Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesytävä sanoi minua lylleröksi

Vierailija
24.07.2022 |

Lisäksi sanoi, että lyllerrän eteenpäin. Vedin herneen nenään, koska minulle tulee mieleen lylleröstä läski. Miehen mielestä ketä vaan voisi sanoa lylleröksi eikä sillä ole painon kanssa tekemistä. Olen kyllä ylipainoinen 172/78, mutta ei silti ole mukava kun sanotaan noin. Miehen mielestä olen liia herkkä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on noin 20-25kg liikaa, oletko miettinyt hieman elämäntapojen muutosta jo ihan oman terveytesi vuoksi? 

Vierailija
2/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on noin 20-25kg liikaa, oletko miettinyt hieman elämäntapojen muutosta jo ihan oman terveytesi vuoksi? 

Tälläisen komentin jälkeen en menisi kehopositiivisten seuraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista alentavaa ja halveksivaa puhetta. On puhumisen paikka.

Tuo on asia joka on tärkeä puhua.

Sinä

Olet sinä.

Loukkaava puhe on paha.

Vierailija
4/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sanotaan mieheni kanssa toisiamme läskeiksi päivittäin vaikka kumpikaan ei sitä ole. Se on vaan hauskaa läppää, ollaan molemmat timmissä kunnossa.

Vierailija
5/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä 48 ei ole enää niin helppoa pysyä hoikkana kuin nuorena. Liikun paljon, mutta syön edelleen liikaa vaikka tuntuu, että en syö juuri mitään. Eli vastaus on, olen miettinyt:)

-ap

Vierailija
6/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
7/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on sanonut mua lylleröksi ja palleroksi. Olen 169cm/61kg 😄

Ne on hellittelynimiä. Ei oo koskaan tullut mieleenkään, että oikeasti pitäis mua läskinä.

Vierailija
8/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä 48 ei ole enää niin helppoa pysyä hoikkana kuin nuorena. Liikun paljon, mutta syön edelleen liikaa vaikka tuntuu, että en syö juuri mitään. Eli vastaus on, olen miettinyt:)

-ap

Ei tämän ikäinen sentään mikään eläkeläinen ole🤣

N46

Vierailija
9/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

N46

No ei😂 Mutta nuorena söin mitä vain ja paino oli 58kg. Nyt kun katsookin ruokaa päin niin lihoaa🤨

-ap

Vierailija
10/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilipäivänä hän on kuitenkin oikein ihana ja ystävällinen.

Vierailija
11/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä, kun EI SYÖ TARPEEKSI ja ihmettelee, kun paino nousee. Tietysti se nousee, kun se vähä, mitä saa, varastoituu.

Vierailija
12/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

N46

No ei😂 Mutta nuorena söin mitä vain ja paino oli 58kg. Nyt kun katsookin ruokaa päin niin lihoaa🤨

-ap

Höpö höpö nyt, pelkkiä tekosyitä.

Vierailija
13/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sanoi minua pulleaksi.

No niin, aletaan haukkua vaimoani. Haukutaan koko porukalla. Jos sieltä vasemmalta vaikka aloitatte. Sitten muu porukka voi liittyä haukkumiseen.

Saa haukkua myös kuorossa.

Vierailija
14/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä, kun EI SYÖ TARPEEKSI ja ihmettelee, kun paino nousee. Tietysti se nousee, kun se vähä, mitä saa, varastoituu.

Ja kyl mä liikun, joku ohjattu jumppa pari kertaa viikossa ja muu aika on passiivista.

Vierailija
15/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

N46

-ap

Nuorempana sinä satavarmasti esim liikuit enemmän kuin nyt ja se ruoka oli vain joku sivujuoni päivitys. Nyt se on koko elämä kuten se sohvakin. Iän vaikutukseen kannattaa ihan oikeasti perehtyä, eikä vain turvautua sen taakse.

Vierailija
16/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset koulukiusaajat ja nykyiset työpaikkakiusaajat täällä vauhdissa taas🤨

Vierailija
17/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni sanoi minua pulleaksi.

No niin, aletaan haukkua vaimoani. Haukutaan koko porukalla. Jos sieltä vasemmalta vaikka aloitatte. Sitten muu porukka voi liittyä haukkumiseen.

Saa haukkua myös kuorossa.

Lueppa nyt ap saamat vastaukset ja huuda vasta sitten pelkästä huutamisen ilosta.

Vierailija
18/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sanotaan mieheni kanssa toisiamme läskeiksi päivittäin vaikka kumpikaan ei sitä ole. Se on vaan hauskaa läppää, ollaan molemmat timmissä kunnossa.

Hih hih, onpa hauskaa.

Vierailija
19/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miestä tuhkamunaksi ja katso kestääkö huumori muiden ihmisten kuullen

Vierailija
20/61 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entiset koulukiusaajat ja nykyiset työpaikkakiusaajat täällä vauhdissa taas🤨

Haukkuivatko hekin miehiä kuten niin monessa aloituksessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi