Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peaky Blinders

Vierailija
22.07.2022 |

Onko kukaan muu katsonut sarjaa Ylen Areenasta? Mitä piditte?

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan älyttömän vanha sarja.

Joo vuodesta 2022 onkin jo niin älyttömän kauan?

Julkaistu 2013. Viimeinen jakso 2022. Mitä ihmettä selität 2022? 

No jos sarjasta on eitetty uusia jaksoja vielä tänä vuonna niin millä järjellä se on älyttömän vanha? Ja oikeastikkin vanhempia sarjoja tulee katsottua jos ne on laadukkaita. Esim. Sopranoksen katson aina muutaman vuoden välein.

Vierailija
22/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katsoin sarjan alusta loppuun ekaa kertaa ja tykkäsin. En ole aiemmin katsonut mitään sarjoja. Nyt menossa outlander ja vikings tuli myös katsottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Shelbyllä on kauniit silmät mutta oletteko muut pistäneet merkille kuinka yli maskeerattu hän on jossain kohtauksissa. Niissä on jotenkin mennyt maskeeraus tai valaistus ihan pieleen kun näkee selvästi mustat kajaalit ja ripsivärit. Huulissa on matta vaaleanpunainen huulipuna ja poskipunana aurinkopuuteri. Itseäni huvitti noi kohtaukset kun mietin Tommyn aamulla peilin eteen meikkaamaan ennenkuin lähtee hoitelemaan bisneksiään:D Ei oikein sovi hänen tyyliin.

Vierailija
24/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ja 6 kautta ei vissiin näe mistään? En nyt viitsis Netflixiä ottaa ihan pelkästään niiden takia. Onko yle esittänyt jo ne vai miksi eivät ole areenassa?

Vierailija
25/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja mutta musta tuntuu että sain keuhko ja maksasyövän pelkästään katselemalla ton sarjan läpi😜🍾🍻

Vierailija
26/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aika lailla sen Tommy Shelbyn näköinen. Kirkkaan siniset silmät ja samanlainen naama. Olen myös vain 180-senttiä pitkä. Tuo näyttelijä taitaa olla vielä lyhyempi. Mulla ei ole niin mitään saumaa markkinoilla, eipä sillä mitään väliä ole, mut hassua vaan, kuinka nää sarjat luo näitä mielikuvia. Oikeesti tollanen peaky blinderi on ihan tavallinen tavis kadulla Suomessa.

Cillian Murphy on myös älyttömän karismaattinen ja väittäisin, että tämä on se, mikä hänestä oikeasti tekee niin viehättävän naisten silmissä, ei pelkästään ulkonäkö, joka nyt ei niin älyttömän erikoinen olekaan.

Vierailija
27/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin katsoa sarjaa BBC:lta syyskuussa 2013 kun se alkoi, ja tykkäsin todella paljon. Yksi kaikkien aikojen suosikkisarjoistani. Jokainen uusi kausi on ollut hartaasti odotettu Tapaus. Jotenkin tuntuu kivalta että olen nähnyt sarjan kuten se alunperin oli tarkoitus nähdä, eli vuosien aikana, enkä kaikkia kausia muutaman viikon sisällä ahmimalla.

Muutaman vuoden vielä odotan ja sitten katson alusta asti uudelleen. Tämä on yksi harvoja joissa taso ja intensiteetti pysyi kaikkien kausien ajan. Harvinaista herkkua.

Vierailija
28/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 ja 6 kautta ei vissiin näe mistään? En nyt viitsis Netflixiä ottaa ihan pelkästään niiden takia. Onko yle esittänyt jo ne vai miksi eivät ole areenassa?

Todennäköisesti tulevat vasta myöhemmin areenaan. Yle ei ole esittänyt sarjaa aiemmin. Tässä voi olla myös jotain esitysoikeuksiin liittyviä kommervenkkeja, muistaakseni ainakin aiemmin BBC:llä on ollut aluksi yksinoikeus esittää uusi kausi, ja se on tullut vasta puolen vuoden tms päästä Netflixiin. Joten voi olla, ettei Yle ole vielä saanut esitysoikeuksia kaikkiin kausiin.

Vierailija
29/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan älyttömän vanha sarja.

Joo vuodesta 2022 onkin jo niin älyttömän kauan?

Julkaistu 2013. Viimeinen jakso 2022. Mitä ihmettä selität 2022? 

No jos sarjasta on eitetty uusia jaksoja vielä tänä vuonna niin millä järjellä se on älyttömän vanha? Ja oikeastikkin vanhempia sarjoja tulee katsottua jos ne on laadukkaita. Esim. Sopranoksen katson aina muutaman vuoden välein.

