Käytiin vaimon ja lasten kanssa R-kioskilla kahvilla ja hakemassa vähän naposteltavia ja täytyy kyllä sanoa, että oli aivan upea kokemus :)
Käytiin vaimon ja lasten kanssa R-kioskilla kahvilla ja hakemassa vähän naposteltavia ja täytyy kyllä sanoa, että oli aivan upea kokemus :)
Iloiseksi yllätykseksi huomasimme, että kahvipassi olikin jo täyttynyt ja saimme kuin saimmekin täysin ilmaiset kahvit :) iloisesti tervehtinyt ja hymyilevä kassatyttö ojensi vielä uuden passin ja antoi leiman jo siitä ilmaisesta kahvista, vaikka emme olleet maksaneet mitään.
Kun menimme etsimään jotain pientä suuhunpantavaa, huomasimme ne Ameriikan hodarit tiskin takana. Olimme toki näistä jo aikaisemmin kuulleet, mutta yleensä kun tuollaiset herkut ovat kovin kalliita niin emme ole viitsineet sellaisia liiemmin ostella. Mutta hintaa tuolle hodarille tulikin vain 2 euroa ja kyllä muuten lähti nälkä niin minulta, vaimolta kuin lapsilta! Nakki oli erittäin tuhdin oloinen ja sen sai halutessaan pekonilla vuorattuna. Myöskään mausteissa ei kitsasteltu, sillä niitä sai itse laittaa hodarin väliin niin paljon kuin vain halusi.
5/5 kokemus kerta kaikkiaan. Suosittelen kaikille nyymeille jos kahvi- tai hodarihammasta kolottaa :) Toki R-kioskilla on muutenkin usein 5/5 tarjouksia erinäisissä elintarvikkeissa joita ei muista kaupoista tunnu löytyvän. Ja satutko tarvitsemaan uutta prepaid-liittymää tai lahjakorttia vaikkapa kummilapselle esimerkiksi Spotifyyn? Ärrä hoitaa senkin. Nopeasti ja hyvällä asiakaspalvelulla :)
Kommentit (21)
Mainos tai ei niin ärrä on hyvä. Kiva kun Suomessa on kohtuuhintaisia kioskeja. Henk koht käytän lähinnä sitä ärräpakettipalvelua.
"Hodari herkku"
"Hodarihammas"
🤣🤣
Hyvä juu, jos haluu 2 egellä ripulin.
Meneekö r kioskilla niin huonosti nykyisin että pitää vauva foorumilla ilmaiseksi mainostaa?
Vierailija kirjoitti:
Mainos tai ei niin ärrä on hyvä. Kiva kun Suomessa on kohtuuhintaisia kioskeja. Henk koht käytän lähinnä sitä ärräpakettipalvelua.
Kohtuuhintainen? Niin, ihan tyhjästähän tulee ne sadan tonnin franchising maksut jota pitää maksaa norjaan joka vuosi...
Tällä palstalla emme kutsu itseämme nyymeiksi. Miksi kopipeistasit siis tämän tänne?
Ei täällä ole nyymejä. Täällä on mammoja.
Jos haluutte mammoja r kioskille niin laittakaa 6 kpl fatserin sinistä 10egee tarjous. Takuulla täyttää noista läskipers.
Pitääkin tehdä kesälomareissu jollekin paikkakunnalle jolla on ärrä.
Lähin Ärrä on n. 40 kilsan päässä. Ei kuitenkaan niin kaukana että tarvitsisin perillä evästä jaksaakseni palata takaisin kotiin.
Ärrällä on ihanaa seistä jonossa odottamassa, kun ihmiset hakevat ja tuovat postipaketteja ja tarkistuttavat lottokuponkejaan ja valkkaavat arpoja. Vielä ihanampaa on maksaa keskimäärin 50 prosenttia lisää keskivertotuotteista, jotka saisi halvemmalla kaupoista.
Eräs tuttavani tutustui aiheeseen ja sanoi, että Ei kiitos. Olet niiden orja, valtavasti vastuuta ja työtä, oman luovuutta ja kehitysideoita et voi käyttää hyväksi. Mistä asioista sinä saat päättää, et mistään. Jos saa sen kannattamattoman kioskisi kannattamaan niin viereen syntyy uusi Ärrä ja vie sinun voittosi. Et pääse koskaan rikastumaan. Heillä on vuosikymmenten kokemus ja bisnestä se on heille ja kermankuorintaa. Miksi he hyvätahoisuuttaan sulle voittoa soisi. Bisnes on bisnestä. Kirjanpito hoidetaan ketjun kautta niin kun se on niin helppoa kauppiasyrittäjälle kun itse ei tarvi kirjanpitoa tehdä ja summia pyöritellä. Luotetaanko kauppiasyrittäjään tarpeeksi kun kauppiasyrittäjä ainakin hyväuskoisesti johtoportaaseen luottaa. Kuka luotta kuka ei, mutta mä tekisin itse kyllä kirjanpitoni, jolloin ymmärtäisin enemmän siitä rahaliikenteestä. Jos on kauppiasyrittäjä niin itse pitää opetella noita kirjanpitohommia ja ymmärtää myös talouselämää, verotusta ja rahaliikennettä yms. Kyllä kirjanpitoasioista pitää kaikkien yrittäjien olla itse kiinnostunut ja ei sitä pidä antaa johdon tehdä yksistään. R-kioski on vahva ketju mutta jos se rautainen ketju puristaa sinun kaulaasi niin APUA! Jos haluat yrittäjäksi niin katsastele myös muita mahdollisuuksia
Heh, toihan on loisto juttu että rautakirja hoitaa yrittäjien kirjanpidon. Tietävät sitten sentilleen paljonko jää heille viivan alle.
Takuulla franchising maksu nousee aina tarpeen mukaan niin ettei yrittäjä pääse rikastumaan. Tai toiselle puolelle katua ilmestyy toinen kiska jos menee liian hyvin.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tää oli kyllä 5/5
Ärrä on kyllä muuten jees..mielummin maksan sen pari euroa enemmän kun ei tarvii mennä johonkin isoon tai edes pieneen kauppaan. Kioskit on mahtavia.
Kai lähetitte postikortin kaikille tutuille R-kioskilta?
Näin minusta tuli nyrsijä hahhhha niin mä luin
Jos ny joku vielä errhtyy kauppiaaksi Ärrälleni kusessa on ja kovaa😓🤣
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mainospala sitten 🙄 Aivan ihanaa ja fantsua Ärrällä.
Toinen mainostaa TV7:aa ja toinen R-kioskia.
Sellainen mainospala sitten 🙄 Aivan ihanaa ja fantsua Ärrällä.