Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat videopelit

Vierailija
24.07.2022 |

Mikä on mielestäsi paras videopeli?

Kommentit (440)

Vierailija
261/440 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä enää nykyään tule hyviä pelejä vaan jotain koreita kävelysimulaattoreita ja zombiselviytymispaskaa. Missä se itse peli on?

Se tulee. Kun se on valmis tulemaan.

Vierailija
262/440 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Decathlon ja Track & Field - kaksi 80-luvun kalleinta peliä jotka pakottivat pelaajat hankkimaan läjäpäin joystickeja. 1500 metrin eeppiseen rynkytykseen hyytyi monen pelaajan unelma ennätyksestä, kun se parin sadan markan ilotikun lento katkesi kytkentöjen tuhoutumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/440 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä enää nykyään tule hyviä pelejä vaan jotain koreita kävelysimulaattoreita ja zombiselviytymispaskaa. Missä se itse peli on?

Kukaan ei pakota pelaamaan kävelysimulaattoreita ja zombiselviytymistä. (Varsinkin indie-) pelejä julkaistaan joka päivä sellainen määrä, ettet ehdi edes vilkaista jokaista. Siitä vaan valitsemaan mieleisiä. Ei ole mikään pakko pelata juuri sitä paskaa, jota striimaajat ja mainostajat juuri sillä hetkellä eniten puskevat.

Itse olen pelannut viime aikoina Humankindia ja shakkia.

Vierailija
264/440 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota pelaamaan kävelysimulaattoreita ja zombiselviytymistä. (Varsinkin indie-) pelejä julkaistaan joka päivä sellainen määrä, ettet ehdi edes vilkaista jokaista. Siitä vaan valitsemaan mieleisiä. Ei ole mikään pakko pelata juuri sitä paskaa, jota striimaajat ja mainostajat juuri sillä hetkellä eniten puskevat.

Sepä siinä onkin ongelmana että mistä ja miten löytää ne hyvät kaiken paskan seasta? 90-luvulla meillä oli Pelit-lehti.

Kokeilea Steamia ja valitset vaan genren. Sitten tsekkaa tubesta miltä näyttää gameplay. Mutta olen kyllä samaa mieltä muutamien edellisten siitä että uudelleenpelattavuus ja 90-luvun innovaatio on kadonnut ja mielikuvitus.

Vierailija
265/440 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo tuon miljoona kertaa kysynyt. No vastaanpa vielä tähän keskusteluun että pysyy vastaus.

Pelaan vain aikuisten pelejä kuten shakkia netissä ja korttipelejä kuten hold'em. Nämä mobiililaitteella jolloin sähkönkulutus miniminen. Käytössä siis DeX liitetty tv ja langaton näppäimistö.

Kokeile Gabriel Knight 3

Vierailija
266/440 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä siinä onkin ongelmana että mistä ja miten löytää ne hyvät kaiken paskan seasta? 90-luvulla meillä oli Pelit-lehti.

Kokeilea Steamia ja valitset vaan genren. Sitten tsekkaa tubesta miltä näyttää gameplay. Mutta olen kyllä samaa mieltä muutamien edellisten siitä että uudelleenpelattavuus ja 90-luvun innovaatio on kadonnut ja mielikuvitus.

Olen kokeillut ja kaikki sama paska.

Vierailija
267/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cities skylines

Muistan kun tuo julkaistiin ja kaikki oli ihmettelemässä peliä pelimessuilla messukeskuksessa :D

Vierailija
268/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
269/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot käsikirjoitukset ja juonet.

Vierailija
270/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gta, RDR 2 ja assassin s greed pelit on parhaita. Odotan että ps 5 tulee kauppaan joskus niin ostan heti.

Vierailija
271/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BeamNG on hauska peli

yllätyin että naiset tykkäävät tämmöistä pelata jos olet nainen. Riittääkö tuossa hyvin tekemistä ? Serious Sam pelisarja on ehdotonta eargasmia ja nautintoa fps pelaajalle kun pitää selvitä ja taktikoida niin ettei ammukset lopu kesken ja antaa vaan laulaa

No onhan tuossa nyt tekemistä 10-600 tuntia ainakin riippuen siitä miten paljon tykkää ajella

Tarkoitin siis sitä ettei ala puuduttaa ja kyllästyttää? Siinä voi ilmeisesti tehdä kaikenlaisia kolareita ja vauriomallinnus on upeinta mitä olen peleissä nähnyt

Vierailija
272/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthal kirjoitti:

Huonot käsikirjoitukset ja juonet.

esim gta

Vierailija
273/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aasialaistyylisestä fantasiasta, kauniista pelimaailmasta ja uudelleen pelattavuudesta sen sijaan että pelaisin länsimaisia kerran läpi romaanityylisiä kyynisiä inhorealismi pläjäyksiä, jossa kaikki on mahdollisimman ruman näköistä ja ahdistavaa.

Vierailija
274/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cannon Fodder (Amiga)

Syndicate (Amiga)

Another World (Amiga)

Double Dragon (Amiga)

The Great Giana Sisters (Amiga)

TerraNova (pc)

Command & Conquer (1995, pc)

Ghost Recon (2001, pc)

Vierailija
275/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut ja kaikki sama paska.

Aina kun raha, sijoittajat, voitonmaksimointi ja ahneus pistetään määräämään, tuloksena on pelkkää latteaa paskaa, mitään innovaatioita ei silloin tapahdu, kun sijoittajat ei ymmärrä sellaisen päälle, he ymmärtävät korkeintaan pintaraapaisun alasta johon ovat sijoittaneet, eikä heitä kiinnosta kuin mahdollisimman varma voiton maksimointi itselleen, pelaajien pelikokemus on suunnilleen viimeisenä asialistalla...

Vierailija
276/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kysymykseen on yksi melkein oikea vastaus, ja yksi oikea.

Melkein oikea: Fallout 2.

Oikea: Silent Hill 2.

Vierailija
277/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Final fantasy VII

Vierailija
278/440 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Turismo pelisarja! Xboxin Forzatkin on ihan kivoja, mutta eivät yhtä hyviä kuin GT -sarja. Olisipa Gran Turismosta free roaming versio, kuten Forza Horizon -sarja...

Vierailija
279/440 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warcraft

Vierailija
280/440 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gran Turismo pelisarja! Xboxin Forzatkin on ihan kivoja, mutta eivät yhtä hyviä kuin GT -sarja. Olisipa Gran Turismosta free roaming versio, kuten Forza Horizon -sarja...

forza horizon hands down paras ajopeli ja en oo vieläkään saanu kaikkia autoja avattuja vaikka uusi pelin versio on jo tullu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi