Tapaus Sirpa Selänne: kiinnostaako teitä KENENKÄÄN keski-ikäisen petipuuhat?
Kommentit (511)
Kiinnostaa periaatteessa minkä ikäisten vaan, mut ei siks että ovat Sirpa ja Teemu. Toisaalta itse en haluaisi julkisesti oman liittoni petipuuhista kertoa. Mut siis yleisellä tasolla kiinnostaa ja joskus saatan jostain näkemästäni pariskunnasta ajatella niiden seksielämää.
Sitten myös mietin miksi ihmiset pettävät. Valitsevatko ne sitten kumppaninsa niin etteivät rakastu heihin niin voimakkaasti. Vaikka toisaalta olen kyllä sitä mieltä että pettäminen on moraalinen valinta eli onnistuu tunteista huolimatta.
Ei todellakaan kiinnosta ja tämä pariskunta on ihan erityisen vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän on, vaimo hehkuttaa oarisuhdettaan lehdissä. Miehestä puhutaan että paneskelee siellä täällä.
Tiedän, että Teemu viihdytti lukiokaveriani paatillaan Meripäivillä männävuosina. En tiedä tapahtuiko mitään seksuaalista, mutta ei se kovin normaalilta kuulosta, että keski-ikäinen kutsuu 19v. tyttöjä veneelleen. Näin kuviakin siitä kun olivat siellä ryyppäämässä Teemun kanssa
No olisit kysynyt siltä kaveriltasi jos noin asiasta tiedät. Vai luitko tämänkin jostakin Seiskasta jossa tämä juttu oli.
Helsinkiläisen baarin edessä taksijonossa on nähty kaikenlaista, asianomainen kännipäissään viihtyi vieraiden naisten kainalossa. Ukkomies jo silloin. Ei Seiska kaikkea tiedä.
Kerro lisää. Mitä olet nähnyt? Olemme kovin kiinnostuneita tähän asiaan liittyen ja toivoisimme saavamme lisätietoa. Kuuluiko naiset mahdollisesti vaan hänen seurueeseensa? Ja jos haluat kertoa lisää, niin laita vaikka yhteystietosi meille (ylläpidon kautta voi laittaa).
Paljonko maksat haastattelusta? :D
Tässä ei ole nyt kyse haastattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan jotenkin outo, kun mua ei kiinnosta ylipäätään toisten ihmisten petipuuhat niin paljon, että haluaisin niistä lehdistä lukea. Olkoon vaikka minkä ikäisiä. Onko se muuten joku synti, jos keski-ikäisillä on vielä seksielämää? Voin kertoa, että aika monilla on.
Ei ole synti jos ihmisellä on seksielämää mutta tosiaan, siitä ei halua kuulla enempäänsä. Too much information.
Sipe on kyllä keski-iän yli jo hyvinkin. Eläkkeellä kohta. :)
Vähän yli 50 ei ole eläkeläinen 15-20 vuoteen. Lisäksi monet yrittäjät ym työskentelee vielä eläkkeelläkin. AEsim 76-vuotias äitini, joka on terve ja pirteä ihminen.
En viitannut siihen kuntoon mitenkään. Edelleen, siitä puhe mistä puute. :) Prove me wrong.
"siitä puhe mistä puute..." Emmä tiedä, meen faija puhuu viinasta ja juomisesta aika paljon ja ei sillä siitä puutetta ainakaan ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan jotenkin outo, kun mua ei kiinnosta ylipäätään toisten ihmisten petipuuhat niin paljon, että haluaisin niistä lehdistä lukea. Olkoon vaikka minkä ikäisiä. Onko se muuten joku synti, jos keski-ikäisillä on vielä seksielämää? Voin kertoa, että aika monilla on.
Ei ole synti jos ihmisellä on seksielämää mutta tosiaan, siitä ei halua kuulla enempäänsä. Too much information.
Eläkeläisilläkin on seksielämää. Milloin muuten alettiin käyttämään "harrastaa seksiä" sanontaa? Ei mun nuoruudessa sitä harrastettu. Muuten kyllä nussittiin, hässittiin, pantiin ja mitä niitä oli. :)
En tiedä mikä tarve tällä toitottaa näistä asioista joka kesä lehdissä kun tulee Suomeen.. Vaihdevuosi-iässäkin jo niin luulisin muitakin aiheita olevan.
Sirpusta saa yksinkertaisen vaikutelman ja jatkuvat seksijuttunsa aiheuttavat lähinnä myötähäpeää ja perheelleen luultavasti suurta nolotusta äiteen jutut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli 50 ei ole eläkeläinen 15-20 vuoteen. Lisäksi monet yrittäjät ym työskentelee vielä eläkkeelläkin. AEsim 76-vuotias äitini, joka on terve ja pirteä ihminen.
Sipe ei ole vielä koskaan ollut töissä yhtään missään. Ei voi siis myöskään eläköityä vaikka vanha jo alkaakin olla.
Voin kuvitella, kuinka Sirpa kihertää onnellisena, että vielä saa somen järkkymään ja kakskytä sivua kommentteja syntymään. Ovat mulle niiiiiiin kateellisia! Ihquu hei!
