miksi usein naisia neuvotaan ettei kannata olla
orgasmikeskeinen? Miksi naisen pitäisi tyytyä seksiin ilman orgasmia? Ja miksi sitten miehen pitäisi laueta?
Kommentit (78)
En ole kyllä koskaan nähnyt tuollaista neuvoa. Mutta itselläni aukesi ihan uudet ulottuvuudet seksissä kun tajusin että voin ottaa itse vastuun omasta orgasmistani myös miehen kanssa.
Todella hyvä kysymys. Mutta miesten on maailma edelleenkin,siitä se kai johtuu. Kyllähän sen täälläkin kirjoituksista näkee, että se miehen nautinto on se tärkein, ja jopa kielletään kirjoittelu naisten nautinnosta tai sen saamatta jäämisestä. Tai siis yritetään kieltää.
Myöskin se taannoinen klitoriskeskustelu oli surkuhupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä koskaan nähnyt tuollaista neuvoa. Mutta itselläni aukesi ihan uudet ulottuvuudet seksissä kun tajusin että voin ottaa itse vastuun omasta orgasmistani myös miehen kanssa.
Ja miten sen teet? Ihan käytännössä siis?
En ole tuollaista neuvoa nähnyt naisille. Lähinnä miehille, ja pareille. Tarkoittaa, että ei kannata kummankaan ottaa paineita naisen orgasmin saamisesta, vaan nauttia seksistä. Tulee, jos tulee. Ja helpommin tulee, jos ei ole noita paineita. En ymmärrä, miten tästäkin tuli taas muutamassa viestissä joku nainen vs mies tasa-arvo keskustelu
M44
Vierailija kirjoitti:
En ole tuollaista neuvoa nähnyt naisille. Lähinnä miehille, ja pareille. Tarkoittaa, että ei kannata kummankaan ottaa paineita naisen orgasmin saamisesta, vaan nauttia seksistä. Tulee, jos tulee. Ja helpommin tulee, jos ei ole noita paineita. En ymmärrä, miten tästäkin tuli taas muutamassa viestissä joku nainen vs mies tasa-arvo keskustelu
M44
Tiedätkö mitä. Sun on helppo sanoa, että tulee jos tulee, koska itse saat varmasti lähes aina, kunhan jaksat naida. Aika epäreilu vertaus.
Ja koska tästä aiheestaa riittää puhetta, ongelma ON olemassa.
Mutta täällä alkoi heti alapeukut lennellä..ja se jo itsessään kertoo koko homman. Jos olis kyse vaikka miehen suihinotosta, olis vain yläpeukkuja.
Näin se menee kuomaseni.
Ja se iänikuinen "ota vastuu omasta orgasmistasi" sekin epäreilu, sillä mieshän panee naista (useimmiten) ja saa sillai orgasmin, mutta naisen pitää itse itsensä tyydyttääkkö? Miljonannen kerran, kun ne naiset harvoin saavat siinä pelkässä penetraatiossa, jos ei mies muutakuin panee.
Täällä on tänäänkin annettu neuvo naiselle, että anna anaalia tai ota suihin jotta mies saa tyydytyksensä.
Ja toinen mies kirjoitti pokkana, ettei naiset niin halua orgasmeja.
Hallelujaa!
Minulle äitini jo ooetti että, jos meinaat miehen pitää, niin huolehdi siitä että hän saa orgasmin joka kerta.
En ole vielä ikinä kuullut miehelle sanottavan, että ei sen orgasmin niin väliä, toisellakertaa sitten. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle äitini jo ooetti että, jos meinaat miehen pitää, niin huolehdi siitä että hän saa orgasmin joka kerta.
Juu tällaisiin naisia kannustettu. Mutta vastaavaa en ole kuullut neuvottavan miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Tiedätkö mitä. Sun on helppo sanoa, että tulee jos tulee, koska itse saat varmasti lähes aina, kunhan jaksat naida. Aika epäreilu vertaus.
Ja koska tästä aiheestaa riittää puhetta, ongelma ON olemassa.
