Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesytävä sanoi minua lylleröksi

Vierailija
24.07.2022 |

Lisäksi sanoi, että lyllerrän eteenpäin. Vedin herneen nenään, koska minulle tulee mieleen lylleröstä läski. Miehen mielestä ketä vaan voisi sanoa lylleröksi eikä sillä ole painon kanssa tekemistä. Olen kyllä ylipainoinen 172/78, mutta ei silti ole mukava kun sanotaan noin. Miehen mielestä olen liia herkkä.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painat siis 78 ja pituutta 172. Noh verrantona mun ukrainalainen isohinkkinen panoheilani(luomu c tai d)on 175 cm ja painaa 55 kg. Siis uhkeutta on ja tiimalasivartal ja ei mitään ylimääräistä missään

Vierailija
42/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pelkkää salaattia niin ei tule insuliini piikkejä niin laihdut sekä hedelmiä niin tulee hedelmäkuituja joka pitää kylläisenä eikä insuliinipiikkejä.    sitten mct öljyjä juo jota siis on kookosöljyssä, kai sitä pitää vaan ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sanotaan mieheni kanssa toisiamme läskeiksi päivittäin vaikka kumpikaan ei sitä ole. Se on vaan hauskaa läppää, ollaan molemmat timmissä kunnossa.

Niin, ei se loukkaa, kun tietää ettei siinä ole totuus.

Entäs, jos rupeaistte kutsumaan toisianne tyhmiksi?

Minusta sinä olet tyhmä.

Vierailija
44/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painat siis 78 ja pituutta 172. Noh verrantona mun ukrainalainen isohinkkinen panoheilani(luomu c tai d)on 175 cm ja painaa 55 kg. Siis uhkeutta on ja tiimalasivartal ja ei mitään ylimääräistä missään

😳🤔Eihän pumpattava Barbara noin paljoa paina.

Ootko hiekalla täyttänyt?

Vierailija
45/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen nyt kesäkeleillä ap:lle juoksulenkkejä. Talvella sitten joku soppari ryhmäliikuntaan esim. bodypumppiin tai aerobicciin vois toimia. Näin huolehdin myös omasta naisestani ja myös itsestäni jos alkaa vaaka näyttää hälytysmerkkejä.

Vierailija
46/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku mä oon sille sokeridady. On muuten ihana nainen.

Vierailija
47/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miestä tuhkamunaksi ja katso kestääkö huumori muiden ihmisten kuullen

Entä kestäisikö hänellä huumori, kun miesystävä sen jälkeen pieraisisi hänen naamalleen. Pieruhuumorin kun pitäisi aina olla hauskaa. :D

Vierailija
48/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOs noin paljon on ylipainoa, niin lyllerö on erittäin osuva nimitys. Ehkä kävellessäsi kotona pikkuhousuissa mies on huomannut hölskyvää selluliittiä mikä on aiheuttanut lyllerö nimen.

Painoindeksi 26.4 eli 4kg ylipainoa. Ei ole paljoa ylipainoa. Tärkeämpää olisi seurata, ettei nouse enempää, laihdutuiskuurien tulokset ei usein kauaa pysy.

Painoindeksi ei kerro vielä yhtään mitään, esim jos kaikki ylimääräinen on kertynyt keskivartaloon. Mieheni on normaalipainon ylärajoilla ja lääkäri kehotti laihduttamaan, maksa-arvot oli koholla ja paino kertynyt keskivartaloon.

Vierailija
49/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hiekkadaddy.

Vierailija
50/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö pelkkää salaattia niin ei tule insuliini piikkejä niin laihdut sekä hedelmiä niin tulee hedelmäkuituja joka pitää kylläisenä eikä insuliinipiikkejä.    sitten mct öljyjä juo jota siis on kookosöljyssä, kai sitä pitää vaan ostaa.

Salaatti on 90% vettä, joten se on todella köyhää ruokaa ravintoarvoltaan ja hedelmät on luonnon omia karkkipusseja ja niitäkin tulisi syödä kohtuudella sillä sokerit muuttuu elimistössä rasvaksi.

Vierailija
51/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on noin 20-25kg liikaa, oletko miettinyt hieman elämäntapojen muutosta jo ihan oman terveytesi vuoksi? 

Huolitrollaaja. Sua ei kiinnosta kenenkään terveys vaan halusit päästä kiusaamaan.

Vierailija
52/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaatti on 90% vettä, joten se on todella köyhää ruokaa ravintoarvoltaan ja hedelmät on luonnon omia karkkipusseja ja niitäkin tulisi syödä kohtuudella sillä sokerit muuttuu elimistössä rasvaksi.

Tämä on varmaan se keski-ikäisten kompastuskivi miksi se paino alkaa nousta. Luullaan syövän terveellisesti kun syödään 80-luvulla otsikoissa pyörineiden mallien mukaan.

Vierailija
53/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävä läski olet. Painat pituuteesi nähden kaksi kertaa liikaa kuin mitä naisen kuuluisi.

Vierailija
54/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö jonne tiedä että rinnat ovat rasvakudosta? Kukkakepillä ei ole uhkeutta ellei ole muovia lisätty

Vierailija
55/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on noin 20-25kg liikaa, oletko miettinyt hieman elämäntapojen muutosta jo ihan oman terveytesi vuoksi? 

Tälläisen komentin jälkeen en menisi kehopositiivisten seuraan.

Ei sinne kannata muutenkaan mennä. Järkyttävä hien löyhkä näin kesäisin...

Vierailija
56/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iljettävä läski olet. Painat pituuteesi nähden kaksi kertaa liikaa kuin mitä naisen kuuluisi.

Sinä se iljettävä olet.

Vierailija
57/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö jonne tiedä että rinnat ovat rasvakudosta? Kukkakepillä ei ole uhkeutta ellei ole muovia lisätty

Rinnat ovat kylläkin rintakudosta. Siellä on rasvaa, mutta se on silti eri asia.

Kiinteillä rinnoilla on myös parempi ennuste mikäli rintasyöpä sattuu kohille.

Vierailija
58/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se iljettävä olet.

Turpa kiinni hullu kun et mistään mitään ymmärrä!

Vierailija
59/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus mitä tosikkoja 😳

Miesvihan kuuluu olla hauskaa?

Vierailija
60/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on eräänlaista hyväntekeväisyyttä ja win win tilanne samalla sinulle sekä hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme