Toisten seksin katselu
Minua kiihottaisi päästä näkemään toisen ihmisen seksiä lähietäisyydeltä. Ehkä myös itse rakastella toisen katsellessa. Muilla samanlaisia fantasioita tai kokemuksia asiasta?
Kommentit (31)
Fantasioin sellaisesta, että joku hetero- (tai miksei lesbo-) pari suutelee pitkän kaavan kautta intohimoisesti vaatteet päällä ja satun sattumalta näkemään. Jäisin sitten vähän etäämmäs ja joko salaa tuijottaisin tai sitten he näkisivät ja antaisivat katsella. Jossain vaiheessa he sitten etenisivät pidemmälle ja jopa yhdyntään/orgasmiin tyydyttämiseen saakka. Itsellä pysyisivät vaatteet päällä, sukuelin kovettuisi ja saattaisin hieman hieroa sen aluetta vaatteiden päältä, mutta varsinainen oma orgasmi tulisi vasta omassa rauhassa toisten touhujen jälkeen.
M35
Aika tavanomaista, kun sexklubilla saa seuraa lavalla touhuavan showparin edesottamuksia. Kaikki normaalit (helpot;) ja vähä erikoisemmat (vaatimammat!) seksiasennot normaalisti käydään läpi. Ammatikseen seksiäharrastavat ovat niin hyväkuntoisia, laitettuja vartaloiltaan ulkoasuiltaan. Sellaista varmaan jokainen (seksiin avoimesti suhtautuvat ihmiset) tykkää katsella? Uskon näin.
Nuorempana en oikein ymmärtänyt sitä, että miksi kukaan VAIN katsoisi, mutta vanhemmiten olen huomanut että katselukin välillä on ihan kivaa. Helpointa on tietysti järjestää pientä kimppakivaa ajoittain, oma rooli voi vaihdella, välillä voi vain istua vierellä ja katsoa, tai esim kahden parin tapauksessa voi ottaa pienet huilit oman partnerin kanssa ja katsoa toista paria. Vaihtoehtoja on rajattomasti, siitä vain katselemaan:)
Bongasin pariskunnan, vieläpä teologisen opiskelijat kauppakeskuksessa. He istuivat penkillä sivussa pääväylältä ja suutelivat taukoamatta. Pojan käsi kävi jatkuvasti tytön reisillä kohti jalkoväliä ja tyttö siirteli sitä pois. Suutelu jatkui tytön kommentoidessa jotain. Kurkistin niin paljon kuin uskalsin inva-vessan käytävältä päin jonkun metrin päähän. Olin saattamassa invalidiystävääni, joka oli vessassa. Tyttö nosti jalkansa toisen päälle kun pojan käsi ei rauhoittunut, mutta jatkoi tämän pussaamista. Hetken päästä he nousivat ja lähtivät poispäin. Jatkoin kierrosta kaupassa kaverini kanssa ja näin parin uudestaan, tällä kertaa matkalla taas vessoille päin. Tajusin, että invan ovi jäi auki ja lähdin heidän peräänsä ystäväni odottaessa käytävän penkillä. Aavistelin jotain. Päästessäni ovelle kokeilin sen kahvaa ja avasin sitä vähän äärimmäisen hiljaa. Sitä ei ollut lukittu sisältä. Tytön turkis- tai tekoturkisreunainen hupullinen, sievä toppatakki ja molempien housut lojuivat lattialla ja pari oli pojan takin päällä päällekkäin. Tyttö levitteli jalkojaan, poika huohotti ja yritti päästä nopeasti asentoon tytön päällä. Katsoin hetken ja suljin sitten oven yhtä varovasti kuin avasin. Pari oli mulle kampukselta tuttu, mutta en olisi kuitenkaan uskonut heistä, että ovat noin kiimaisia, pidin heitä uskovaisina. Olin kieltämättä aika kade kun en itse silloin vielä seurustellut.
Ehkä unohtumattomin oli kun oltiin miehen kaa menossa kaveripariskunnan mökille. Oltiin puolisen tuntia etuajassa ja ihmeteltiin, missä he olivat. Mies kuuli saunalta ääniä ja viittoili mua sinne. Hiiviskeltiin rakennuksen seinustalla ja saunan kuistin nurkalta nähtiin miten he panivat penkillä. Nainen makasi miehen alla istumapehmusteiden päällä jalat miten ne vaan mahtui siinä levälleen ja mies oli täydessä vauhdissa. Lähdettiin hiljaa siitä autolle takaisin mä oudon kiihottuneena ja mies stondiksessa housuissaan. Laskettiin housuja, kaaduttiin takapenkille ja alettiin mekin rakastella. Just kun lopetettiin ja oltiin vielä päällekkäin, tuli kaverit ikkunaan kattomaan ja naureskeltiin siinä sitten vaan ja mentiin saman tien saunaan ja järveen pesulle.