Wired, Oz, GoT jne

Vierailija
30/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aika lailla sen Tommy Shelbyn näköinen. Kirkkaan siniset silmät ja samanlainen naama. Olen myös vain 180-senttiä pitkä. Tuo näyttelijä taitaa olla vielä lyhyempi. Mulla ei ole niin mitään saumaa markkinoilla, eipä sillä mitään väliä ole, mut hassua vaan, kuinka nää sarjat luo näitä mielikuvia. Oikeesti tollanen peaky blinderi on ihan tavallinen tavis kadulla Suomessa.

Cillian Murphy on myös älyttömän karismaattinen ja väittäisin, että tämä on se, mikä hänestä oikeasti tekee niin viehättävän naisten silmissä, ei pelkästään ulkonäkö, joka nyt ei niin älyttömän erikoinen olekaan.

Cillian, tämä mies koostuu älystä, ulkonäöstä ja karismasta.

Vierailija
31/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sarja mutta musta tuntuu että sain keuhko ja maksasyövän pelkästään katselemalla ton sarjan läpi😜🍾🍻

Joo ja sen päälle sut vielä piestiin😊

Vierailija
32/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy Shelbyllä on kauniit silmät mutta oletteko muut pistäneet merkille kuinka yli maskeerattu hän on jossain kohtauksissa. Niissä on jotenkin mennyt maskeeraus tai valaistus ihan pieleen kun näkee selvästi mustat kajaalit ja ripsivärit. Huulissa on matta vaaleanpunainen huulipuna ja poskipunana aurinkopuuteri. Itseäni huvitti noi kohtaukset kun mietin Tommyn aamulla peilin eteen meikkaamaan ennenkuin lähtee hoitelemaan bisneksiään:D Ei oikein sovi hänen tyyliin.

Huomasin ihan saman. Plus että niiden silmien väri vaihteli. Jossain kohtauksissa ne on todella pistävän safiirin siniset ja toisissa taas ihan hailakat harmaanvihertävät. Komea kaveri hän on silti meikillä tai ilman. Seksikäs vartalo kun oli ilman rihmankiertämää.

Vierailija
33/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa Irlantilainen mies näyttelijä ei. Ne on vaan miesten parhaimmistoa

Vierailija
34/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä te näette Cillian Murphyssä, mun mielestä se ei ole yhtään hyvännäköinen. Karismaattinen kyllä, mutta ei komea.

Vierailija
35/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa Irlantilainen mies näyttelijä ei. Ne on vaan miesten parhaimmistoa<3

Liam Neeson myös. Ralph Fiennes on vissiin englantilainen vaikka hänen nimensä lausutaan irkku tyyliin Reif? Siinä oli nuorena mies kuin unelma ja ihana on vieläkin vaikka onkin vanhettunut. Huhhuh..

Vierailija
36/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että Barron Trumpista kasvaa Cillianin tyyppinen mies kasvoiltaan. Mun mielestä heillä on saman tyyppiset vähän erikoisella tavalla komeat kasvot ja paksut hiukset. Samaa miestyyppiä sanon mä.

Vierailija
37/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin jakson Thomasin ja Gracen häistä ja siis se Arthur näytti AIVAN David Beckhamilta siinä kun se piti sitä bestmanin puhettaan. Niitten on täytynyt jotenkin vanhentaa ton Arthurin näyttelijän ulkonäköä koska oikeasti näyttää olevan kaksivuotta Cilliania nuorempi.

Vierailija
38/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mennyt teatterikorkeaan ja siitä sitten elokuvarooleihin ja sarjoihin näyttelemään? Puolet Suomen naisista tietäisi sinun olemassaolon.

Vierailija
39/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa Irlantilainen mies näyttelijä ei. Ne on vaan miesten parhaimmistoa<3

Liam Neeson myös. Ralph Fiennes on vissiin englantilainen vaikka hänen nimensä lausutaan irkku tyyliin Reif? Siinä oli nuorena mies kuin unelma ja ihana on vieläkin vaikka onkin vanhettunut. Huhhuh..

No nyt yllätyin! Olen aina luullut että Ralph on alkujaan Irlantilainen. Vissiin just ton nimensä takia ja sitten kun on sellainen inteligellin ruumilistuma että sanakirjassa vois ton sanan kohdalla olla hänen kuvansa. Monet irkkunäyttelijät on.

Vierailija
40/178 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä vaikea uskoa että kukaan sen näköinen olisi tavis missään, tai ei olisi saumaa markkinoilla. Pituudesta viis. Tyyppihän on siis kerrassaan järjettömän kaunis eikä pelkästään komea. Twitterissäkin monet julkkikset ja mallit yms. on lähettäneet siitä kuolaavia kommentteja, ja fanit menee sekaisin jos näkee sitä livenä jossain Lontoossa tms. Kuulemma vielä kuumempi livenä kuin sarjassa ja nuoremman näköinen (siinä vika sarjassa tukka värjätty harmaaksi yms).

No eiköhän noi nyt ole kaikki veljekset luonnossa ilman sitä hirveää hiustyyliä ihan perkeleen komeita. Arthur ehkä komein.