Huomio on huomiota, jostain sitä on kaivettava. Ja kuviteltava palautteen määrästä, että vau olenpa rohkea, räväkkä, mielenkiintoinen. Vaikka on ihan tavallinen konservatiivinen täti. Jolle 'petipuuhista' mainitseminen ja rock-musiikin kuuntelu on jo rebeliä ja rätväkkää. Juuuh. Ehkä se siellä amerikoissa kotirouvien keskuudessa on, veikkaan kyllä että sielläkin se vahvasti haisee w t :tä.
vamos! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisilläkin on seksielämää. Milloin muuten alettiin käyttämään "harrastaa seksiä" sanontaa? Ei mun nuoruudessa sitä harrastettu. Muuten kyllä nussittiin, hässittiin, pantiin ja mitä niitä oli. :)
Kuksittiin.
Sehän nimenomaan on normaalia. Jokainen terve mies haluaisi polkaista 19 vuotiasta posliinia. Harva vain saa. Kerran yritin baarissa vokotella nuorta naista. Nainen hermostui heti sanoi että "saatanan pervo papi mene kotiin tumputtamaan" se yritys jäi siihen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tarve tällä toitottaa näistä asioista joka kesä lehdissä kun tulee Suomeen.. Vaihdevuosi-iässäkin jo niin luulisin muitakin aiheita olevan.
Sirpusta saa yksinkertaisen vaikutelman ja jatkuvat seksijuttunsa aiheuttavat lähinnä myötähäpeää ja perheelleen luultavasti suurta nolotusta äiteen jutut..
Mutta kuitenkin luet jokaisen rivin, jotka heistä kirjoitetaan. 😁
Ei. Jotkut ihmiset tuntuvat epäseksuaalisilta kuin harmaa seinä ja vaikka olisi seksuaalisuutta, ällöttää muiden puuhat. Ei kuulu oikein muille vatkaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän on, vaimo hehkuttaa oarisuhdettaan lehdissä. Miehestä puhutaan että paneskelee siellä täällä.
Tiedän, että Teemu viihdytti lukiokaveriani paatillaan Meripäivillä männävuosina. En tiedä tapahtuiko mitään seksuaalista, mutta ei se kovin normaalilta kuulosta, että keski-ikäinen kutsuu 19v. tyttöjä veneelleen. Näin kuviakin siitä kun olivat siellä ryyppäämässä Teemun kanssa
No olisit kysynyt siltä kaveriltasi jos noin asiasta tiedät. Vai luitko tämänkin jostakin Seiskasta jossa tämä juttu oli.
Helsinkiläisen baarin edessä taksijonossa on nähty kaikenlaista, asianomainen kännipäissään viihtyi vieraiden naisten kainalossa. Ukkomies jo silloin. Ei Seiska kaikkea tiedä.
Kerro lisää. Mitä olet nähnyt? Olemme kovin kiinnostuneita tähän asiaan liittyen ja toivoisimme saavamme lisätietoa. Kuuluiko naiset mahdollisesti vaan hänen seurueeseensa? Ja jos haluat kertoa lisää, niin laita vaikka yhteystietosi meille (ylläpidon kautta voi laittaa).
Ahhh, The Royal We on taas maisemissa veneilyn jälkeen.
Lopettakaahan jo. Tällaiset ketjut ovat ok, jos ne pysyvät ilkikurisina, mutta ivaaminen ei ole kivaa. Asia on jo tullut selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipe ei ole vielä koskaan ollut töissä yhtään missään. Ei voi siis myöskään eläköityä vaikka vanha jo alkaakin olla.
Tottakai voi eläköityä. Varmasti puolisonsa on säästänyt hänellekin eläkettä, ja vaikka ei olisikaan, niin luulen että rahaa riittää oli ikä mikä hyvänsä. Lastenhoidosta on varmasti jo "eläkkeellä", paitsi nuorimmainen taitaa vielä tarvita huolenpitoa vanhemmilta.
Tulee vähän surku sitä Selänteiden nuorimmaista, sitä tytärtä, joka juuri pääsi ripille. Varmaan tosi "kivaa", kun äitiliini onnistuu vetämään kaiken huomion itseensä juuri h-hetken kynnyksellä. Teini-ikäisenä sitä nolostuu paljon pienemmistäkin asioista omissa vanhemmissaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaahan jo. Tällaiset ketjut ovat ok, jos ne pysyvät ilkikurisina, mutta ivaaminen ei ole kivaa. Asia on jo tullut selväksi.
Mikä asia on tullut selväksi?
Ei todellakaan kiinnosta,varsinkaan sen pariskunnan jutut.Ne on aina suunapäänä milloin minkäkin kissanristiäisten johdosta lehtien palstoilla.
Toimittaja on kysynyt muun muassa Sirpalta seksistä ja tietenkin otsikoinut vastauksella.
Tottakai tämä katkeria ja kateellisia ihrakemammoja häiritsee niiin kovin. 🥱😀
Tässä on nyt hieman eri asiasta kyse ja haluamme nimenomaan näiltä tietyiltä tietäjiltä yksityiskohtaisempaa tietoa.