Yksi tilanne nuoruudesta. Seiskaluokalta asti eräs pariskunta kiehnasi toisiaan pitkien suutelusessioiden aikana ja mietin sen ikäisen mielikuvituksella, mitä muuta ehkä siinä tapahtui. Ja tottakai se kiihotti aivan tajuttomasti. Poika asui kohtuu lähellä mun kotoa ja kuljin usein talon ohitse mummolaani. Tytön koti oli puolestaan kivenheiton päässä pojan perheen talosta. He usein treffasivat pojan pihassa ja suutelivat kiihkeästi monta kertaa samaan aikaan kun kuljin ohi. Olin siinä käsityksessä, että pojalla ei ollut pääsyä tytön kotiin tiukkojen vanhempien takia. Yhtenä iltana kuljin kotiin mummolta päin ja tällä kertaa homma näytti selkeästi yhdynnältä. Kummankin farkut olivat auki ja vähän alempana ja pojan työnnöt näkyivät selvästi. He ei huomanneet mua, menin hiljaa ja sen verran kaukaa, enkä viipynyt kauaa katsomassa, mutta satuin näkemään seksiä. Olin niin kuumana, koska kauempaa se näytti vaan halailulta. Koko näky ja se tapa tehdä sitä seisoviltaan kiehtoi silloin ihan kauheesti.
Nuorena parina olimme useasti kaverini katseltavana. Ensin vahingossa hän yllätti meidät venevajasta päällekkäin lattialla patjalla kotibileiden aikana, mutta päätimme vain jatkaa. Keskityimme vaan 100 % toisiimme ja hän katseli. Myöhemmin hän tuli meille vartavasten katselemaan aina silloin tällöin. Mitään vakiojuttua siitä ei koskaan tullut. Hän halusi, että rakastelemme aina lähetyssaarnaajassa, koska hän piti meidän kontrastistamme. Tuossa asennossa se ihanasti korostuu. Tykkäsin niin itsekin ja mies rakastaa olla mun päällä, jotenka olimme mielellämme lähekkäin ja päällekkäin. Huomasin parin ekan kerran jälkeen, että hän alkoi ujosti masturboimaan samalla. Outoa mutta oudon kiihottavaa oli tehdä sitä. Olimme yhdynnässä aina kaksi kertaa peräkkäin, koska himotti niin paljon ja hänkin tahtoi sitä. Katselu loppui, kun ystäväni vakiintui ja muutti töiden perässä ulkomaille.
Satuin näkemään yhden tosi nätin tytön ja tämän poikaystävän makaavan ja rakastelevan portaiden alla matalassa välitilassa. Olin itse jäänyt koulun kirjastoon lukemaan tenttiin ja kuljin rappusten kautta lokerolleni. Luulin, että kaikki olivat jo lähteneet. Eivät olleetkaan. He olivat niin suloisissa suudelmissa ja toistensa lumoissa, etteivät näyttäneet huomaavan minua. Katselin kaiteen alapuolelle vähän aikaa ja jatkoin takaisin lukemaan. Oli tosi vaikeaa keskittyä tuon jälkeen.
Vierailemme pari kertaa kuussa erään vanhemman leskimiehen luona. Yleensä aika nopeasti nainen on tisut esillä. Saan katsella livenä kun lämmittelevät toisiaan alkuun, sitten vielä mies rakastelee naiseni kanssa. Sitä on ilo katsella kun naiseni antaa kaverin purkaa paineitansa. Joskus olemme kolmestaankin samassa sängyssä. Seksi filmit jää kyllä toiseksi, livenä sen näkeminen on parasta.
Naaputissa takavuosina asui melkolailla meitä vanhempi, oikein mukava pariskunta. Paritalo kyseessä. Muutamia kertoja sitten jonkin taloyhtiötä koskevan rempan jälkeen oli jonkin sortin illanvietto ja tutustuttiinkin, Yhden ainoan kerran meni vähän pitkäksi se viinin lipittely ja humalluttiin. Rouva meni petiin ja jäätin seiihne hetkeksi, kunnes tuli vilu ja oltiin hyvät yöt toitottamassa.... Herra kysyi josko vielä yhdet konjakit ja mentiin - ilt päättyi siihen, kun vaimo ratsasti päälläni ja ukko vetele käteen siinä mietä katsellen. Kiihotti kyllä minuakin, kun hän välillä puristeli vaimon rintoja ja selkeästi nautti elämänsä sirkuksesta. Aamusella hävetti koko touhu niin pirusti, mutta hän osasi ottaa homman kivasti ja sanoi postilaatikolla että oliphanan kiva ilta. Jotenkin kiihottti se miten hän vaimoani katseli sen jälkeen vähänä eri silmin, harmi ettei toistettu.
Useasti katson kun vaimo saa vierasta luvalla.
Se on niin estototonta yhdyntää,täynnä nautintoa. Eteenkin se eka rakastelu joka päättyy orgasmiin ja siihen että nuori mies tyhjää valitsevaan vaimoon koko varaston.
Ja se kuinka se jatkuu siitä uuteen yhdyntään.
Ei ole peitot eikä vaatteet näkö esteenä.
Näkyy se kiihkeys ja pillun tuoksu on ihan ihanimpia juttuja.
Katsoa kun vaimo makaa vuoteella räikeää ja pillusta valuu...