Miesytävä sanoi minua lylleröksi
Lisäksi sanoi, että lyllerrän eteenpäin. Vedin herneen nenään, koska minulle tulee mieleen lylleröstä läski. Miehen mielestä ketä vaan voisi sanoa lylleröksi eikä sillä ole painon kanssa tekemistä. Olen kyllä ylipainoinen 172/78, mutta ei silti ole mukava kun sanotaan noin. Miehen mielestä olen liia herkkä.
Kommentit (61)
Rumat sanat menisi sanojan puutteellisuuden piikkiin, jos on itsensä kanssa sinut.
Vierailija kirjoitti:
Sano miestä tuhkamunaksi ja katso kestääkö huumori muiden ihmisten kuullen
:D
Vierailija kirjoitti:
No oletko?
Olen. Mutta pointtihan on se, että jos ei kelpaa niin aina voi lähteä käveleen ja etsiä se parempi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Rumat sanat menisi sanojan puutteellisuuden piikkiin, jos on itsensä kanssa sinut.
Sanoin miehelle, että kommentti kertoo enemmän hänestä kuin minusta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilipäivänä hän on kuitenkin oikein ihana ja ystävällinen.
Mun palkka on parempi kuin hänen.
-ap
Palkka ei yksinään kerro vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin miehelle, että kommentti kertoo enemmän hänestä kuin minusta.
-ap
Ja sitten tulit loukkaantuneena hakemaan empatiaa ja sympatiaa ajanvietteenä käytettävältä keskustelupalstalta. Nyt kaikki mukaan hyeenalauman lailla haukkumaan aloittajan miestä, että rouvalle tulee kivempi olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko?
Olen. Mutta pointtihan on se, että jos ei kelpaa niin aina voi lähteä käveleen ja etsiä se parempi.
-ap
Sinä et voi lähteä kun ei olisi enää ketään johon voisi tuntea olevansa suhteessa se parempi ihminen? Keneen sinä sitten purkaisit niitä omia paineitasi? Ketä sinä sitten haukkuisit tyttökavereillesi? Tosin sitä miestä voi haukkua vielä pitkään eron jälkeenkin. Tai no, olisi enemmän haukuttavaa, kun voisi haukkua kaikkia miehiä.
Pelkäät ettei kukaan muu huoli kun olet lyllerö?
JOs noin paljon on ylipainoa, niin lyllerö on erittäin osuva nimitys. Ehkä kävellessäsi kotona pikkuhousuissa mies on huomannut hölskyvää selluliittiä mikä on aiheuttanut lyllerö nimen.
Vierailija kirjoitti:
Me sanotaan mieheni kanssa toisiamme läskeiksi päivittäin vaikka kumpikaan ei sitä ole. Se on vaan hauskaa läppää, ollaan molemmat timmissä kunnossa.
Hienoa, että te kaksi mielenvikaista olette löytäneet toisenne.
Vierailija kirjoitti:
JOs noin paljon on ylipainoa, niin lyllerö on erittäin osuva nimitys. Ehkä kävellessäsi kotona pikkuhousuissa mies on huomannut hölskyvää selluliittiä mikä on aiheuttanut lyllerö nimen.
Painoindeksi 26.4 eli 4kg ylipainoa. Ei ole paljoa ylipainoa. Tärkeämpää olisi seurata, ettei nouse enempää, laihdutuiskuurien tulokset ei usein kauaa pysy.
No minä en seurustelis miehen kanssa joka nimittelee minua. Kertoo paljon miehestä. Nimittely huumorin varjolla on myös nimittelyä, passiivisaggressiivisuutta joka on tosi vahingollista. Jos mies ei ota vastuuta sanomisistaan ja pyydä anteeks, ei kannata sun tuhlata elämääs tuollaisen ihmisen kanssa. Kunnioitus ja arvostus on suhteen perusta. Jos niitä ei oo, suhde alkaa ennen pitkää sairastuttaa. Just oli muuten jossain lehdessä juttua kuinka monessa parisuhteessa nimitellään ja kuinka tuhoisaa se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi 26.4 eli 4kg ylipainoa. Ei ole paljoa ylipainoa. Tärkeämpää olisi seurata, ettei nouse enempää, laihdutuiskuurien tulokset ei usein kauaa pysy.
Painoindeksiin ei voi luottaa. Ihmiset on yksilöllisiä ja jotkut on vankkarakenteisempia ja/tai lihaksikkaampia. Itse olen 174 cm kohtuu raamikas mies hyvillä lihaksilla ja painan 94 kg. BMI olisi näillä tiedoilla yli 30, minkä mukaan olisin lihava. Tätä jos kysyn ulkopuolisilta, niin eivät pidä lainkaan lihavana.
Vierailija kirjoitti:
Me sanotaan mieheni kanssa toisiamme läskeiksi päivittäin vaikka kumpikaan ei sitä ole. Se on vaan hauskaa läppää, ollaan molemmat timmissä kunnossa.
Kuulostatte hiukan yksinkertaisilta. Taidatte olla niitä, joiden ainoat luetut kirjat on yläasteen äikäntunneilla pakotettuja.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamisen vähättelyä. Oon kasvanu perheessä jossa aateltiin näin. Oli tosi vahingollinen kasvuympäristö. Ei pidä elää niin puutteellisen ihmisen kanssa joka kohtelee huonosti. Niinpäin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksiin ei voi luottaa. Ihmiset on yksilöllisiä ja jotkut on vankkarakenteisempia ja/tai lihaksikkaampia. Itse olen 174 cm kohtuu raamikas mies hyvillä lihaksilla ja painan 94 kg. BMI olisi näillä tiedoilla yli 30, minkä mukaan olisin lihava. Tätä jos kysyn ulkopuolisilta, niin eivät pidä lainkaan lihavana.
Olet lihava.
ex miesytäväni ,joka jo kuollut.Sanoi aina tyttärestämme : Oot kyllä oikein äidin pieni keräkaali!
Mun palkka on parempi kuin hänen.
-ap