Millainen ihminen haukkuu päin näköä toisen ulkonäköä?
Olin aivan järkyttynyt, kun eilen istuskeltiin yhden ravintolan terdellä muutaman kaverin kanssa ja siihen tuli pari noin kolmekymppistä ihan siististi pukeutunutta miestä pällistelemään ja yksi näistä tokaisi yhtäkkiä yhdelle seurueestamme, että oletpas sinä ruma! Me tietysti tehtiin aika selväksi, ettemme kuuntele tuollaista ja mikä tuollaisen vajakin tarkoitusperä on. Hän vaan sitten tokaisi, että kyseinen nainen on ruma, valkoinen, lihava ja mauttomasti pukeutunut ja jatkoi matkaansa. Tämä kaverini ei kyllä ole mitenkään ruma tai lihava. Todella vaalea on kyllä ja oli pukeutunut ihan tavalliseen löysähköön kesämekkoon, ei siis mitään mautonta paljastelua. Siis mikä ihme ihmisiä vaivaa!?
Kommentit (47)
Voi olla kunnianloukkausasia jos tahallisesti ja tarkoittaen halventaa toista ihmistä. Yleensä vieraitten ihmisten ulkonäön negatiivista kommentointia harrastetaan oman olon kohentamiseksi. Käytöstavat edellyttää, että kenenkään ulkonäköä ei haukuta. Mielipiteensä toisten ulkonäöstä pitäköön kukin omana tietonaan.
Missä tämmöistä tapahtuu? Minulle ei ole kukaan koskaan sanonut mitään ulkonäöstä. Enkä ole prinsessa, kilojakin on. Kaverini on todella ylipainoinen ja välinpitämätön ulkonäöstä. Hänelle ei ole koskaan kuittailtu mitään. Tosin on niin itsevarma ja naamasta näkee, että omaa Suomen ilkeimmän kielen tarvittaessa, joten se varmaan näkyy kilometrin päähän, että hänelle ei kannata ryttyillä. Ihana ihminen, mutta osaa kyllä sivaltaa tarvittaessa tosi ikävästi.
Kävelevät siellä käsikynkässä pelkäämässä naisia ja torjuntaa. Eipähän tarvitse luopua toisistaan jonkun akan takia.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kunnianloukkausasia jos tahallisesti ja tarkoittaen halventaa toista ihmistä.
Joku tuntematon haukkuja kadulla varmaan antaakin nimensä, jotta häntä vastaan voidaan asettaa kunnianloukkaussyyte.
En usko aloituksen olevan totta. Ap kuvittelee, että ihmiset ovat typeriä. Aivan turha aloitus.
Voi kuule mun ulkonäköä haukkui firma jossa oon töissä. Pukukoodina jakkupuku. Pidän ittestäni huolta. Mulle sanottiin näin, sulla on ruma naama, tee sille jotain. Tällä viitattiin nenään. Eikä oo eka kerta. Kauhee klyyvari sanoi mun esimies. Mulla on suora nenä ei mikään nöpö mutta oon sinut tän kanssa. Pitäiskö mennä leikkaukseen?
Ei kenellekään tarvitse laukoa yhtään mitään, mitä de edes sinulle kuuluu. Anna olla. Ja sinullekin varmaan sitten saa töksäytellä kaikkea mahdollista finninaamasta ja haisevasta hengityksestä sekä hienhajuun yms..