Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko voisit antaa anteeksi ulkonäön suheen, jos muut ominaisuudet olisivat huippuluokkaa?

Vierailija
23.07.2022 |

Tiedän, että tästä taas alkaa ne voivottelut tasojutuista, mutta ihan sama. Aihe on mielenkiintoinen ja sitä on käytännössä mahdotonta mitata ilman jonkin sortin tasomittareita. Eli jos vastapuoli on kiitettävää tasoa (9-10) esim luonteeltaan ja taloustilanteeltaan, niin paljonko voisit tarvittaessa tässä tilanteessa ulkokuoresta tinkiä? Riittäisikö esim kutosen ulkokuori, vai pitäisikö siltikin olla vähintään 8?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen naisen hymy hyytyy, kun tullaan keski-iän keskivaiheille, ja joilloin genetiikan rooli parinvalinnassa todellisuudessa korostuu. Enää ei ollakaan vain perustamassa perheitä tms. vaan yksilöltä oikeasti odotetaakin jotain muutakin kuin beetamaisuutta. Voi toki lohduttautua sanomalla, että nuorena olin toki kaunis, mutta sen tietää itsekin, että valetta sekin vain oli. 

Vierailija
42/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se toinen osapuoli joko on fyysisesti puoleensavetävä ja haluttava tai sitten ei. Jos häntä ei koe sellaiseksi, että tekisi mieli ihan vain katsella, kosketella, rakastella, niin ei siinä auta mitkään muut ominaisuudet. En tyytyisi seksittömään parisuhteeseen.

Eli tarkoitatko tässä nyt tummaa täydellistä hiusrajaa, selkeästi piirtyviä lihaksia, 8-12 rasvaprosenttia, virheetöntä vaatetyyliä ja valkoista (valkaistua) suoraa hammasrivistöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti harvinaisuus mutta mua kiinnostaa vain luonne, ihminen henkilönä. Olen ihastunut vaikka minkä näköisiin rölleihin koska ovat olleet mukavia, fiksuja, asiallisia ja kunnollisia.

Et harvinaisuus, vaan normaali. Siinä mielessä hieman poikkeava, että ylipäätään päädyit tällaiseen tasoteoriahullun ketjuun kommentoimaan. Yleensä normaalit eivät päädy. 

Normaalisti geenit ohjaavat parinvalintaa ja parin ja täten jälkikasvun geenit arvioidaan alitajuisesti kumppanin ulkonäön perusteella. Epänormaalia on ohittaa geneettiset valinnat täysin.

Etkö oikeasti tiennyt, että geenit vaikuttavat huomattavasti olennaisempiinkin asioihin kuin ulkonäköön (joka muuttuu jokaisella meistä iän myötä)? 

Se että on kiva ja huumorintajuinen tyyppi nyt ei ole missään geeneissä. Mikään ei takaa että lapsista tulisi myös kivoja ja huumorintajuisia.

Ei niin. Mutta moni muu ulkonäköön liittymätön asia on. Luonnekin aika pitkälti periytyy. Niin: Eikä se, että miehesi on laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi, tarkoita, että lapsistasi sellaisia tulisi. Voivat yhtä hyvin periä ulkonäkönsä sinulta. 

Vierailija
44/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Olkoon miten hyvä tyyppi hyvänsä mutta jos ei ulkonäkö miellytä niin se ei miellytä enkä tyydy mihinkään kompromisseihin.

Vierailija
45/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti harvinaisuus mutta mua kiinnostaa vain luonne, ihminen henkilönä. Olen ihastunut vaikka minkä näköisiin rölleihin koska ovat olleet mukavia, fiksuja, asiallisia ja kunnollisia.

Et harvinaisuus, vaan normaali. Siinä mielessä hieman poikkeava, että ylipäätään päädyit tällaiseen tasoteoriahullun ketjuun kommentoimaan. Yleensä normaalit eivät päädy. 

Normaalisti geenit ohjaavat parinvalintaa ja parin ja täten jälkikasvun geenit arvioidaan alitajuisesti kumppanin ulkonäön perusteella. Epänormaalia on ohittaa geneettiset valinnat täysin.

Etkö oikeasti tiennyt, että geenit vaikuttavat huomattavasti olennaisempiinkin asioihin kuin ulkonäköön (joka muuttuu jokaisella meistä iän myötä)? 

Se että on kiva ja huumorintajuinen tyyppi nyt ei ole missään geeneissä. Mikään ei takaa että lapsista tulisi myös kivoja ja huumorintajuisia.

