Parhaat videopelit
Kommentit (440)
Pico to Chico: Shota Idol no Oshigoto
Vaimon poikaystäväni on kauheasti tykännyt uudesta Nintendo Switch OLED pelikonsolista. Hän suosii muun muassa Super Mario Bros ja Zelda -videopelejä.
Vierailija kirjoitti:
Zelda
Mikä niistä? Niitä kun on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelda
Mikä niistä? Niitä kun on monia.
Kaikki Zeldat. En kehtaa myöntää, mutta saatan olla hieman ihastunut häneen.
Digimon Survivea olen viimeaikoina lanittanut
Kula world.
Tosi hauska pulmapeli pallolla playstationilla.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni Trails on pelihistorian suurin ja pisin yhtenäinen tarina, samoja hahmoja, sama maailma, kattaen nyt 11 peliä ja nro 12, Kuro no Kiseki II, siis tulossa.
Pelien kestot ovat minulla olleet, kun en pidä kiirettä ja teen melkein kaikki mahdolliset sivu- ja ekstrajutut, 90 tunnista 190 tuntiin plus tietysti bossitaistelujen kuolemisiin mennyt aika.
Zeldaan saa helposti sen 1000h uppoamaan ja ei vieläkään koko peliä läpi
The legend of Zelda: Majora's mask.
Vierailija kirjoitti:
Kula world.
En ole tuosta pelistä ennen kuullut. Avaappa juonta vähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kula world.
En ole tuosta pelistä ennen kuullut. Avaappa juonta vähän
Tavallaan siinä ei ole oikein juonta ollenkaan. Pelaat pallolla jonka tehtävänä on aikarajan puitteissa selvittää tiensä maaliin leijuvissa labyrinteissä ja etsiä avaimia jne.
Tetris ja pacman kaikki muut on kakkaa
Tietääkseni Trails on pelihistorian suurin ja pisin yhtenäinen tarina, samoja hahmoja, sama maailma, kattaen nyt 11 peliä ja nro 12, Kuro no Kiseki II, siis tulossa.
Pelien kestot ovat minulla olleet, kun en pidä kiirettä ja teen melkein kaikki mahdolliset sivu- ja ekstrajutut, 90 tunnista 190 tuntiin plus tietysti bossitaistelujen kuolemisiin mennyt aika.