Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen haukkuu päin näköä toisen ulkonäköä?

Vierailija
22.07.2022 |

Olin aivan järkyttynyt, kun eilen istuskeltiin yhden ravintolan terdellä muutaman kaverin kanssa ja siihen tuli pari noin kolmekymppistä ihan siististi pukeutunutta miestä pällistelemään ja yksi näistä tokaisi yhtäkkiä yhdelle seurueestamme, että oletpas sinä ruma! Me tietysti tehtiin aika selväksi, ettemme kuuntele tuollaista ja mikä tuollaisen vajakin tarkoitusperä on. Hän vaan sitten tokaisi, että kyseinen nainen on ruma, valkoinen, lihava ja mauttomasti pukeutunut ja jatkoi matkaansa. Tämä kaverini ei kyllä ole mitenkään ruma tai lihava. Todella vaalea on kyllä ja oli pukeutunut ihan tavalliseen löysähköön kesämekkoon, ei siis mitään mautonta paljastelua. Siis mikä ihme ihmisiä vaivaa!?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte voineet sanoa, että kuka päästi vajaamieliset pois laitoksesta. 

Vierailija
22/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppo uhoo 🙄😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin paljon rumia ihmisiä, että kipeää tekee.

Vierailija
24/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on niin paljon rumia ihmisiä, että kipeää tekee.

Voi, voi muuta muualle.

Vierailija
25/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saitko pakit vaimokaupasta? Et saa naisia yhtään helpommalla vaikka tekisit tota. Ou, vartijaa tääl ois yks!"

Vierailija
26/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel on jo valmiiksi hävinnyt tämänkin viikonlopun kosiokisat.

Miksi taas JÄLLEEN KERRAN yleistätte tilanteen mies vastaan nainen -asetteluksi. Voi ihan kuulkaa olla näin, että naiset halveksuvat kanssasisariaan tai miehet vastaavasti rujompia lajitovereitaan. Olette niin yksinkertaisia..........

Minun ulkonäköä lehmitelleet ja yökötelleet ovat olleet kaikki naisia. Viimeksi eilen töissä kun pankkikortit eivät toimineet. Terveisiä sille kahden pienen tyttären äidille että olit hieno esimerkki.

Terveisin v*+un tyhmä ja ku*inen lehmä

Vierailija
27/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän epäilen tämän tarinan todenperäisyyttä...

Vaikka tämä olisi tarua, niin tuota tapahtuu kyllä. Itse olen kanssa joutunut tuon tyyppisen "arvostelun" kohteeksi

Vierailija
28/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, älä! Ihan oikeasti rupeet kantaa mukana tehokasta sumutinta ja minikameraa. Mulkut ei muuten opi. Sumutuksen jälkeen soitat poliisit. Verbaalinen hyökkäys on yhtä laitonta.

Vierailija
29/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on haukkunut ulkonäköni täysin. En usko, että se johtuisi huonosta itsetunnosta, se on myytti. Pikemminkin sellaisilla ihmisillä on ylikorostunut itsetunto ja putävät itseään parempina ja tasokkaampina.

Väkivaltaisten miesten kanssa työskentelevä terapeutti Lundy Bancroft, joka on kirjoittanut kirjan Why does he do that, on kirjoittanut yästä. Eli että on virhe kuvitella, että niillä miehillä olisi huono itsetunto ja että sitä tukemalla he pääsisivät eroon tarpeesta vähätellä muita. Pikemminkin heillä on liian hyvä itsetunto ja pitävät itseään ylempinä ja katsovat muita alaspäin.

Järkyttävän rumiltakin miehiltä kuulee haukkuja ulkonäöstä eikä ne tosiaan tajua olevansa siellä 1-10 asteikon nollia jos fyysistä ulkonäköä mitattaisiin.

Vierailija
30/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazonissa myydään minikameroita. 32:nen 🖕

Vierailija
31/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano suoraan, mutta pyörittelen silmiäni ja teen kaikin tavoin sanattomasti selväksi, että ulkonäöltään epämiellyttävän näköinen on minulle vastenmielinen.

Vierailija
32/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpirehellinen ihminen. Totuus sattuu.

Vierailija
33/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa ihmiset peiliin, oikeasti, ilman instafilttereitä, niin ei tule ylläreitä.

Vierailija
34/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ihmiset peiliin, oikeasti, ilman instafilttereitä, niin ei tule ylläreitä.

Kyllä on katsottu. Minäkin tiedän, että minua pidetään rumana ja pidän itsekin itseäni rumana. Mutta en silti halua KUULLA sitä keneltäkään.

Minkä takia se pitää mennä sanomaan toiselle, että hän on ruma? Mitä te siitä saatte? Miksi nautitte toisen mielen pahoittamisesta? Tämäkin on asia jossa kannattaisi katsoa peiliin. Miksi pitää loukata ihmistä, joka tuskin on teille mitään pahaa tehnyt?

Vierailija
35/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa rumien ihmisten maailmaan. Tuota kuulee jatkuvasti. 

Vierailija
36/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaisten miesten kanssa työskentelevä terapeutti Lundy Bancroft, joka on kirjoittanut kirjan Why does he do that, on kirjoittanut yästä. Eli että on virhe kuvitella, että niillä miehillä olisi huono itsetunto ja että sitä tukemalla he pääsisivät eroon tarpeesta vähätellä muita. Pikemminkin heillä on liian hyvä itsetunto ja pitävät itseään ylempinä ja katsovat muita alaspäin.

Olen kuullut tuon ennenkin enkä ole samaa mieltä. Mielestäni tuollaisilla ihmisillä on käytöksestään huolimatta huono itsetunto. Puheet ja teot ovat vain kuorta. 

Vierailija
37/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans joku random nuori mies vaan töksäytti yhtä äkkiä keskellä katua että "hyi v*ttu, sun ei pitäis syödä enää yhtään enempää!" Olin ihan hämmästynyt että mitä ihmettä just tapahtu! :(

Tuollaiselle voisi vastata, että sun ei pitäisi hengittää enää yhtään enempää.

Vierailija
38/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku idi ootti. Itseänikin haukuttu,mutta en ole ikinä sortunut samaan. "Hauskinta" on jos se haukkuja on itse ollut ihan k amalan näköinen..

En tosiaan ymmärrä etenkään aikuisilta tätä.

En pidä kyseiseisiä yksilöitä kovinkaan fiksuina.. ei vaadi paljoa alkaa arvostelemaan jonkun ulkonäköä.

Vierailija
39/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohikulkija haukkui koiraani rumaksi 😳

Varmaan on niin paha olo että pitää oikein levittää sitä ympärilleen..

Vierailija
40/47 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohikulkija haukkui koiraani rumaksi 😳

Varmaan on niin paha olo että pitää oikein levittää sitä ympärilleen..

Koirat eivät ole rumia. Ihmiset ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä