Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vapaakirkosta?

Vierailija
23.07.2022 |

Onko vapaakirkko naispappeutta vastaan, entä homoseksuaalisuutta? Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noudattavat Raamatun periaatteita ja toimitaan vastaavalla tavalla kuin omassa herätyskristillisessä seurakunnassa, niin:

- homous on selkeästi Uuden Testamentin sanoman vastaista eli homot eivät pääsee taivaaseen eli kääntäen he joutuvat kadotukseen. Homouden voi kuitenkin hylätä vastaavalla tavalla kuin esim. alkoholin, koska kukaan ei synny homoksi. Homous on siis yksi synnin muoto.

- Nainen voi toki puhua seurakunnassa, mutta esim. johtava pastori hän ei voi olla. Tämäkin sanotaan selkeästi Uudessa Testamentissa.

Homoksi nimenomaan synnytään. Homoudesta ei voi "eheytyä".

Uskova

Kannatat siis selibaattia homoseksuaaleille?

Vierailija
42/43 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tappaa nämä ihmiset jotka haukkuvat kristittyjä hihhuleiksi. Minä oikeasti satutan jokaista joka uskaltaa tulla minulle päin naamaa sanomaan, että olen hihhuli vain sen takia, että uskon Raamatun sanomaan. Ateisti on kuullut evankeliumin ja hyljännyt sen. Minä en käännä toista poskeani, Jeesus sanoi sen vain sen takia, koska Rooman valtakunta oli silloin niin vahva. Nyt Roomaa ei enää ole, mutta Minä olen. Ja minä tapan pilkkaavia ateisteja. Lähetän niiden sielut helvettiin!

There is no love like Christian love.

Heh, jäbä vastas itselleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboinnista roviolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi