Parhaat videopelit
Kommentit (440)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cities skylines
Ei suomalaiset osaa tehdä videopelejä 😂😂😂
Se onkin tamperelaisten tekemä.
Ufo: Enemy Unknown
Ei ole ilmestynyt virallisesti vielä. Ilmestyy 29.7.2022
Digimon Survive ei ole virallsesti ilmestynyt vielä. Se ilmestyy 29.7. 2022. Jos joku on jo pelannut sitä on luultavasti saanut sen tilaamalla jostakin sen ennakkoon, tosin ennkko yleensä tulee korkeintaa pari päivää ennen virallista julkaisua, joten en tiedä mistä on voitu virallisin keinoin jo saatu hankittua
Doom II
Siihen on aika loputon määrä modeja, ja ne vain paranevat vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Digimon Survive ei ole virallsesti ilmestynyt vielä. Se ilmestyy 29.7. 2022. Jos joku on jo pelannut sitä on luultavasti saanut sen tilaamalla jostakin sen ennakkoon, tosin ennkko yleensä tulee korkeintaa pari päivää ennen virallista julkaisua, joten en tiedä mistä on voitu virallisin keinoin jo saatu hankittua
Ennakotilaamalla taitaa saada ostettua
F1 2022 on kova peli jos tykkää formuloista ja autoista ylipäänsä. On mahtavaa pelata LIFE-tilaa ja elää formulakuskin elämää, asua hienossa kartanossa, sisustaa se mieluiseksi ja käydä ajelulla vaikka McLarenilla tai Ferrarilla, enkä nyt puhu niistä formula-autoista vaan ihan katuversioista :D
Parhaus on suhteellista. Red Dead Redemption 2 on minusta parempi peli kuin Ghost of Tshushima, mutta tykkäsin jälkimmäisestä itse enemmän.
Elden Ring on kova peli ja oon lanittanu sitä ainakin 100 tuntejakin lanittanut ja oon silti kunnossa vaikka oon 100 tuntiakin lanittanu
Gran Turismo 7 on äijjien ajopeli realistissa grafikoilla ja ajofysiikoilla. Kyllä kelpaa pelata kavereita vastaan ja sit illalla kehä kolmosella vaikka eihän me niistä juoruilla :D
Nyt viimeaikoina on tullut pelattua FIFAA uudella PlayStation 5:lla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Digimon Survive on yksi parhaista uusista peleistä
En ole nähnyt prisman hyllyillä tuota, mistä löysit sen?
Tuolta löytyi https://halvatpelit.com
Nice, sieltä löytyikin. Samalla lapset näkivät uuden Pokemonin joten sekin lähti tilaukseen kesäpelattavaksi.
Remedy Entertainmentin osakkeenomistajana ehkä hieman puolueellinen mielipide, mutta koska haluan tukea omia pelejä minusta paras peli on Control. Tosin mielipidettäni neutralisoi se, että myös vaimoni pitää kovasti pelistä koska siinä on "itsenäinen ja vahva naishahmo joka voimaannuttaa" :D
Tomb Raider- Resident Evil- Devil May Cry- Onimusha- ja Ninja Gaiden-sarjat itsellä.