En jaksa enää sairastaa koronaa! Vertaistukea ja tsemppiä kaipailisin
Viikko tulee täyteen sairastamista ja alan olla todella kypsä! Pari ekaa päivää kuume huiteli 38 pinnassa, sitten laski 37 ja siihen jäi. Aivan järkyttävä väsy, silmät sekoilee omiaan ettei pysty kunnolla näkemään, pää räkäisen tukkoinen, lihaksiin sattuu ja yleiskunto nolla. Suurempaa parantumista ei ole näkynyt, ja alan vaan olemaan niin kyllästynyt. Päälle pelko verisuonitukoksista, jotka vissiin on nyt kasvanut riski ja migreenin tuossa sainkin jo. Elämäni kamalimman. Sanokaa nyt hyvät ihmiset, miten kauan tätä vielä kestää ja että kyllä se ohi menee.
Kommentit (87)
Ja sanotaan nyt sekin vielä, että puoliso selvisi 2 päivässä koko taudista ja elää ihan normaalisti jo... Onneks on puoliso, olisin jo kuollut nälkään! Ap
Nuku ja lepää. Sellaisia harvinaisia ja pahoja oireita ei nyt kannata pelätä, suurinosa ei sellaisia saa.
Vierailija kirjoitti:
Panadolia saisi ottaa ainakin sen kolme kertaa vuorokaudessa, sitä nimenomaan suositellaan koronaan.
Kiitos! Työterveydessä niitä ei kiinnostanu oireet tai hoito, saikkulappu käteen ja se oli siinä. Pitääpä kokeilla!
Vierailija kirjoitti:
Olethan ottanut ensimmäiset rokotteet????? Siitä saat nyt kiittää itseäsi jos taas sairastut.
Itsepä en ole ottanut rokotetta, enkä ole sairastanut kertaakaan. Et hasta la vista TAUTI . Vaan luuserit sairastaa koronan
Höpöhöpö. Mulla kolme rokotetta, enkä ole sairastunut vielä kertaakaan. Yksi tuttu rokottamaton puolestaan kuoli koronaan.
Kiitos 5&6 ketjun nostamisesta👍🏻 muuta iloa teistä ei sitten ollutkaan
Mulla on myös nyt korona, tosin vasta neljättä päivää. Kuumetta ei enää ole ja räkäisyyskin loppui yhtäkkiä kestettyään vain yhden päivän, mutta tänään alkoi outo huono olo kun olen liikkeellä/pystyssä. Lisäksi on kuivaa yskää joten keuhkoveritulppako sitten? Ai niin ja eilen oli rintapistos mutta se taisi kyllä olla fasettilukko.
Mulla on nyt kaksi viikkoa positiivisesta testistä ja vaikka suurin osa oireista hävisi viikossa, en ole vielä kunnossa. Päätä särkee jatkuvasti, olo on sumuinen ja jotenkin tulehtunut. Silmiä kirvelee, nenän limakalvoja kirvelee, keuhkoissakin on outo tunne. Luin jostain että koronovirus menee helposti nenän kautta aivoihin. Päänsärystä päätellen siellä se jyllää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös nyt korona, tosin vasta neljättä päivää. Kuumetta ei enää ole ja räkäisyyskin loppui yhtäkkiä kestettyään vain yhden päivän, mutta tänään alkoi outo huono olo kun olen liikkeellä/pystyssä. Lisäksi on kuivaa yskää joten keuhkoveritulppako sitten? Ai niin ja eilen oli rintapistos mutta se taisi kyllä olla fasettilukko.
Joo siis se outo huono olo on jännä! Ei sitä osaa oikein kuvailla, eikä tollasta ole ennen vastaan tullutkaan :( Niskat meni meillä molemmilla jumiin, kun kuume laski. Kuiva yskä meilläkin, pidän sitä ihan asiaan kuuluvana. Mutta jos huulesi menee sinisiksi, soita heti ambulanssi! Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi voi hehtaaritakakuisti se täällä itkee kun saanut pienen flunssan. Ei ottanut sitten aiheekseen hoitaa sitä terveyttään aiemmin ja pitää kehonsa terveenä saasteisesta ruuasta, kemikaaleista ja myrkyllisestä ruuasta. Eli roskasta.
Ainiiiii ja unohti liikkua ja syödä vitamiineja.
Joit sitten sidukkaa, söit roskaa ja makasit sohvalla. Tai siis olet tehnyt sitä koko ikäsi. Et ole huolehtinut kehosi terveydestä koskaan.Kiitä nyt kaikesta mitä olet kehollesi tehnyt. Taudit iskee tautisiin ruhoihin.
Voivat iskeä myös stressaantuneihin. Vuorotyön vuoksi huonosti nukkuviin.
Oletko ensimmäistä kertaa? Jotkut on sairastanut neljästi. Monestiko vielä?
Voimia :)
Te joilla viellä koronaa, mistä ootte sen hankkineet?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli alussa sama. Ilmeisesti verenpaineet tippuivat liian alas, kun olin pystyssä. Kesti pahempana pari kolme viikkoa, mutta yhä lievänä. Sairastumisesta nyt 2 kk.
Jos sauna, viina ja terva ei auta niin tauti on kuolemaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sanotaan nyt sekin vielä, että puoliso selvisi 2 päivässä koko taudista ja elää ihan normaalisti jo... Onneks on puoliso, olisin jo kuollut nälkään! Ap
Et ole kuullut ruoan kotiinkuljetuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Te joilla viellä koronaa, mistä ootte sen hankkineet?
Ap sai anopilta.. ihmiseltä, jota ollaan porukalla yrittäneet koronalta suojata. Ja tuli ihan itsestään, ei tarvinnut erikseen etsiä...
2 viikkoa kohta täynnä. Yskon kohta keuhkoni pihalle
No viikko on vielä melko lyhyt aika. Toivottavasti ei tule long covidia. Ennen kuin lähdette ihmisten ilmoille, kannattaa tehdä pikatesti. Monet ovat tartuttavia vielä 10 päivän kohdalla, vaikka oireita ei olisi. Paranemisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kuullut ruoan kotiinkuljetuksesta?
Asumme 500 tyypin pikkukylässä, lähin kauppa 12km päässä. Yksi kebabbila on kerran tähän kylään pitsan tuonut. Sen päivän jälkeen laskivat toimintasädettään, ettei enää tänne asti tarvitse tuoda🤣 olen kyllä kuullut, että kotiinkuljetuksia olisi betoniviidakoissa tarjolla. Ap
Minä hankin joko Ikean vessasta tai hotellin aamupalalta.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi hehtaaritakakuisti se täällä itkee kun saanut pienen flunssan. Ei ottanut sitten aiheekseen hoitaa sitä terveyttään aiemmin ja pitää kehonsa terveenä saasteisesta ruuasta, kemikaaleista ja myrkyllisestä ruuasta. Eli roskasta.
Ainiiiii ja unohti liikkua ja syödä vitamiineja.
Joit sitten sidukkaa, söit roskaa ja makasit sohvalla. Tai siis olet tehnyt sitä koko ikäsi. Et ole huolehtinut kehosi terveydestä koskaan.Kiitä nyt kaikesta mitä olet kehollesi tehnyt. Taudit iskee tautisiin ruhoihin.
Tämän kirjoittanut ihminen ei ole huolehtinut mielenterveydestään.
Panadolia saisi ottaa ainakin sen kolme kertaa vuorokaudessa, sitä nimenomaan suositellaan koronaan.