Sydäntä raastaen olin pakotettu lähettämään 8 %:n vuokrankorotuskirjeet
Inflaatio uhkaa muuten syödä voitot. Muuta vaihtoehtoa ei minulla ollut. Sydäntä raastaen postitin kirjeet. Tiedän, että monessa perheessä joudutaan nyt tinkimään ruuasta jne. Mutta minulla ei kertakaikkiaan ollut vaihtoehtoa voittojen turvaamiseksi.
Kommentit (33)
Taloyhtiöissä melko ahnetta yhtiövastikkeidenkin osalta. Ja menee tylyjen isännöitsien taskuun, joita ei paljon asukkaiden huolet paina. Ylisuuria remontteja..
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu 8% korotus?
Minulla on sopimuksessa elinkustannusindeksi + 5%, lähtöarvona kesäkuu 2021.
Vierailija kirjoitti:
Jos vuokra nousee irtisanoisin kämpän. Nyt on hyvin tarjontaa 👍
Asukkaan lähtiessä saa nostaa vuokraa kyselemättä, meillä vuokralainen maksoi ennen 620 e/kk ja uusi maksaa 660 e/kk eikä edes sanonut, että olisi kallista.
Provon kuuluu olla jossain määrin uskottava. Tämä ei ole. 0/5.
Ja asunnot sijaitsevat Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sopimuksessa elinkustannusindeksi + 5%, lähtöarvona kesäkuu 2021.
Ei taida onnistua korotus molempien perusteella. Täytyy olla elinkustannusindeksi tai max 5%.
Todella hirveetä AP:n vuokralaisten kannalta. Hirveä korotus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inflaation kattamiseen. Minun on saatava vähintään 5 % tuottoa. Tämä on aritmetiikkaa. Nykyiset vuokrat ovat perustuneet pienelle inflaatiolle. Suuri inflaatio syö voittojani eli on pakko korottaa vuokraa. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Vaikka pahaa tekee, jokainen ymmärtää.
AP
Pieni tuottoprosentiksi. Siirtoyhtiöillä on vähimmäistuotto 7% ja mikäli ei täyty, niin nostavat siirtomaksuja. Saa nähdä mitä inflaatio aiheuttaa.
Kyynel vierähtää kun pitää tinkiä tarpeettomista jutuista. Karsitaanpa kotivakuutus heti pois.
No varmaan raastoikin sydäntä. Pysy totuudessa, röyhkimys!
Jos vuokra nousee irtisanoisin kämpän. Nyt on hyvin tarjontaa 👍