Miksi lähes joka naisella on tai on ollut dildo?
Kommentit (39)
Jos miehellä pieni, hyvä olla naisella oikean kokoinen dildo niin jos joskus haluaa oikein isoa sisäänsä, niin löytyy siihen keino. Mies voi keskittyä itselleen miellyttäväämpään yhdyntäkokemukseen ja esim. suuseksin antamiseen, naisella sitten isompi dildo esim. omia hetkiä varten, eikä niistä tarvitse välttämättä miehen aina tietääkään jos ujostuttaa asia.
Näin meillä ja toimii erinomaisesti.
Sinkkunaisten tilanteesta en osaa sanoa mutta luulisin että erinomainen asia nykyajan naiselle jos on mahdollista omistaa dildo joka sujahtaa vaikka käsilaukkuun.
Itse ostin vastikään puolisolle dildon yhteisiä hetkiä varten. Nähtäväksi jää tykkääkö lopulta.
Ja tietty jos tykkää, niin onhan tuo puolison omia nautinnollisiakin hetkiä varten. Aiemmasta väeinätapistaan ei tykännyt lainkaan, kuulemma liian kova.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin vastikään puolisolle dildon yhteisiä hetkiä varten. Nähtäväksi jää tykkääkö lopulta.
Ja tietty jos tykkää, niin onhan tuo puolison omia nautinnollisiakin hetkiä varten. Aiemmasta väeinätapistaan ei tykännyt lainkaan, kuulemma liian kova.
Hankinta oli minun ajatus, sillä puoliso ei halunnut vanhaa käyttää lainkaan.
Puolison toiveen mukaisesti tämä uusi lelu vastaa kooltaan omaa varustustani.
M35
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Naiset useimmiten masturboivat sormella hieroen klitorista ulkopuolelta. Enemmistö (2/3) ei saa mitään sisäpuolisesta stimulaatiosta.
No eihän tuo pidä paikkaansa. Enemmistö heteronaisistahan nimenomaah harrastaa yhdyntää. Dildo on hätäinen korvike siihen, jos ei aitoa saa.
No itse olen ollut sinkkuna pitkään ja jotenkinhan se tarpeet on saatavat tyydytettyä. Mies pystyy paremmin kädellä masturboimaan, mutta nainen ei sormella saa sitä yhdynnän tuomaa tunnelmaa.
Tykkään masturboida dildon kanssa, mutta en käytä sitä joka kerralla. Sen kanssa saa - ja monta kertaa!
Minun mielestä on todella upeaa että naiset omistaa lelula ja runkkaavat!
Mä tykkään masturboida dildon kanssa, se tuntuu todella hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain siksi, että miesystävä (nykyään entinen) sellaisia halusi ostaa yhteisiin leikkeihin.
Itsetyydytykseen en mitään sauvoja tarvitse. Tosin en sitä pahanakaan pidä, jos joku tarvitsee.
Olisit nyt antanut dildot miesparalle mukaan, niin ei tarvitsisi ostaa niitä uudestaan seuraavalle naisystävälle, tai sitten omaan käyttöön.
Joillakin naisilla on iso määrä erikokoisia dildoja. Ne ovat siististi koko järjestyksessä lasiovisessa kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet vetelevät käteen?
Ihan samsat syystä on naisilla leluja; tyydyttääkseen tsensä. Ei ole kummoinen havainto.
Mulla on dildo, mutta se ei tyydytä mua. Paremmin toimii lantionpohjakuulat. Paras tietty itse mies, sitä ei voita mikään. Etäsuhteen haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo sai syntymäpäivälahjaksi naiskavereiltaan lahjakortin antishopiin, joka on paikallinen seksivälineiden kivijalkamyymälä. Vaimo oli kaverinsa ja myyjän avustamana ja rohkaisemana hankkinut mustan aika ison dildon ja liukuvoidetta. Vaikuttaa, että on tykännyt siitä. Alkuun käytti sitä yksin ja nyt on halunnut ottaa sen mukaan yhdessä.
Jos miehen kaverit ostais lahjakortin synttärilahjaksi ja opastais hommamaan flesun niin voisi osalla naisista naama venähtää. Viimeistään silloin riemu repeisi kun mies haluaisi ottaa sen mukaan yhteisiin hetkiin.
Dildo ja klittavibra hyvä yhdistelmä. On kiva kun ensin normaali ja sitten isompi lopuksi. Pehmeitä väriseviä mieluiten.
Minua miehenä taas ihmetyttää jos naisella ei ole mitään leluja. Terveen naisen merkki että masturbaatiota harrastetaan, arvostan ja myös kiihottaa.
Tekisi mieli vähän penkoa tapailunaisen laatikoita. Mistä sitä dildoa kannattaisi etsiä? Olisi kiihottavaa löytää sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo sai syntymäpäivälahjaksi naiskavereiltaan lahjakortin antishopiin, joka on paikallinen seksivälineiden kivijalkamyymälä. Vaimo oli kaverinsa ja myyjän avustamana ja rohkaisemana hankkinut mustan aika ison dildon ja liukuvoidetta. Vaikuttaa, että on tykännyt siitä. Alkuun käytti sitä yksin ja nyt on halunnut ottaa sen mukaan yhdessä.
Jos miehen kaverit ostais lahjakortin synttärilahjaksi ja opastais hommamaan flesun niin voisi osalla naisista naama venähtää. Viimeistään silloin riemu repeisi kun mies haluaisi ottaa sen mukaan yhteisiin hetkiin.
Miehille on nykyään monenlaisia flesuja, minua pelkästään kiinnosti, kuinka sellainen toimii. En usko että mikään muovinkappale korvaa ihmistä, kummallakaan sukupuolella.
Ihan vaan uteliaisuus riittää syyksi! Jotkut tykkää, jotkut ei, mutta kannattaa kokeilla tykkääkö.