Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monia on Terolut-niminen keltarauhashormoni auttanut tulemaan raskaaksi?

Vierailija
15.04.2010 |

Alan tämän kuun 27. päivä syömään Teroluteja keltarauhashormonin puutteeseen. Tarkoituksena olisi saada lapsi, kun hormonitasapaino paranee. Kuinka nopeasti te muut olette Terolut-kuurin syötyänne tulleet raskaaksi?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltarauhashormonin puutteeseen ja toisesta kierrosta tulin silloin raskaaksi aloitettuani nuo.

Vierailija
2/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurjaa kohtaloa kuin minulla? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan yrittäneet ennen tuota kuuria lapsen saamista?

ap

Vierailija
4/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miltei heti.

Vierailija
5/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain Terolut-kuurin, kolme tablettia. Ekasta tabusta alkoi mun esikoisen raskaus. Annoin loput kaksi siskolleni, jolla oli epäsäännöllistä vuotoa. Toisesta tabusta alkoi siskon kuopuksen odotus. Viimeinen kuurista jäi käyttämättä. :)

Vierailija
6/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla meni 8 kiertoa. Ensin tasattiin kierto terolutilla ja en sittenkään ovuloinut kuin satunnaisesti ja aloitettiin clomifenit, 4. Clomi-kierrosta tärppäsi. Poika on nyt 1v1kk.

Vierailija
7/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Primoluteja puoli vuotta, ne tepsi kuukautiskiertoon. Niiden aikana ei SAA tulla raskaaksi, joten se tuntui ikuisuudelta....

Vierailija
8/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuri lopettaa sitten heti jos sattuu tulemaan raskaaksi. Mulle on määrätty kolmen kuukauden satsi ja ainakin gyne epäili että ovuloisin normaalisti, mutta koko "kohdunseinämä" valuu pois vuodon mukana ovulaatiosta lähtien, eikä alkio näin ollen pysty kiinnittymään. Haluaisin vaan niin kovasti jo vauvaa!!!

ap

Vierailija
9/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä toki tarvitse syödä jos on jo raskautunut:-)

Vierailija
10/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kaksi kertaa tullut heti raskaaksi, mutta toisella kerralla sain keskenmenon. Sen jälkeen en sitten tullutkaan ihan heti raskaaksi. Kuukautiset oli säännölliset, mutta luteaalivaihe vähän liian lyhyt. 6. kiertoon söin oviksen jälkeen Teroluteja ja silloin tulin raskaaksi.

Onnea yritykseen!

Vierailija
11/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että jo kahden kuuakuden päästä voisin olla raskaana! Tulisi mukava kevätvauva sitten meille! :) Kunhan vaan nyt menis nopeesti muutama viikko ja pääsis syömään niitä pillereitä! Ja pitää tosiaan ennen niitä harrastaa ahkeraan seksiä, jos vaikka tärppäis jo tästä kierrosta! ;)

Vierailija
12/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta kierrosta Terolut-kuurilla. Sitä ennen oltiin yritettu n.10kk ja minulla oli todella epäsäännölinen kierto. Nyt rv32+3, eli kesävauva tulossa :)

Vierailija
13/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolut auta raskaaksi tulemisessa. Tasopainottaa vain kiertoa. Lue täältä (toiseksi viimeisin kappale):

http://www.vauva.fi/artikkeli/lapsettomuuslaakari/712/epasaannolliset_k…

Vierailija
14/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolut auta raskaaksi tulemisessa. Tasopainottaa vain kiertoa. Lue täältä (toiseksi viimeisin kappale):

<a href="http://www.vauva.fi/artikkeli/lapsettomuuslaakari/712/epasaannolliset_k…" alt="http://www.vauva.fi/artikkeli/lapsettomuuslaakari/712/epasaannolliset_k…">http://www.vauva.fi/artikkeli/lapsettomuuslaakari/712/epasaannolliset_k…;

minullekin kerrottiin gynellä, että ne auttavat vain ovulointiin eikä siten varsinaisesti raskauden onnistumiseen.

Vierailija
15/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Terolutit eivät auta itse raskaaksi tulemisessa tai ovuloinnissa, mutta auttavat välivuotojen poisjäämisessä... Mulla on ollut syyskuusta lähtien vuotoa aina ovulaatiosta kuukautisiin asti eikä alkio ole voinut selvitä hengissä sisälläni vaikka olisinkin tullut raskaaksi, koska kohdunseinämät ovat olleet niin ihuet. Niin nyt sitten ehkä jotain toivoa tuossa yrittämisessäkin, kun aika monet ovat saaneet noista pillereistä avun! :)

ap

Vierailija
16/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niistä ollut apua. Yli kaksi vuotta yritettiin ennen Teroja ja nyt Teroilla 1,5 vuotta. Mitään muuta vikaa ei kummastakaan ole löytynyt, kuin minulla PCO, johon Terojen pitäisi auttaa.

Vierailija
17/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saisitte sellaista hoitoa jatkossa, joka auttaisi teitäkin saamaan vauvan!

ap

Vierailija
18/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei oo vastaus kysymykseen, mut pakko vähän kysellä :)

Elikkä, lopetin imetyksen loka-marraskuussa. Sen jälkeen tullu muistaakseni viidet menkat. Pari ekaa kiertoo oli ihan normaalit, mut nää viimeset kierrot on ollu sellaset, et kierron puolivälin paikkeilla alkaa tiputteluvuoto, joka kestää kuukautisiin saakka.

Vauva ois haaveissa, mut tuo vuoto varmaan estää raskautumisen :( Tässä kierrossa vuotoa on kyllä tullut ihan minimaalisen vähän, mutta kuitenkin on tullut...

Miten runsasta teillä muilla on tuo vuoto? Mulla on nyt kp 17 menossa (17/23-28) ja eilen tuli ihan todella vähän rusehtavaa limaista vuotoa, tänään ei oikeastaan mitään... Viime kierrossa tuli pari viikkoo joka ikinen päivä oviksen jälkeen rusehtavaa vuotoa. Nyt tää on kyllä selkeesti vähentynyt, ja alkokin vasta muutama päivä oviksen jälkeen. Ehdinkin jo toivoa, ettei tässä kierrossa tiputtelis ja tulisin raskaaksi. Kai se on tohtorin juttusille mentävä, jos löytys ongelmaan ratkaisu...

Vierailija
19/59 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joinain päivinä sitä ruskeaa vuotoa on tullut aika paljon, ja toisina päivinä ihan vähän valkovuodon mukana. Ja mulla kans alkaa aina ovulaation jälkeen ja jatkuu menkkoihin asti. Ihanaa kun saa olla joka päivä melkein jonkinlainen rätti housuissa...

ap

Vierailija
20/59 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan Clomeja lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä