Mies/Nainen oletko nuollut spermoja pillusta
että ensin päästänyt spermat sisään ja sitten nuollut spermaista pillua tai toinen nainen nuollut pillua sen jälkeen?
Kommentit (19)
Olen, ystävämme jälkeen vaimoni pillusta.
En, mutta tuo on ajatuksena melko kiihottava. Myös tuo, että laskisi sisään ja toinen nainen nuolisi.
Olen nuollut vaimoni pillusta. Viimeksi eilen, kun hän aktin jälkeen nousi ylös ja katseli ulos ikkunasta. Siinä hän seisoi vierelläni ja minä loikoilin vielä sängyssä. Pillusta valuva sperma oli kihottava näky. Pyysin häntä istumaan naamalleni . Nuolin pillusta omaa spermaani. Miten sperman ja pillunesteiden yhteisseos maistuikaan hyvältä.
Pari kertaa, vaimon ei halunut koska ei jaksa mennä pesulle pano jälkeen, lupasin puhdistaa pillun. Imin ja nuoli sen puhtaaksi, toisella kella pantiin uusi varvi.
Löytiin vetoa yhden pariskunnan kanssa pervoimasta tempusta, he lupasivat panna minun katsellessa, pistin paremmaksi ja kun he panevat takaapäin pidän jätkän palleja suussani ja lopuksi nuolen pillun ja kullin puhtaaksi. Eivät uskoneet minun tekevän tuota, sitten se tehtiin ja sain sievoisen summan jutusta minkä tekisin ilmaseksi.
Pervo-68
Kyllä, olen nuollut omat ja vieraan spermat pillusta.
Olen nuollut vaimoni pillua sen jälkeen, kun olen lauennut sisään. Kovassa kiihkossa on hävyttömän nautinnollista, eikä oma sperma kyllä juuri miltään maistu. Joskus tulee ajanjaksoja, kun tämä kiihottaa erityisen paljon.
Olen myös lauennut kolmen kimpassa toisen naisen sisään, jonka jälkeen vaimoni nuoli spermaista pillua.
Mahtavia kokemuksia ja muistoja!
Exälle uhosin monesti nuolevani hänelle orgasmin jos tulen ensin mutta lauettuani en sitten enää halunnutkaan kunnes kerran uskaltauduin kertomaan että tulee istumaan kasvoilleni sanoinpa mitä tahansa ja hän tuli ja toi nuoltavakseni spermaisen pillunsa. Kiihotti niin että muna seisoi heti uudestaan. Tuin jälkeen sain nuolla aika monesti omat spermani pillusta
Vierailija kirjoitti:
Exälle uhosin monesti nuolevani hänelle orgasmin jos tulen ensin mutta lauettuani en sitten enää halunnutkaan kunnes kerran uskaltauduin kertomaan että tulee istumaan kasvoilleni sanoinpa mitä tahansa ja hän tuli ja toi nuoltavakseni spermaisen pillunsa. Kiihotti niin että muna seisoi heti uudestaan. Tuin jälkeen sain nuolla aika monesti omat spermani pillusta
Tein saman pyynnön. Tosin yhdessä olemme vieläkin.
jutut sen tasosia ettei kirjottajat oo ees nähny pillua kun viimeks 20 vuotta sitte.
Vierailija kirjoitti:
jutut sen tasosia ettei kirjottajat oo ees nähny pillua kun viimeks 20 vuotta sitte.
Luulenpa etteivät milloinkaan.
Haluaisin tehdä tuon mutta kummasti ajatukset muuttuu heti kun lasti on lentänyt
Minä taas haluaisin ensi pitää vaimoa naivan kiveksiä suussani kun naivat takaapäin ja lopuksi puhdistaa molemmat, peniksen ja pillun. Tämä on iso haave, olen yrittänyt suostutella vaimoa, pillua olen puhdistellut jo pitkään, kimppaan vaimo on periaatteessa lupautunut, kun löydämme kivan kaverin.
Itse haaveilen siitä että saisin alistua jollekin pariskunnalle ja mun homma olisi vain nuolla naista tämän miehen jäljiltä. Toki muinkin tavoin olisin heidän käytettävissä kuten haluaisivat. Lisäksi tämänlaisessa asetelmassa olisin valmis alistumaan myös vähän miehelle naisen läsnäollessa.
Tämä seksuaalisuus on ollut omalla kohdalla tämmöinen laajeneva käsite mitä enemmän ikää tulee.
fiksu ok näköinen ukm haluaisi päästä nuolemaan paria, voin myös imeä ja niellä miestä, monenlainen sopii luottamus molemmin puolinen vars.suomi. Vain text.0449213087
Kyllä.