Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveissa/mielikuvituksessa eläminen

Vierailija
25.07.2022 |

Onko muita, jotka elävät ison osan elämäänsä jossain haavemaailmassa? Esim tulin mökille, jossa ajattelin istuvani rauhassa luonnon keskellä. Täällä onkin sadan metrin päässä kovaääninen rakennustyömas ja rajanaapuri kuuntelee pihallaan musiikkia ja huudattaa sitä kauttimista bassot täysillä. Nyt korvatulpat korvissa haaveilen olevani kaupungilla terassilla juomassa kahvia ja kohtaavani siellä unelmieni miehen, joka tulee juttelemaan. Hetken mietin äsken, että otan aurinkoa kohta puoli tuntia, niin tulen heti tosi päivittyneen ruskeaksi ja kauniiksi. Ajattelen laihtuvani samalla kun syön jäätelöä. Muutan usein, kun ajattelen, että uusi koti on parempi ja varsinkin rauhallisempi kuin entinen, mutta ei se ikinä ole. Olen miettinyt kannattaisiko muuttaa Espanjaan, jos elämä siellä olisi ihanaa, rentouttavaa ikuista lomaa. Istutin parvekkeelle salaattia ja kesäkurpitsoja yms tänä kesänä, ajattelin kuinka ei tarvitse ostaa enää vihanneksia kaupasta tänä vuonna, no eiväthän ne eded kasvaneet olenkaan. Kun aloitan kuntoilun ja käyn 1 km rauhallisella hölkällä kerran, ajattelen että laihdun siitä heti pari kiloa ja tulee hienot lihakset.
Tällaista. Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mennyt vielä pidemmälle eli en edes enää yritä mitään muutoksia tosimaailmassa, mulle riittää se pelkkä fantasiamaailma. Elelen pienessä ankeassa luukussani Helsingissä huonossa kaupunginosassa, työni on peestä, mutta olen ihan tyytyväinen koska voin elellä fantasiamaailmassani jossa mulla on komea filmitähti miehenä, kaupunkiasuntoja parissa paikassa maailmalla ja Suomessa hieno mökki, purjevene jne. Eläydyn fantasioihini niin täysin etten kaipaa ollenkaan tosielämästä virikkeitä.

Vierailija
2/6 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen. Nyt minulla on 3 viikon kesälomaa ja istuskelen kotona ja unelmoin että olen Ranskan rivieralla tai jossain hienossa hotellissa. Vaikka todellisuudessa olen pienessä kaksiossa. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvät fantasiat aina todellisuuden voittaa. Tuon takia haluaisin nukkua 20 tuntia vuorokaudessa.

M

Vierailija
4/6 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattoi yhteen aikaan mennä koko viikonloppu haaveiluun. Perjantaina aloitin, sunnuntaina havahduin, että olen koko viikonlopun maannut sängyllä tuijottaen kattoon haaveilemassa unelmien prinssistä. Nousin vain vessaan ja joskus ehkä syömään jotain. Tätä kesti vuosia. Todellinen elämäni oli aika karua ja ehkä pakenin sitä noin. 

Vierailija
5/6 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 👍

Olen kauhea tuhlari, ja mielikuvittelen aina velat saataviksi.

Tai ainakin kohta alan säästämään rahaa yms. 😁

Vierailija
6/6 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla saattoi yhteen aikaan mennä koko viikonloppu haaveiluun. Perjantaina aloitin, sunnuntaina havahduin, että olen koko viikonlopun maannut sängyllä tuijottaen kattoon haaveilemassa unelmien prinssistä. Nousin vain vessaan ja joskus ehkä syömään jotain. Tätä kesti vuosia. Todellinen elämäni oli aika karua ja ehkä pakenin sitä noin. 

Toisaalta onko siinä mitään vikaa jos elää noin? Ainakaan, jos kuitenkin elättää itsensä eikä ole muiden taakkana siltä osin. Mä olen omalta osaltani päättänyt että ei ole mitään vikaa, ja aion elää näin loppuikäni. 

- 1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän