Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttaisiin käydä perheen kanssa Tuurissa ja viettää siellä mukava loma karavaanarialueella mutta meiltä puuttuu asuntovaunu

Vierailija
24.07.2022 |

eikä rahaakaan ole juuri ylimääräistä. Olemme mieheni kanssa molemmat työttömiä. Olisikohan jotain säätiötä jonka kautta voisimme saada avustusta vaunun vuokraamiseen ja muihin kuluihin? Ilmeisen kallista sellaisen ison ja uudehkon asuntovaunun vuokraaminen. Vanhaa vaunua emme halua koska niissä voi olla hometta. Ilmeisesti sossu ei hirveästi tue tällaisia lomia?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette ole teltasta kuullut?

Olen allerginen kaikelle siitepölylle joten teltassa asuminen ei onnistu. TV, jääkaappi, liesi ja wc olisi myös kiva olla.

ap

Tuuriswa on kiva hotelli kauppakeskuksen yhteydessä, isot huoneet ja kullitetut kylpyhuoneen hanat. Kauppakeskuksessa on myös useampi ravintola, ei kai kukaan halua lomalla kokakta asuntovaunussa.

Hotelli Onnen tähti, ihana paikka

https://tuuri.fi/majoitu/hotelli-onnentahti/

Vierailija
42/49 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin täytyy hakea tuettuja lomia. Ensi kesäksi voisi onnistua, kunhan olet ajoissa liikkeellä. Tsemppiä! Älä välitä täällä ilkeilijöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin täytyy hakea tuettuja lomia. Ensi kesäksi voisi onnistua, kunhan olet ajoissa liikkeellä. Tsemppiä! Älä välitä täällä ilkeilijöistä.

Suurin osa vastailijoista vaikuttaisi ilkeilyn sijaan olevan realisteja, toisin kuin aloittaja.

Vierailija
44/49 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sieltäkään mitään asuntovaunua saa lainaan 😂

Vierailija
45/49 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kerran elämässä käydä Tuurin kyläkaupassa. Onhan se eräänlainen legenda. Mutta en tiedä, jaksaisinko ihmisten määrää ja ennen kaikkea, minkälaisia ne asiakkaat on. Onko siellä kaikki jotain alempaa sosiaaliluokkaa, kiroilua ja huutamista, lapset riekkuu ja kinastelee?

Vierailija
46/49 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hönö täytyy senkin olla joka suostuu lainaamaan autonsa vaunun vetämistä varten ns. amatöörille.

Vierailija
47/49 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin jollekin pitkälle risteilylomalle luksusristeilijällä. Mahtaiskohan joku säätiö maksaa mun matkani??

Vierailija
48/49 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä luulisin, että siellä Tuurissa monikin saattaa pitää koko kesän vaunuaan ja ei välttämättä ole itse koko aikaa paikalle. Ehkä sellainen perhe voisi vuokrata teille vaunun?

Tutulla on iso asuntovaunu yhdellä leirintäalueella kesät talvet. Ovat vuokranneet sitä Airbnb:n kautta.

Vierailija
49/49 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä luulisin, että siellä Tuurissa monikin saattaa pitää koko kesän vaunuaan ja ei välttämättä ole itse koko aikaa paikalle. Ehkä sellainen perhe voisi vuokrata teille vaunun?

Tutulla on iso asuntovaunu yhdellä leirintäalueella kesät talvet. Ovat vuokranneet sitä Airbnb:n kautta.

Aloittajan ongelma on nimenomaan se, ettei heillä ole rahaa vuokrata yhtään mitään yhtään keneltäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän