Kokemuksia vapaakirkosta?
Onko vapaakirkko naispappeutta vastaan, entä homoseksuaalisuutta? Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tappaa nämä ihmiset jotka haukkuvat kristittyjä hihhuleiksi. Minä oikeasti satutan jokaista joka uskaltaa tulla minulle päin naamaa sanomaan, että olen hihhuli vain sen takia, että uskon Raamatun sanomaan. Ateisti on kuullut evankeliumin ja hyljännyt sen. Minä en käännä toista poskeani, Jeesus sanoi sen vain sen takia, koska Rooman valtakunta oli silloin niin vahva. Nyt Roomaa ei enää ole, mutta Minä olen. Ja minä tapan pilkkaavia ateisteja. Lähetän niiden sielut helvettiin!
There is no love like Christian love.
Heh, jäbä vastas itselleen :)
Kannatat siis selibaattia homoseksuaaleille?