Mutta täällä alkoi heti alapeukut lennellä..ja se jo itsessään kertoo koko homman. Jos olis kyse vaikka miehen suihinotosta, olis vain yläpeukkuja.
Näin se menee kuomaseni.
Ja se iänikuinen "ota vastuu omasta orgasmistasi" sekin epäreilu, sillä mieshän panee naista (useimmiten) ja saa sillai orgasmin, mutta naisen pitää itse itsensä tyydyttääkkö? Miljonannen kerran, kun ne naiset harvoin saavat siinä pelkässä penetraatiossa, jos ei mies muutakuin panee.
Onpa taas ongelmat orkkujen kanssa. Kai sinäkin osaat puhua ja kertoa mitä haluat ja mista tykkäät. Se helppottaa ihan h.lvetisti sunkin orkkujen saamistasi. Ja mikä pakko se on saadakaan pelkässä penetraatiossa.
Et kai sä vaan ole se Klitoris Hullu?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tänäänkin annettu neuvo naiselle, että anna anaalia tai ota suihin jotta mies saa tyydytyksensä.
Hallelujaa!
Älä nyt viitti vääristellä asioita. Tuo mainitsemasi juttuhan koski sitä, että MIEHET ei saa orkkuaan naisen kanssa seksissä. Sulla ei kyllä ole kaikki inkkarit kanootissa. Mistä sun miesvihasi oikein kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käytännössä usein veivaan itseni tainnoksiin miehen päällä. Toisin sanoen panen miestä. Otan omani.
No niin, se naisten haukkuminen alkoi ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallelujaa!
Älä nyt viitti vääristellä asioita. Tuo mainitsemasi juttuhan koski sitä, että MIEHET ei saa orkkuaan naisen kanssa seksissä. Sulla ei kyllä ole kaikki inkkarit kanootissa. Mistä sun miesvihasi oikein kumpuaa?
Ihan saat..n sama missä yhteydessä sanottu, mutta sanottu on. Itselläsi viiraa.
Miten tämän asian puinti on sulta ja sun miehuudeltasi pois? Miksi tästä ei saisi puhua, edesihan omass threadissään??
Naisvihaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käytännössä usein veivaan itseni tainnoksiin miehen päällä. Toisin sanoen panen miestä. Otan omani.
Just näin. Jos päällä saa parhaiten, niin silloin kannattaa niin tehdä. Luulen, että mieskin nauttii tuosta täysin siemauksin.
Silleen olet harvinainen tapaus, että saat sen orkun "panemalla". Pian tästäkin joku pillastuu. Ainakin yksi naishenkilö.
"Et kai sä vaan ole se Klitoris Hullu?"
Tämäkin lausekertoo kaiken susta itsestäsi. Sinä et täällä vaienna ketään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallelujaa!
Ihan saat..n sama missä yhteydessä sanottu, mutta sanottu on. Itselläsi viiraa.
Miten tämän asian puinti on sulta ja sun miehuudeltasi pois? Miksi tästä ei saisi puhua, edesihan omass threadissään??
Naisvihaa vaan.
Aloita oma ketju ja avaudu siellä.
Vierailija kirjoitti:
No mutta oletko?
Kai sä sen voit ihan rohkeasti sanoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta oletko?
Kai sä sen voit ihan rohkeasti sanoa
No kai sen nyt näki heti keskustelun kulusta.
* Luo viattomalta kuulostava väite, vetoa johonkin abstraktiin olettamukseen että väite tuntuu todelta
* vastaa kerran pari itsellesi ja tykkää omistasi parilla eri laitteella
* Hivuta nopeasti miesnäkökulma mukaan, joka avaa koko ketjunavauksen tarkoitusperän kaikille
* ihmettele kun kukaan nainenkaan ei allekirjoita moista
* suutu
Siksi että esim suihin otossa nainen harvemmin itse saa orgasmia. Itse saan silloin tällöin tuossakin tilanteessa, mutta useimmiten saan vain nautintoa siitä kun mieheni saa.