Miesytävä sanoi minua lylleröksi
Lisäksi sanoi, että lyllerrän eteenpäin. Vedin herneen nenään, koska minulle tulee mieleen lylleröstä läski. Miehen mielestä ketä vaan voisi sanoa lylleröksi eikä sillä ole painon kanssa tekemistä. Olen kyllä ylipainoinen 172/78, mutta ei silti ole mukava kun sanotaan noin. Miehen mielestä olen liia herkkä.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on noin 20-25kg liikaa, oletko miettinyt hieman elämäntapojen muutosta jo ihan oman terveytesi vuoksi?
Tälläisen komentin jälkeen en menisi kehopositiivisten seuraan.
Toista alentavaa ja halveksivaa puhetta. On puhumisen paikka.
Tuo on asia joka on tärkeä puhua.
Sinä
Olet sinä.
Loukkaava puhe on paha.
Me sanotaan mieheni kanssa toisiamme läskeiksi päivittäin vaikka kumpikaan ei sitä ole. Se on vaan hauskaa läppää, ollaan molemmat timmissä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on noin 20-25kg liikaa, oletko miettinyt hieman elämäntapojen muutosta jo ihan oman terveytesi vuoksi?
Tässä iässä 48 ei ole enää niin helppoa pysyä hoikkana kuin nuorena. Liikun paljon, mutta syön edelleen liikaa vaikka tuntuu, että en syö juuri mitään. Eli vastaus on, olen miettinyt:)
-ap
Munkin mies on sanonut mua lylleröksi ja palleroksi. Olen 169cm/61kg 😄
Ne on hellittelynimiä. Ei oo koskaan tullut mieleenkään, että oikeasti pitäis mua läskinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä 48 ei ole enää niin helppoa pysyä hoikkana kuin nuorena. Liikun paljon, mutta syön edelleen liikaa vaikka tuntuu, että en syö juuri mitään. Eli vastaus on, olen miettinyt:)
-ap
Ei tämän ikäinen sentään mikään eläkeläinen ole🤣
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
N46
No ei😂 Mutta nuorena söin mitä vain ja paino oli 58kg. Nyt kun katsookin ruokaa päin niin lihoaa🤨
-ap
Tilipäivänä hän on kuitenkin oikein ihana ja ystävällinen.
Taas näitä, kun EI SYÖ TARPEEKSI ja ihmettelee, kun paino nousee. Tietysti se nousee, kun se vähä, mitä saa, varastoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
N46No ei😂 Mutta nuorena söin mitä vain ja paino oli 58kg. Nyt kun katsookin ruokaa päin niin lihoaa🤨
-ap
Höpö höpö nyt, pelkkiä tekosyitä.
Vaimoni sanoi minua pulleaksi.
No niin, aletaan haukkua vaimoani. Haukutaan koko porukalla. Jos sieltä vasemmalta vaikka aloitatte. Sitten muu porukka voi liittyä haukkumiseen.
Saa haukkua myös kuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä, kun EI SYÖ TARPEEKSI ja ihmettelee, kun paino nousee. Tietysti se nousee, kun se vähä, mitä saa, varastoituu.
Ja kyl mä liikun, joku ohjattu jumppa pari kertaa viikossa ja muu aika on passiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
N46No ei😂 Mutta nuorena söin mitä vain ja paino oli 58kg. Nyt kun katsookin ruokaa päin niin lihoaa🤨
-ap
Nuorempana sinä satavarmasti esim liikuit enemmän kuin nyt ja se ruoka oli vain joku sivujuoni päivitys. Nyt se on koko elämä kuten se sohvakin. Iän vaikutukseen kannattaa ihan oikeasti perehtyä, eikä vain turvautua sen taakse.
Entiset koulukiusaajat ja nykyiset työpaikkakiusaajat täällä vauhdissa taas🤨
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni sanoi minua pulleaksi.
No niin, aletaan haukkua vaimoani. Haukutaan koko porukalla. Jos sieltä vasemmalta vaikka aloitatte. Sitten muu porukka voi liittyä haukkumiseen.
Saa haukkua myös kuorossa.
Lueppa nyt ap saamat vastaukset ja huuda vasta sitten pelkästä huutamisen ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Me sanotaan mieheni kanssa toisiamme läskeiksi päivittäin vaikka kumpikaan ei sitä ole. Se on vaan hauskaa läppää, ollaan molemmat timmissä kunnossa.
Hih hih, onpa hauskaa.
Sano miestä tuhkamunaksi ja katso kestääkö huumori muiden ihmisten kuullen
Vierailija kirjoitti:
Entiset koulukiusaajat ja nykyiset työpaikkakiusaajat täällä vauhdissa taas🤨
Haukkuivatko hekin miehiä kuten niin monessa aloituksessa?