Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kahvilassa tytön kanssa. Kaikki leivokset maksoivat yli 15e

Vierailija
25.07.2022 |

Otettiin sitten trippimehua ja kahvia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En altista lapsiani koronalle viemällä heitä kahviloihin.

Vierailija
22/27 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilan vaihto toiseen. Sillä hinnalla saisi jo kakun kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sveitsissä on noin kallista, mutta miksi olit lapsen kanssa siellä?

Kerro että hän on sukua sinulle, eikä välillänne ole mitään fyysistä?

Eikö nykyään saa mennä edes kahvilaan oman tytön kanssa? Lapsiviha on saavuttanut taas uuden levelin.

Kirjoita jatkossa selkeämmin.

Kävin kahvilassa tyttäreni kanssa, kaikki leivokset...

Nyt annat ymmärtää että olet pihi mies joka ei maksa treffeillä kuin mehun, joka viittaa siihen että olet pedari.

Pervolla tulee heti perverssit asiat mieleen.

Vierailija
24/27 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävittekö Hotelli Kämpissä?

Vierailija
25/27 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko niiden pitäisi sinun mielestäsi maksaa?

Omasta mielestäni 15 € on halpa hinta käsintehdystä leivonnaisesta. Maksaisin mielelläni enemmänkin.

Ne joilla ei ole varaa normaaleja hintoja maksaa voivat toki tehdä omat pullansa.

Vierailija
26/27 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, ne olivat isoja, mums ja nams.

Vierailija
27/27 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista autoa enkä mitään moottoroitua kulkuvälinettä. Kävelen kaikkialle kotikunnassa, kun lähden kauemmas, käytän bussia ja junaa.

Kodinkoneita on tosi vähän, yksinäni ehdin kyllä laittaa ruoat ilman mikroa, yleiskonetta ym. härpäkkeitä. Leivänpaahdin ja uuni on. Jääkaappi on pieni ja vanha kotimainen "Vähä-Virtanen". Tiskikonettakaan ei ole, yhden ihmisen tiskit tiskaan käsin. Ei ole edes saunaa. Suihku saa riittää.

En matkustele ulkomailla. Ei ole varaa eikä huvitakaan. Muutenkin matkustelu on jäänyt, kun asun kesäparatiisikaupungissa ja olen yleensä kesät töissä. 

Tykkään kirjoista, taiteesta, hajuvesistä, koruista, musiikista, elokuvista, mutta melkein kaikki on hankittu käytettynä. Siis tallenteet, on myös ladattua musiikkia ja kuunnelmia. Myös huonekalut ovat vanhoja.

Asun kerrostalossa. Tosin asuntoni on isompi kuin yhdelle ihmiselle lasketaan ekologiseksi, mutta viihdyn viileässä, joten en lämmitä paljon. Talo on kivitalo, joten se pysyy lämpimänä pitkälle syksyyn muutenkin. 

Koska en koskaan opetellut käyttämään kahvia, teetä, tupakkaa, niitä ei tarvitse tuoda ainakaan minun takiani. Muutenkin ruokani on kotimaista, hyvin vähän lihaa. 

Vaatteista en välitä, joten muutama lempivaatekerta vaihtelee, kunnes kuluu pois.

Olen leikannut vanhoista vaatteista matonkuteita, pitäisi vain päästä tekemään mattoja. Sitten joskus.

Epäekologisinta: Koska pidän elokuvista ja musiikista, joita ei näe palveluista ja normaaleilta kanavilta, olen tilannut levyjä ulkomailta. Minulla on ranskalaista, italialaista, japanilaista ym. klassikoita. Niiden kuljettaminen maailmalta vähän painaa omaatuntoa, samoin muiden ulkomailta tulleiden tuotteiden hankinta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä