Miksi lähes joka naisella on tai on ollut dildo?
Kommentit (39)
Ei ole. Naiset useimmiten masturboivat sormella hieroen klitorista ulkopuolelta. Enemmistö (2/3) ei saa mitään sisäpuolisesta stimulaatiosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Naiset useimmiten masturboivat sormella hieroen klitorista ulkopuolelta. Enemmistö (2/3) ei saa mitään sisäpuolisesta stimulaatiosta.
Pepussahan sitä dildoa pidetään ja klittaa hierotaan.
Minulla on vain siksi, että miesystävä (nykyään entinen) sellaisia halusi ostaa yhteisiin leikkeihin.
Itsetyydytykseen en mitään sauvoja tarvitse. Tosin en sitä pahanakaan pidä, jos joku tarvitsee.
Dildo paljon parempi kuin bemarilla ajava kokovartalopippeli.
Miehillä niin pienet, isompi parempi.
Parempiakin laitteita on kuin pelkkä dildo, mutta sen takia että ne korvaa useimmat miehet täydellisesti.
Penetraatio ei oo kovin yleistä naisten runkkauksessa.
Mä esim. saan yhdynnässä orgasmeja ilman mitään erillistä klitoriksen stimulointia, mutta en ikinä onnistuis minkään dildon kanssa laukeemaan pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Oho, onpa yllätys. Itsellä pelkkä klitorista kiihottamalla saatu orgasmi ei jotenkin tunnu kovin hyvältä, täytyy olla jotain isoa sisällä myös, jota vasten emättimen lihakset voi puristella ja supistella. Saan orgasmin pelkästäänkin sauvalla mutta nopeammin onnistuu kun käyttää molempia, sekä klit. kiihotinta kuten Satisfyeriä että sauvaa sisällä.
Niissä on ftalaatteja, että jättäisin ainakin kiinalaiset muovikyrvät kaupan hyllylle.
Jos tottuu värisevään jormaan sisällään niin luulisi ettei tavallinen tunnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on ftalaatteja, että jättäisin ainakin kiinalaiset muovikyrvät kaupan hyllylle.
On kumissakin, sama homma.
Lähdeviite sille että lähes jokaisella naisella on dildo?
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen saunailta.
Tuntuu hyvältä kun dildo on sisällä ja puristelee sitä samalla kun hieroo klitorista. Se ei kuitenkaan ikinä tunnu yhtä hyvältä kuin oikea penis. Itsekin useimmin masturboin vain sormilla, mutta jos ei ole vähään aikaan saanut sitä oikeaa penistä, niin silloin käytän dildoa.
Vaimo sai syntymäpäivälahjaksi naiskavereiltaan lahjakortin antishopiin, joka on paikallinen seksivälineiden kivijalkamyymälä. Vaimo oli kaverinsa ja myyjän avustamana ja rohkaisemana hankkinut mustan aika ison dildon ja liukuvoidetta. Vaikuttaa, että on tykännyt siitä. Alkuun käytti sitä yksin ja nyt on halunnut ottaa sen mukaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen saunailta.
No miten sinä sinne pääsit kuulolle?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hyvältä kun dildo on sisällä ja puristelee sitä samalla kun hieroo klitorista. Se ei kuitenkaan ikinä tunnu yhtä hyvältä kuin oikea penis. Itsekin useimmin masturboin vain sormilla, mutta jos ei ole vähään aikaan saanut sitä oikeaa penistä, niin silloin käytän dildoa.
Minulla just toi sama - saan toki nautintoa tai O:n pelkällään klitorista stimuloimalla, mutta tuntuu moninkerroin voimakkaammalle kun jotain on sisällä samaan aikaan. Kaikkea on tullut ehdittyä jo kokeilemaan, mutta paras lelu minulle tähän on sellainen joku satisfyer duo tms niminen, jossa on mukavasti muotoiltu sisälle menevä 'kulli' ja se sama pulsoiva klittakiihotin, jonka saa kohdilleen kun laittaa sen syvälle. Menee ehkä 2 minuuttia niin ilotulitus alkaa. Ei tosin ikinä korvaa oikean peniksen tuntumaa tai miehen vartalon tuomaa kokonaisvaltaista nautintoa, mutta orkku on yleensä todella voimakas ja täyteläinen :)
45n
Mulla on, koska välillä tekee orgasmia mieli ja en halua lähteä mitään satunnaismiehiä baariin tai tinderiin etsimään sen takia. Suriseva sauva hoitaa helpommin ja ilman tautiriskiä.