Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä liikuntaharrastus lihavalle?

Vierailija
24.07.2022 |

Mikä olisi hyvä? Vesijuoksu? Miten se aloitetaan, mennään jollekin kurssille (tyttömänä ei ole kalliiseen varaa), vai ostetaan joku vyö ja mennään suoraan altaaseen..? Entä vesijumppa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et liiku vielä yhtään niin helppoa on aloittaa ihan kävelystä. Hanki joku halpa askelmittari, seuraa puhelimen askelmittarilla tms. päivittäistä askelmäärää ja pyri lisäämään sitä pikkuhiljaa.

Muuten voit ja kannattaa harrastaa sellaista liikuntaa, josta itse tykkäät. YouTube on pullollaan eri lajien ohjeita/treenejä ihan vaikka kotona tehtäväksi. Kysy joku liikkuvampi kaveri näyttämään mallia vaikka paikalliselle ulkokuntosalille tms. Monessa kunnassa on ilmaista liikuntaneuvontaa!

Vierailija
22/30 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijuoksuun ei tarvitse vyötä. Minä kokeilin kerran vyön kanssa ja huomasin, että ilman on tehokkaampaa. Monet vesijuoksevat ilman vyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijuoksu ja vesijumppa ovat mulle lihavalle sopivia. Hankin vyön ja menin altaaseen muiden juoksijoiden kanssa. Jumpassa käyn ohjatussa ryhmässä. Sauvakävely myös käy minulle.

Vierailija
24/30 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpasyönti!

Vierailija
25/30 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla tykkään käydä. Aiempi sali oli semmoinen jossa paljon vanhuksia ja muutenkin suurin osa ihan tavallisia. Nyt kun oon muuttanut toiselle puolen kaupunkia, ajattelin ihan pokkana mennä tuohon 200 metrin päässä olevaan , sometiedon perusteella ihan siis täysin joku ammattilaisten ja bodareitten paikka.  Pokkana vaan sekaan suunnittelin mennä. Täytyy siellä olla muitakin pulleita mummoja. 

Salillakäynti ainoa liikuntaharrastus mulla, jollei jotain metsäretkeilyä ja marjastusta lasketa tai koiranulkoilutusta

Vierailija
26/30 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali. Salille  pääsee varmaan 30-40 eurolla kuukausi. Sitten siellä polkee kuntopyrää. Hyöty on iso koska salilla kuukausikortilla voi treenata joka päivä. minä pudotin painoa 20 kg pelkästään kuntopyörää polkemalla.

Vierailija
27/30 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka kuntopyörä kotiin, silloin voi polkea sitä vaikka tv tä katsellessa, ja mikä parasta sitä voi tehdä joka päivä, eikä tarvitse välittää säästä...

Vierailija
28/30 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti

Vesijuoksu

Vesijumppa

Kävely

Kuntosaliharjoittelu

Kevyt kotijumppa

Vierailija
29/30 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutominen.

Vierailija
30/30 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijuoksua ja vesijumppia minäkin ehdotan, niistä on hyvä lähteä liikkeelle. Youtubessa on ohjevideoita, mutta pääset jo pitkälle, kun puet vaan vyön päälle ja hyppääat altaaseen ja alat juosta. Muista pysyä pystyasennossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän