Vantaan hammashoitoon toivoton päästä
Soitin ajanvaraukseen 28.6 ja sieltä vastas automaatti, että soittavat takaisin. Luin kaupungin nettisivuilta, että sielä on ruuhkaa ja soittavat muutaman päivän kuluessa takaisin ja soittopyyntöjä ei tule jättää kuin yksi. No kyttäsin puhelinta viikon verran, mikä on töissä hieman hankalaa, mut ei kuulunut mitään! No TÄNÄÄNKUUKAUDEN kuluttua sieltä oltiin soitettu!!! Ja arvatenki seuraavan kerran soittavat kk päästä jos nyt jättää uuden soittopyynnön! Ihmiset on töissä..ei ole kuukautta mahdollista kytätä puhelinta koko ajan että millonkahan sieltä soitetaan vai soitetaanko ollenkaan
Kommentit (26)
Sun täytyy soittaa sinne joka aamu heti ku aukeaa. Älä jätä takasi soiton varaan.
Vierailija kirjoitti:
Monet kerrat olen miettinyt, että ketä ovat ne onnekkaat jotka saavat hammashoitoon aikoja kunnalliselle puolelle?
Privaattiin on pitänyt mennä, jos mielii saada hammashoitoa
He, jotka asuvat oikeassa kaupungissa. Meillä saa ajan parhaimmillaan huomiseksi ja jos on ruuhkaista, voi mennä jopa kolme päivää.
No voi voi. Sitä se hoitajapula ja terveydenhuollon alasajo teettää.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy soittaa sinne joka aamu heti ku aukeaa. Älä jätä takasi soiton varaan.
Sinne ku soittaa niin ei linja anna muuta mahdollisuutta ku katkasta puhelu tai jättää se soittopyyntö. Muutenhan sitä jonottaiski
Suomen hammashoito ei toimi. Verratkaa Usaan jossa kaikilla valkoiset hampaat. Jopa niillä roskiksissa asuvilla pultsareillakin.
Mä olen vantaalla aina saanut ajan hyvinkin nopsaan.
Riippuu varmaan siitä että miten ystävällisesti käyttäytyy kun ihmisten kanssa puhelimessa asioi.
Itse teen omat valintani. En tupakoi ,en kapakoi,en risteile,en lomaile,en käy kampaaja.Minulla on siksi varaa omilla valinnoilla yksityispuolen hammaslääkäri. 22v. käynyt samalla ammatti taitoisella hammaslääkärillä.Ei ongelmia saada aikoja!Jotain kaunista minulla jäljellä on kuitenkin Hymyni!Kyse on aina valinoista mitärahalla tekee? Tilastot kun oli iltapäivä lehti. Vuosi tuloni ja tilasto: Kuulun Suomen köyhempiin.Ei ole ukon lompakkoa apuna.Kun ei ukkoa!
Vantaalla suurinosa on tuilla loisivia vuokralaisia ja terveydenhoitoalalla tietävät sen, niin eipä pohjasakalla ole niin kiirettä.
Mammojen hammasongelmat johtuvat suureltaosin limsoista ja karkeista, tahallaan itseaiheutetuista vaivoista saa vähän kärsiäkin.
No ei se näemmä ole suomalaisille tarkoitettukaan, siellä aulan telkkareissa pyörivissä tietoiskuissa PELKÄSTÄÄN ulkomaalaisia, ei yhtään suomalaista
Ukko39 kirjoitti:
Mä olen vantaalla aina saanut ajan hyvinkin nopsaan.
Riippuu varmaan siitä että miten ystävällisesti käyttäytyy kun ihmisten kanssa puhelimessa asioi.
Et ole tämän vuoden aikana, voin luvata. Siellä ei enää pääse jonottamaan ihmiselle, vaan pitää jättää takaisinsoittopyyntö.
Jos suinkin mahdollista, käykää yksityisellä. Pääsee nopeasti. Pystyy neuvottelemaan, mitä tehdään.
En ole mamma enkä tuilla loisiva niinku jotkut veikkasivat ja hampaitakaan en ole karkeilla pilannut! Ihan vaan perus tarkastukseen olisin pyrkinyt näin 3v tauln jälkeen. Haluaisin silti kunnallisella käydä, koska kyseiset palvelut mielestäni kuuluu yhtäläisesti kaikille ja hyvää palvelua sielä on saanut. Mutta näköjään ajanvarausta on mahdotonta nykyään
Ap
Siellä on katsos niitä tärkeämpiä asiakkaita puvut päällä ja tulkit mukana, ei sinulle veronmaksajalle jää kuin se maksajan rooli
3-4kk jonot on juu, parikin työkaveria siitä juuri puhui.
Minä en pelkoni vuoksi kuntapuolella edes voisi mennä, ikinä tiedä mitä siellä on vastassa, muuta kuin kiire ja paineeseen poksahtava poran käyttäjä.
Viimeksi kun kävin, toissavuonna, niin yritti melkein 1h ajan poistaa hammasta ja virkailija kävi jo voittamassa, että olisi jonoa.
Kylläpä oli mukavaa maata siinä pää alakenossa suu auki leuat jo kipeänä veren maku suussa ja kuulla sitä.
Ja 9 olet vastenmielinen!
T. 15 ja n.100 000t/vuositulot ja oma koti
Soitin aamulla klo 7.45 kipupäivystykseen, takaisinsoitto tuli kello 8 aikaan, hammaslääkärille klo 12.30 ja pois sieltä vähän ennen klo 13.
Terveisiä Nurmijärveltä
Omahan on valinta tukkia sinne ruuhka-suomeen, sitten valitetaan kun tulee ongelmia suuresta asukasmäärästä.
Täällä 70 000 asukkaan kaupungissa kunnallinen toimii oikein hyvin.
No kyllä se totta on että Vantaalla aivan liikaa pelkästän tuilla eläviä, pääosin ulkomaalaisia. Olisikohan myös niin että kun suurin osa asiakkaista ei ymmärrä mitään kun heille soitetaan takaisin niin siinähän ne hoitajien päivät kuluvat rattoisasti kun saavat noin yhden ajan päivässä varattua niin että asiakas tajuaa
Miksi juuri isoissa kaupungeissa hammashoito ei toimi?
Monet kerrat olen miettinyt, että ketä ovat ne onnekkaat jotka saavat hammashoitoon aikoja kunnalliselle puolelle?
Privaattiin on pitänyt mennä, jos mielii saada hammashoitoa