Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivätkö hiukset kasvakaan enää pitkiksi vanhempana?

Vierailija
23.07.2022 |

Joku oli huomannut tällaisen ilmiön. Olen juuri leikannut lapaluiden yläpuolelle, kun minulla on usein ollut alaselkään hiukset. Olen nelikymppinen. Onko nyt odotettavissa, etteivät ne kasvakaan enää alaselkään?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin on käynyt itselleni. Tuntuu että mies saa olla koko ajan leikkaamassa 15 cm pois latvoista. 

42v

TÄMÄ!!!!

Vierailija
22/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa, mutta kampaajat haluaa leikata ne aina pois. Kasvaa 5 senttiä -> lyhennys 5 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pistin tytön leikkaamaan latvat pitkästä aikaa ja en ollut edes tajunnjt, että hiukset oli oikeesti venähtäneet lantiolle😅Olen 43-vuotias ja näköjään kasvaa vielä, nyt leikkasin tuohon puoleen selkään ne.

Vierailija
24/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ihan kateellinen, kun näyttää kaikilla vaan iän myötä kasvavan nopeammin kuin koskaan.

Mulla ei todellakaan kasva, ovat ihan hamppuakin.

Vierailija
25/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja!! Ei se hius tiedä kuinka pitkä se on ja lakkaa kasvamasta tietyn mittaisena!!🤣🤣🤣🤣

Ohenee kyllä joillakin vanhetessa, mutta ei kaikilla

Vierailija
26/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa , olen kuusikymppinen, vauhdilla.

Vierailija
27/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä ihan kateellinen, kun näyttää kaikilla vaan iän myötä kasvavan nopeammin kuin koskaan.

Mulla ei todellakaan kasva, ovat ihan hamppuakin.

Yhdessä vaiheessa mäkin ajattelin että ei ihme että vanhenevat naiset leikkaa tukkansa kun se on sellasta karkeaa harjasta mutta sitten vaihdoin shampoota.

Vierailija
28/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt pisimmät hiukset kuin ikinä. Olen 53 v. Olen kasvattanut kaksi vuotta. Hiukset ovat lapaluihin asti. Aina ennen ne ovat lopettaneet kasvun olkapäillä. Viimeiset kaksi vuotta olen tosin hoitanut hiuksiani, käyttänyt maskeja yms.

Vierailija
29/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja!! Ei se hius tiedä kuinka pitkä se on ja lakkaa kasvamasta tietyn mittaisena!!🤣🤣🤣🤣

Olipa harvinaisen typerä ja tietämätön kommentti.

Vierailija
30/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvavat ihan hyvin. Ikäni 65 vuotta. Hiusten pituus nyt 42 cm, kesäkuussa lyhennettiin. ( Ei värjäyksiä milloinkaan eikä permanentteja. )

Vierailija
31/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hius nimenomaan lakkaa kasvamasta tietyn mittaisena ja se mitta on eri ihmisillä eri. Jollain se on monta metriä ja joillain hädin tuskin olkapäille.

Vierailija
32/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hius kasvaa noin kolme vuotta, sitten hiustuppi menee lepotilaan ja n. 3kk:n kuluttua hius irtoaa ja tupesta alkaa työntyä uusi hius. Toisilla ne vain tosiaan jää ihan lyhyiksi tai kuluu latvasta sitä mukaa kun tyvestä kasvaa, ja toisilla kasvaa pidemmäksi, mutta se on tosiaan ihan yksilöllistä eikä mihinkään ikään sidottu. 

Vierailija
33/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän (lähestyvät) vaihdevuodet voivat tehdä isojakin muutoksia hiusten kasvuun, esim aika monella hiukset ohenevat. Mutta voi käydä päinvastoinkin.

Minulla on aina ollut tosi paksut ja melko pitkät hiukset. Pitkiksi ne kasvavat edelleen, mutta oheneminen on ihan selkeää (olen 45).

Vierailija
34/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa joskin ohenee,sairauksista ja ravinnon puuttesta kuin tressistä hiukset vaan lähtee pois!Onneksi on saatavilla hiusten pidennykset.

Vierailija
35/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan geeneistä. Täällä on näköjään monta hyvillä geeneillä siunattua, minulla ei sitten käynyt niin hyvä tuuri ja nuorenakin ohuet ja lyhyeksi jäävät hiukset kasvavat nelikymppisenä entistä huonommin. Tai vauhti on kyllä sama mutta putoavat pois entistä aiemmin eli lyhempinä. Peruukki pitää varmaan hommata viisikymppisenä :(

Vierailija
36/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan riippuu geeneistä ja ruokavaliosta. Omat hiukseni kasvavat kyllä edelleen.

Mutta pitää sanoa että nelkymppiseksi olet kyllä aika tyhmä jos sä tulet moisia kyselemään yhden ihmisen kommentin perusteella. Oisithan sä voinut itsekin googlata tämän asian.

Mikäs se sinä sitten olet, kun tämmöisestä noin triggeröidyit haukkumaan uteliasta ihmistä?

ohis

Vierailija
37/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla henkilökohtaista. Toisilla kasvaa toisilla ei. Monilla vaihdevuodet ohentavat hiusten laatua yms.

Itse olen nyt 50v ja on pitkät ja hyvin voivat hiukset.

Vierailija
38/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun täällä kaikilla tuntuu iän myötä hiukset kasvavan niin pitkiksi ja paksuiksi.. Tuolla kun katselee kaupoissa ja kaduilla iäkkäämpiä naisia niin lähes kellään ei ole pitkät hiukset vaan lyhyet, ohuet ja kaljuja kohtia mistä päänahka paistaa. Ei todellakaan mitään paksuja vyötärölle hiuksia! Taitaa täällä taas jotkut fantasioitaan kirjoitella