko mitään vähemmän selkeitä juttuja?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen insinööri ja kiinnostunut monista luonnontieteeseen liittyvistä jutuista. Se on paha turn off miehille. Naisellinen ja siro vartalo ja pitkät hiuksetkaan eivät kompensoi...

olisin miehenä kiinnostunut jos kykenet laittamaan kodin lapsineen insinööräämisen edelle.

Vierailija
22/50 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttiys on monelle. Tunnen jopa varsin kauniita naisia joiden on vaikea löytää miestä koska he ovat sulkeutuneen ja viileän oloisia. Miehet yleensä tykkää sellaisista iloisista ja avoimista.

ainoastaan siksi koska heiltä irtoaa helpommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi ja miesviha

Vierailija
24/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka elämmekin edistyksellistä aikaa ja empatia lisääntyy yhteiskunnassa, tuntuu monille miesoletetuille olevan turn-off, jos naisoletetulla on ns. miehen vehkeet.

Tämä jos mikä on kummallista.

Vierailija
25/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Introverttiys on monelle. Tunnen jopa varsin kauniita naisia joiden on vaikea löytää miestä koska he ovat sulkeutuneen ja viileän oloisia. Miehet yleensä tykkää sellaisista iloisista ja avoimista.

"Olethan avoin, puhelias ja iloinen. Kauniista hymystä plussaa!"

Todella monessa deittiprofiilissa lukee näin.

Vierailija
26/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen insinööri ja kiinnostunut monista luonnontieteeseen liittyvistä jutuista. Se on paha turn off miehille. Naisellinen ja siro vartalo ja pitkät hiuksetkaan eivät kompensoi...

olisin miehenä kiinnostunut jos kykenet laittamaan kodin lapsineen insinööräämisen edelle.

Laita itse koti lapsineen elämäsi edelle ja mieti siinä onko niin saatanan tylsää ja älyllisesti virikkeetöntä elämää kiva elää. Ja lisä miinuksena taloudellisesti täysin tuhoontuomittu keikka. Tee sinä se, mutta älä pyydä keneltäkään tuollaista.

eri

Vierailija
27/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että pulssi tuntuu.

Vierailija
28/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys ja avuttomuus. Varsinkin sellainen opittu avuttomuus, missä aina ollaan kädet pystyssä ja hoomoilasena, kun tiedetään että sitten joku muu hoitaa.

Vierailija
29/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti se että ei meinaa tulla toimeen muiden ihmisten kanssa ja on aina riidoissa jonkun kanssa. Jos naisella on välit poikki milloin kenenkin kanssa ja aina joku on tällä kertaa idiootti niin kannattaa juosta ja kovaa. Koska on ihan varmaa että sinä olet kohta se idiootti.

Vierailija
30/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ainoat pahat turn offit mitä mulla on naisiin liittyen, on huono ulkonäkö, pahat mielenterveysongelmat ja huumorintajun puute. 

Vierailija
31/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eronneet, sydämensä särkeneet naiset ovat pelottavia. Etsivät vain kohdetta, mihin kipata vihansa.

M53

Vierailija
32/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovinen tyylitajuttomuus 

Se että tunkee naamaansa epäluonnollisen näköiset ripsipidennykset ja huulitäytteet ja kuvittelee näyttävänsä kauniimmalta, vaikka lopputulos on luotaantyöntävän ruma ja muovinen verrattuna luonnollisiin huuliin ja ripsiin.

Vierailija
33/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ja intron syyksi tuoki laitetaan. Olen iloinen ja avoin intro. Nuorena ujoudesta oli haittaa. Ei ole ollut vaikea saada mies.

Vierailija
34/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jotkut eronneet, sydämensä särkeneet naiset ovat pelottavia. Etsivät vain kohdetta, mihin kipata vihansa.

M53

Ehkä jotkut eronneet mutta ei kaikki eronneet.

Vierailija
35/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minun luomet ympäri vartaloa tuntuu olevan turn off monille miehille. Näyttää kuulemma paskaroiskeilta.

Tuollaiset k-päät kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa.

Vierailija
36/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minun luomet ympäri vartaloa tuntuu olevan turn off monille miehille. Näyttää kuulemma paskaroiskeilta.

Tuollaiset k-päät kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa.

K-päistä tuossa on vaan se, että kommentoi noin rumasti. K-päistä ei ole se, että luomet on turn off, sille kun ei voi mitään jos ne ällöttää.

Vierailija
37/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset!

Vierailija
38/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"Olethan avoin, puhelias ja iloinen. Kauniista hymystä plussaa!"

Todella monessa deittiprofiilissa lukee näin.

Mutta annas olla jos se iloinen ja puhelias nainen on sitä suhteessaan. Hyvin äkkiä alkaa urputus, että nainen puhuu liikaa, eikä huvita kuunnella. Iloinenkaan ei saa olla kun töitten jälkeen illalla mies on naama norsunvituralla. 

Vierailija
39/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M53

Ehkä jotkut eronneet mutta ei kaikki eronneet.

Sama koskee miehiä - ei huvita olla terapeuttina enää yhdellekään exästä valittavalle ukolle.

Vierailija
40/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamatatuoinnit. Ne on jotenkin niin alamittaisen ja järkijättöisten kamaa, että niitä en katselisi hetkeäkään.