Miten ihmeessä mä saan innostuksen pudottaa painoa?!?
Painoa on reippaasti liikaa, mutta en vain saa aikaiseksi tehdä asialle mitään. Mua kyllä veetuttaa tämä paino ja tiedän, että kevyempänä elämä olisi helpompaa ja jaksaisi liikkua paremmin.
Mutta kun en vain saa aikaiseksi! Siis miten ihmeessä saisin itseäni niskasta kiinni! Ylipainon lisäksi veetuttaa oma saamattomuus tämän asian suhteen.
Kommentit (27)
Ekana osta kuntopyörä kotiin. Polje sillä joka päivä 40 minuuttia. Koska ostat sen niin sillä on pakko polkea muuten rahat menee hukkaan. Tee se päätös. Hyviä kuntopyöriä saa 250-350 eurolla. Muista kuitenkin katsoa että pyörässä on vähintään 16 vastus tasoa jotta sitä on tarpeeksi kevyt polkea. Pikku hiljaa alkaa paino putoomaan ja motivaatiota kertyy. Se on päivä kerrallaan meininki. Katso samalla telkkaria kun poljet niin minäkin tein kun poljin kotona keskellä olohuonetta. Paino putosi 20 kg
Onko sulla miestä? Voisin lähettää tuon ylipainosta vittuilevan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ota itsestäsi alastonkuvia.
Ja lähetä ne minulle talteen!
T:Lihavista pitävä
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla miestä? Voisin lähettää tuon ylipainosta vittuilevan miehen.
On aviomies. Olin ylipainoinen meidän tavatessa. Mies on sanonut, että ei ole hänen päätettävissä pudotanko painoa vai en. Ei vittuile mulle painosta.
Sama juttu mulla. Kun minulla vielä oli koira, lenkkelin sen kanssa ja painoa tippui mukavasti, pysyin kuitenkin hieman ylipainoisena kun rakastan niin paljon kaikkea epäterveellistä syödä mutta ainakin se pysyi jotakuinkin kurissa, nyt koiraa ei enää ole ja menetin syyn lenkkeillä joten paino on humahtanut takaisin lähes satakiloiseksi.
Tuossa ei ole mitään järkeä ostaa noin paljolla tavoitevaatteita. Yksi olisi riittänyt. Lisäksi et saa sympatiaa kun hurjan yhden vaatekoon pitäisi sun pienentyä. Voi kamala.