Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Sirpa Selänne: kiinnostaako teitä KENENKÄÄN keski-ikäisen petipuuhat?

Vierailija
23.07.2022 |

Niin, että niistä pitäisi lehdistä lukea?

Kommentit (511)

Vierailija
361/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kell onni on se onnen kätkeköön, kell aarre on se aarteen peittäköön, ja olkoon onnellinen onnestaan."

Vierailija
362/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Sirpan petipuuhat kiinnostavat, eihän niistä muuten tietäisi yhtään mitään ja kommenttejakin on tänä ketjuun tullut kiitettävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita petipuuhiaan hehkuttaa oma-aloitteisesti ihan tavalliset tallaajatkin, etenkin näin kesäaikaan somessa.

Vierailija
364/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatever, mutta sana "petipuuhat" kieltoon.

Vierailija
365/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako petipuuhat nussimista vai mitä siellä puuhataan?

Vierailija
366/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan jotenkin outo, kun mua ei kiinnosta ylipäätään toisten ihmisten petipuuhat niin paljon, että haluaisin niistä lehdistä lukea. Olkoon vaikka minkä ikäisiä. Onko se muuten joku synti, jos keski-ikäisillä on vielä seksielämää? Voin kertoa, että aika monilla on.

Vierailija
367/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän on, vaimo hehkuttaa oarisuhdettaan lehdissä. Miehestä puhutaan että paneskelee siellä täällä.

Yleensä parisuhdehehkutukset tarkoittavat, että suhteessa ei ole kaikki hyvin. On ollut jopa eroja parisuhdehaastattelujen jälkeen.

Siitä puhe mistä puute, pitää todistella muille ja siinä sivussa itselle että kylläpä meillä on vielä kaikki hyvin vaikka itse tietää ja naapurin aidan seipäätkin tietää ettei mikään ole enää hyvin ja ukolla ollut toinen jo vuosikausia.

Vierailija
368/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan jotenkin outo, kun mua ei kiinnosta ylipäätään toisten ihmisten petipuuhat niin paljon, että haluaisin niistä lehdistä lukea. Olkoon vaikka minkä ikäisiä. Onko se muuten joku synti, jos keski-ikäisillä on vielä seksielämää? Voin kertoa, että aika monilla on.

Ei ole synti jos ihmisellä on seksielämää mutta tosiaan, siitä ei halua kuulla enempäänsä. Too much information.

Sipe on kyllä keski-iän yli jo hyvinkin. Eläkkeellä kohta. :)

Vierailija
369/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole synti jos ihmisellä on seksielämää mutta tosiaan, siitä ei halua kuulla enempäänsä. Too much information.

Vähän yli 50 ei ole eläkeläinen 15-20 vuoteen. Lisäksi monet yrittäjät ym työskentelee vielä eläkkeelläkin. AEsim 76-vuotias äitini, joka on terve ja pirteä ihminen.

Vierailija
370/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän yli 50 ei ole eläkeläinen 15-20 vuoteen. Lisäksi monet yrittäjät ym työskentelee vielä eläkkeelläkin. AEsim 76-vuotias äitini, joka on terve ja pirteä ihminen.

En viitannut siihen kuntoon mitenkään. Edelleen, siitä puhe mistä puute. :) Prove me wrong.

Vierailija
371/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitannut siihen kuntoon mitenkään. Edelleen, siitä puhe mistä puute. :) Prove me wrong.

Yleensä ihminen puhuu niistä asioista, jotka kuuluvat hänen elämään. Niin Sirpakin. Tässä tilanteessa häntä haastateltiin lehteen, jossa hän kertoi perheestään ja elämästään. Jos Sirpa ei kiinnostaisi, ei hänestä kirjoitettaisi eikä näitä satojen ja tuhansien viestien ketjuja syntyisi. So simple.

Vierailija
372/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita petipuuhiaan hehkuttaa oma-aloitteisesti ihan tavalliset tallaajatkin, etenkin näin kesäaikaan somessa.

Tämä! Ja lisäksi kaikki julkkikset. Vappu Pimiä, Hintikka, Embuske mention just a few. Milloinkahan saadaan liveä esim iltalehden välityksellä.

Vierailija
373/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän on, vaimo hehkuttaa oarisuhdettaan lehdissä. Miehestä puhutaan että paneskelee siellä täällä.

Tiedän, että Teemu viihdytti lukiokaveriani paatillaan Meripäivillä männävuosina. En tiedä tapahtuiko mitään seksuaalista, mutta ei se kovin normaalilta kuulosta, että keski-ikäinen kutsuu 19v. tyttöjä veneelleen. Näin kuviakin siitä kun olivat siellä ryyppäämässä Teemun kanssa

No olisit kysynyt siltä kaveriltasi jos noin asiasta tiedät. Vai luitko tämänkin jostakin Seiskasta jossa tämä juttu oli.

Helsinkiläisen baarin edessä taksijonossa on nähty kaikenlaista, asianomainen kännipäissään viihtyi vieraiden naisten kainalossa. Ukkomies jo silloin. Ei  Seiska kaikkea tiedä.

Vierailija
374/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänteiden  ym   pa.......nopuuhat. Yök, yök, yyök................   Pitäkää omana tietonanne ääliöt.

Vierailija
375/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien minä, minä julkkisten sänkypuuhat, yök yök yök!!!

Vierailija
376/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee otsikon, jossa vihjaillaan petipuuhista, voi itse valita, lukeeko. 

Vierailija
377/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpan kiinnostavuus perustuu mitä helvettiä se nyt taas möläytti-teemaan, varsinkin Maria Veitola ohjelman jälkeen -siinä teki itsestään täyspellen -eikä se leima katoa!

Vierailija
378/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että Teemu viihdytti lukiokaveriani paatillaan Meripäivillä männävuosina. En tiedä tapahtuiko mitään seksuaalista, mutta ei se kovin normaalilta kuulosta, että keski-ikäinen kutsuu 19v. tyttöjä veneelleen. Näin kuviakin siitä kun olivat siellä ryyppäämässä Teemun kanssa

No olisit kysynyt siltä kaveriltasi jos noin asiasta tiedät. Vai luitko tämänkin jostakin Seiskasta jossa tämä juttu oli.

Helsinkiläisen baarin edessä taksijonossa on nähty kaikenlaista, asianomainen kännipäissään viihtyi vieraiden naisten kainalossa. Ukkomies jo silloin. Ei  Seiska kaikkea tiedä.

Kerro lisää. Mitä olet nähnyt? Olemme kovin kiinnostuneita tähän asiaan liittyen ja toivoisimme saavamme lisätietoa. Kuuluiko naiset mahdollisesti vaan hänen seurueeseensa? Ja jos haluat kertoa lisää, niin laita vaikka yhteystietosi meille (ylläpidon kautta voi laittaa).

Vierailija
379/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Mitä olet nähnyt? Olemme kovin kiinnostuneita tähän asiaan liittyen ja toivoisimme saavamme lisätietoa. Kuuluiko naiset mahdollisesti vaan hänen seurueeseensa? Ja jos haluat kertoa lisää, niin laita vaikka yhteystietosi meille (ylläpidon kautta voi laittaa).

Tämä ei koske minua, mutta tulee mieleen että voisit kysyä suoraan asianosaisilta itseltään. Näin asia selviäisi sinulle kerralla.

-eri

Vierailija
380/511 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksat haastattelusta? :D