Parhaat videopelit
Kommentit (440)
Paras peli on se missä tapetaan paljon venäläisiä sotilaita ja raiskataan venääliset naiset oikein kunnolla.
Aloitin taas pelaamaan Ghost of Tsushimaa. Ei muuta saa aikaiseksi kun jäi koukkuun.
Lapsuuden suosikit oli Sly Cooper ja Rayman
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden suosikit oli Sly Cooper ja Rayman
Rayman legends on kyllä tosi kiva peli Nintendo Switchillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remedy Entertainmentin osakkeenomistajana ehkä hieman puolueellinen mielipide, mutta koska haluan tukea omia pelejä minusta paras peli on Control. Tosin mielipidettäni neutralisoi se, että myös vaimoni pitää kovasti pelistä koska siinä on "itsenäinen ja vahva naishahmo joka voimaannuttaa" :D
Toisaalta onko Controllissa päähahmon tai pääpahiksen sukupuollilla mitään merkitystä? Tarina ja peli toimii hyvin, hahmon sukupuolella ei minusta ole vaikutusta mihinkään.
No kyllähän punatukkaista tyttöä aina katselee ihan mielellään ja fantasioi anaaliseksistä. AAAAHH!!!
Vierailija kirjoitti:
WoW silloin parin ekan expan aikaan. Nykyään kaukana siitä, mitä alussa oli. Huonolla tavalla, siksipä ei ole enää tullut pelattua.
Wrath palaa kuukauden kuluttua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cities skylines
Muistan kun tuo julkaistiin ja kaikki oli ihmettelemässä peliä pelimessuilla messukeskuksessa :D
Juu ja siis paskempihan tämä on kuin Sim Cityt.
Vierailija kirjoitti:
Stardew Valley, sen saa PC:lle ja kaikille konsoleille
Ihan paras peli
Vierailija kirjoitti:
minecrat ja fortnite :DDD
Veeti hälytys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä enää nykyään tule hyviä pelejä vaan jotain koreita kävelysimulaattoreita ja zombiselviytymispaskaa. Missä se itse peli on?
Kukaan ei pakota pelaamaan kävelysimulaattoreita ja zombiselviytymistä. (Varsinkin indie-) pelejä julkaistaan joka päivä sellainen määrä, ettet ehdi edes vilkaista jokaista. Siitä vaan valitsemaan mieleisiä. Ei ole mikään pakko pelata juuri sitä paskaa, jota striimaajat ja mainostajat juuri sillä hetkellä eniten puskevat.
Itse olen pelannut viime aikoina Humankindia ja shakkia.
Sepä siinä onkin ongelmana että mistä ja miten löytää ne hyvät kaiken paskan seasta? 90-luvulla meillä oli Pelit-lehti.
Kokeilea Steamia ja valitset vaan genren. Sitten tsekkaa tubesta miltä näyttää gameplay. Mutta olen kyllä samaa mieltä muutamien edellisten siitä että uudelleenpelattavuus ja 90-luvun innovaatio on kadonnut ja mielikuvitus.
Olen kokeillut ja kaikki sama paska.
Sitten ei kuule auta muu kuin opetella itse ohjelmoimaan ja ohjelmoida itse se eeppisin mahdollinen peli omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä enää nykyään tule hyviä pelejä vaan jotain koreita kävelysimulaattoreita ja zombiselviytymispaskaa. Missä se itse peli on?
Kukaan ei pakota pelaamaan kävelysimulaattoreita ja zombiselviytymistä. (Varsinkin indie-) pelejä julkaistaan joka päivä sellainen määrä, ettet ehdi edes vilkaista jokaista. Siitä vaan valitsemaan mieleisiä. Ei ole mikään pakko pelata juuri sitä paskaa, jota striimaajat ja mainostajat juuri sillä hetkellä eniten puskevat.
Sepä siinä onkin ongelmana että mistä ja miten löytää ne hyvät kaiken paskan seasta? 90-luvulla meillä oli Pelit-lehti.
Kokeilea Steamia ja valitset vaan genren. Sitten tsekkaa tubesta miltä näyttää gameplay. Mutta olen kyllä samaa mieltä muutamien edellisten siitä että uudelleenpelattavuus ja 90-luvun innovaatio on kadonnut ja mielikuvitus.
Sitten ei kuule auta muu kuin opetella itse ohjelmoimaan ja ohjelmoida itse se eeppisin mahdollinen peli omaan käyttöön.
Mietin olisiko Sanna Marin bilesimulaattorille käyttöä?
Dragon age: Origins, Resident Evil (ensimmäinen siis, karseet lapsuuden traumat siitä ensimmäisestä kohtaamisesta zombin kanssa), Tomb Raider 2, Final Fantasy IX, The Wolf Among us, Witcher 3, South Park: The Stick of Truth, Bioshock, Ico, Tekken 3, Until Dawn.... Onhan näitä vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään aasialaistyylisestä fantasiasta, kauniista pelimaailmasta ja uudelleen pelattavuudesta sen sijaan että pelaisin länsimaisia kerran läpi romaanityylisiä kyynisiä inhorealismi pläjäyksiä, jossa kaikki on mahdollisimman ruman näköistä ja ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole aikaa moiseen opetteluun. Pitää vain odoella että joku tekee taas jonakin päivän jotakin hyvää. Kenties se pelifirma joka onnistuneesti fuusioi Path Of Exile 2 ja Baldur's Gate 3 ja ottaa parhaat ja toimivat jutu WoWista ja antaa kaikkien pelata miten haluaa ryhmässä tai soolona. Mutta ei tuommoista pelia pystytä nykypäivänä tekemään vaikka rahaa olisikin. Liian monta asiaa voi mennä pieleen ja kaikkien pitäisi olla 100% nörttejä.
Stardew Valley :) Lehmät on ihania
gta v