Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peaky Blinders

Vierailija
22.07.2022 |

Onko kukaan muu katsonut sarjaa Ylen Areenasta? Mitä piditte?

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Netflixistä. Hyvä sarja, hienosti kuvattu!

Vierailija
2/178 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddie Thorne oli ihana ekalla kaudella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polly on suosikkini. Nainen, josta tulee vahva tunnustamalla oman heikkoutensa. Salaa hyvin motiivinsa.

Vierailija
4/178 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenass on kaksiosainen dokkari peaky blinders-ilmiöstä. Yhden mummo on lapsena joutunut keräämään vetoja kävellen punottu kori kädessä ja vei rahat vedonlyöntilaput neuvottuun paikkaan.

Silloin ei todellakaan mietitty mitään, että onko alle 12-vuotiaan lapsen soveliasta nähdä juopottelua, uhkapelaamista, prostituutiota (joka oli varsin tavallinen ammatti silloin) jne.

Vierailija
5/178 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä katsonut, mutta täytyy sanoa, että Yle on osannut mainostaa tätä sarjaa somessa mielenkiintoisesti. Netflixissä ohitin sarjan aina, mutta nyt aion katsoa. Vaikuttaa hyvältä!

Vierailija
6/178 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan älyttömän vanha sarja.

Vierailija
7/178 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixistä katsottiin, on hyvä sarja!

Vierailija
8/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polly on suosikkini. Nainen, josta tulee vahva tunnustamalla oman heikkoutensa. Salaa hyvin motiivinsa.

Järkytyin äsken kun googlasin että se näyttelijä on kuollut:(

Todella koukuttava sarja, harmi kun Areenassa ei ole kun neljä kautta.

Vierailija
9/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen sarja mitä olen jaksanut katsoa ensimmäistä kautta pidemmälle, pl. Chernobyl mutta siinä ei yhtä kautta enempää ollutkaan.

Vierailija
10/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo vuodesta 2022 onkin jo niin älyttömän kauan?

Vierailija
11/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näkee yhtä kaunista naista kun se Grace.

Vierailija
12/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. Katsottu jo vuosikausia sitten? Onko täällä ihmisillä aika pysähtynyt johonkin 2015? :D 

Vierailija
13/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava sarja! Todella kauniisti ja taiteellisesti lavastettu ja kuvattu, hienot musiikit, hyvät näyttelijät (ja onhan Tommy Shelby (Cillian Murphy) nyt vaan kuuma ;) Olen katsonut kaikki 6 kautta ja odotan jo innolla elokuvaa joka on tulossa ensi vuonna. Sen pitäisi päättää sarja 2. maailmansodan alkuun.

Vierailija
14/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. Katsottu jo vuosikausia sitten? Onko täällä ihmisillä aika pysähtynyt johonkin 2015? :D 

Kuudes kausi tuli BBC:lle helmikuussa ja Netflixiin kesäkuussa 2022. Eli ei nyt ihan niin vanha.

Vierailija
15/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vuodesta 2022 onkin jo niin älyttömän kauan?

Julkaistu 2013. Viimeinen jakso 2022. Mitä ihmettä selität 2022? 

Vierailija
16/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, äijillä jus hyvä tyyli

Vierailija
17/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin äsken kun googlasin että se näyttelijä on kuollut:(

Todella koukuttava sarja, harmi kun Areenassa ei ole kun neljä kautta.

Joo, Helen McCrory valitettavasti kuoli syöpään viime vuonna :( 

Vierailija
18/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen tykkään. Mies sitä alkoi katsomaan mutta mä en yleensä tykkää mistään gangsterijutuista enkä raaoista, joten en uskonut että alan enempää seuraamaan sarjaa. Mutta tuo on brittiläisen tyylikäs sarja, rauhallinen eikä sellaista levotonta actionia jatkuvasti, huolella tehty kuten BBC:n sarjat aina joten aloin seuraamaan. 

Yksi haittavaikutus oli, mies meni kerran leikkauttamaan tukan sen jengin pomon hiusmallin mukaan mutta voin kertoa että ei näyttänyt ihan samalta suomalainen keski-ikäinen pallonaama sivuilta kaljuksi ajetussa Peaky cutissa kuin sarjan tyypit ;) 

Vierailija
19/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aika lailla sen Tommy Shelbyn näköinen. Kirkkaan siniset silmät ja samanlainen naama. Olen myös vain 180-senttiä pitkä. Tuo näyttelijä taitaa olla vielä lyhyempi. Mulla ei ole niin mitään saumaa markkinoilla, eipä sillä mitään väliä ole, mut hassua vaan, kuinka nää sarjat luo näitä mielikuvia. Oikeesti tollanen peaky blinderi on ihan tavallinen tavis kadulla Suomessa.

Nyt on kyllä vaikea uskoa että kukaan sen näköinen olisi tavis missään, tai ei olisi saumaa markkinoilla. Pituudesta viis. Tyyppihän on siis kerrassaan järjettömän kaunis eikä pelkästään komea. Twitterissäkin monet julkkikset ja mallit yms. on lähettäneet siitä kuolaavia kommentteja, ja fanit menee sekaisin jos näkee sitä livenä jossain Lontoossa tms. Kuulemma vielä kuumempi livenä kuin sarjassa ja nuoremman näköinen (siinä vika sarjassa tukka värjätty harmaaksi yms).

Vierailija
20/178 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aika lailla sen Tommy Shelbyn näköinen. Kirkkaan siniset silmät ja samanlainen naama. Olen myös vain 180-senttiä pitkä. Tuo näyttelijä taitaa olla vielä lyhyempi. Mulla ei ole niin mitään saumaa markkinoilla, eipä sillä mitään väliä ole, mut hassua vaan, kuinka nää sarjat luo näitä mielikuvia. Oikeesti tollanen peaky blinderi on ihan tavallinen tavis kadulla Suomessa.

Syynä on kyllä pakostakin joku ihan muu kuin ulkonäkö tai pituus sitten. Mä tunnen itse monia jopa alle 170 cm tyyppejä jotka on super suosittuja naisten keskuudessa kun ovat jollain tapaa söpön tai komean näköisiä naamasta.