Huumorintajuiset miehet ovat naistennaurattajia - ja tiedät kai mitä heistä todellisuudessa ajatellaan. 

Vierailija
46/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol voi sua

Sua ei kukaan jaksa oli sun ulkonäkö mikä tahansa tahaton trollipeikko

Vierailija
47/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet sitten niin hieno ja hyvä ihminen.

Olen eri, mutta kyllä seksikkyys liittyy nimenomaan luonteeseen. Vaikka olisi minkä tahansa mittarin mukaan ulkoisesti joku alfa, niin seksikkyys on täysi nolla, jos olen nähnyt hänen potkaisevan koiraa tai kuullut arvostelevan toisen ulkonäköä.

Vierailija
48/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauviksella pesitynyt jokin atm armeija vai mitä nää jatkuvt naisvihajutut on

Vierailija
49/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon näin kesäaikaan on liikenteessä valtavan rumia ihmisiä. Oikein sellaisia vähämielisen oloisia juntteja.

Mihin ne talveksi katoaa?

Vierailija
50/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa teini ikäiseltä opportunistilta.. sugar mama etsinnässä? Kasva aikuseksi. Onko edes amis käyty?

Vierailija
51/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Mutta moni muu ulkonäköön liittymätön asia on. Luonnekin aika pitkälti periytyy. Niin: Eikä se, että miehesi on laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi, tarkoita, että lapsistasi sellaisia tulisi. Voivat yhtä hyvin periä ulkonäkönsä sinulta. 

Väärin. Huumorintajuisuus liittyy korkeampaan älykkyysosamäärään, tästä asiasta ollaan psykologien piirissa yhtä mieltä. Mitä parempi huumorintaju, sitä korkeampi IQ. Ja IQ on aika geneettinen asia. 

Vierailija
52/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä osaa vastata, koska en koskaan ole mielessäni antanut numeroarvosanoja tapaamieni miesten ulkonäöstä.

Ulkonäön suhteen voi tehdä myönnytyksiä, riippuen myönnytyksestä. Esim kalju mies voi olla ihan hyvännäköinen, vaikka enemmän tykkään tuuheasta tukasta. Mutta esim. hampaat taas on asia, missä en tee kompromissia, ne pitää olla siistit/pestyt.

Minulle taas merkitsee, että ihmisen lähellä on hyvä olla. Hyvä energia. En ole ikinä katsonut esim. hampaita tai pieniä yksityiskohtia.

Yleensä kyllä hyvinvoivilla ihmisillä on hyvä energia.

No tottakai itsekin mietin ekana onko jonkun kanssa hyvä olla. Mutta tässä ketjussa puhuttiin nyt pinnallisista asioista. On toki ihmisiä, kuten sinä, joille ei merkkaa vaikka toisella hampaat mätänisi suussa. Minulle merkkaa. Sellaisen kanssa voin olla kenties ystävä, mutta koska suutelu suhteessa on minulle äärimmäisen tärkeää, en koskaan käytännössä ole tuntenut seksuaalista vetoa miehiin joilla on huonosti hoidetut hampaat.

Vierailija
53/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan ainoa ulkoinen kriteeri on se, että mies on suunnilleen ikäiseni. En voi syttyä miehistä, jotka voisivat olla ikänsä puolesta isäni tai poikani. Kai joku biologinen juttu. Muuten ulkonäöllä ei ole ollut koskaan mitään merkitystä, kunhan on sydämellinen. Ja päihteetön. Kaikki suhteet ovat tähän kariutunet, kun se nk. satunnainen käyttö onkin osoittautunut riippuvuudeksi.

No aika huono silmä sinulla on ollut, jos kaipaat päihteetöntä miestä, mutta kaikki ovatkin sitten olleet päihderiippuvaisia. Lähinnä toisin sanoen veikkaan, että ainakin usean heistä käyttö on ollut todellisuudessa varsin normaalia, mutta sinun silmissäsi riippuvuutta.

Vierailija
54/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas itseää kohottelemassa nää sisimpään ihastuvat. Millä oikeudella sitä arvostellaan muiden kriteerejä kiinnostua kumppaneistaan?

Vierailija
55/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon näin kesäaikaan on liikenteessä valtavan rumia ihmisiä. Oikein sellaisia vähämielisen oloisia juntteja.

Mun mielestä taas paljon enemmän kivannäköisiä ihmisiä kuin muina aikoina.

Vierailija
56/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta kyllä seksikkyys liittyy nimenomaan luonteeseen. Vaikka olisi minkä tahansa mittarin mukaan ulkoisesti joku alfa, niin seksikkyys on täysi nolla, jos olen nähnyt hänen potkaisevan koiraa tai kuullut arvostelevan toisen ulkonäköä.

Sekin on aikamoinen turn-off että laittaa jonkun tietyn eläimen muiden edelle, kuten nyt vaikkapa tyypillisen koiranaisen tapaan, koiran.

Vierailija
57/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä osaa vastata, koska en koskaan ole mielessäni antanut numeroarvosanoja tapaamieni miesten ulkonäöstä.

Ulkonäön suhteen voi tehdä myönnytyksiä, riippuen myönnytyksestä. Esim kalju mies voi olla ihan hyvännäköinen, vaikka enemmän tykkään tuuheasta tukasta. Mutta esim. hampaat taas on asia, missä en tee kompromissia, ne pitää olla siistit/pestyt.

Minulle taas merkitsee, että ihmisen lähellä on hyvä olla. Hyvä energia. En ole ikinä katsonut esim. hampaita tai pieniä yksityiskohtia.

Yleensä kyllä hyvinvoivilla ihmisillä on hyvä energia.

No tottakai itsekin mietin ekana onko jonkun kanssa hyvä olla. Mutta tässä ketjussa puhuttiin nyt pinnallisista asioista. On toki ihmisiä, kuten sinä, joille ei merkkaa vaikka toisella hampaat mätänisi suussa. Minulle merkkaa. Sellaisen kanssa voin olla kenties ystävä, mutta koska suutelu suhteessa on minulle äärimmäisen tärkeää, en koskaan käytännössä ole tuntenut seksuaalista vetoa miehiin joilla on huonosti hoidetut hampaat.

Tosimies puhuu, muttei pussaa. Ne on neitien hommaa tollaiset romanttiset hömpötykset, kuten käsi kädessä kulkeminen yms. stupidotavara. 

Vierailija
58/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Huumorintajuisuus liittyy korkeampaan älykkyysosamäärään, tästä asiasta ollaan psykologien piirissa yhtä mieltä. Mitä parempi huumorintaju, sitä korkeampi IQ. Ja IQ on aika geneettinen asia. 

Miten niin väärin? Minähän nimenomaan sanoin, että geeneistä tulee paljon muutakin kuin ulkonäköön liittyviä asioista. Eikö ÄOsi riitä edes alkeelliseen lukutaitoon?

Vierailija
59/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan ainoa ulkoinen kriteeri on se, että mies on suunnilleen ikäiseni. En voi syttyä miehistä, jotka voisivat olla ikänsä puolesta isäni tai poikani. Kai joku biologinen juttu. Muuten ulkonäöllä ei ole ollut koskaan mitään merkitystä, kunhan on sydämellinen. Ja päihteetön. Kaikki suhteet ovat tähän kariutunet, kun se nk. satunnainen käyttö onkin osoittautunut riippuvuudeksi.

No aika huono silmä sinulla on ollut, jos kaipaat päihteetöntä miestä, mutta kaikki ovatkin sitten olleet päihderiippuvaisia. Lähinnä toisin sanoen veikkaan, että ainakin usean heistä käyttö on ollut todellisuudessa varsin normaalia, mutta sinun silmissäsi riippuvuutta.

Niin, sinähän heidät tunnet paljon paremmin? Tarkennetaan siis, että aiemmin miehet sanoivat käyttävänsä päihteitä satunnaisesti, mikä olisi minulle ollut ihan ok, mutta totuus oli aivan muuta ja kävi ilmi vasta, kun aloin tuntea paremmin. Syyt voivat olla hyvin moninaiset, kuten se, että asutaan eri paikkakunnilla, eikä pääse näkemään sitä toisen arkea päivittäin. Nykyisin etsin vain päihteetöntä ja siihen minulla on oikeus, vaikka joku päihteitä käyttävä ei asiaa sulattaisikaan.

Vierailija
60/67 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on aikamoinen turn-off että laittaa jonkun tietyn eläimen muiden edelle, kuten nyt vaikkapa tyypillisen koiranaisen tapaan, koiran.

No en ole varsinaisesti koiranainen, mutta näen koiria katukuvassa ihmisen läheisyydessä useimmin. Todennäköisyyslaskentaan perustuva esimerkki. Olen vegaani, joten oletuksesi meni aika pahasti hutiin.