Olen kateellinen miehen perinnöstä
Kommentit (28)
Modelle laitetaan porkkana ruppyrubiiniin!
Moni olisi onnellinen puolison perinnöstä. Toivottavasti happamuutesi ei näy tai saa vahinkoa aikaan avioliittoonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomennos: ap pelkää että mies muuttuu kusipääksi paremman taloudellisen tilanteensa rohkaisemana. Ymmärsinkö oikein?
Onko tuosta viitteitä näkyvillä?
Ei ole semmoista pelkoa. Epätasainen taloudellinen tilanne mua askarruttaa. Esim: mies haluaa tehdä isomman remontin johon mulla ei ole varaa. Jos mies sen tekee, jäisin puolet velkaa hänelle. En halua että mies maksaisi sen kokonaan itse.
-ap
Ymmärränkö Nyt oikein?
AP naimisissa aviomies perii mutta ei tule yhteiseen käyttöön?
Asutte saman katon alla ja AP asuntolainaa
mutta ei aviomiehellä?
Eikö mikään ole yhteistä ??
Ei olla naimisissa ja mies on maksanut perinnöllään (poissuljettu puolisoilta) oman lainansa pois. Tää on totta kai ihan ok, mutta vaatii selkeesti multa vielä prosessointia.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Moni olisi onnellinen puolison perinnöstä. Toivottavasti happamuutesi ei näy tai saa vahinkoa aikaan avioliittoonne.
Olen tietysti, mutta sillä on myös tämä toinen puoli, jota en miehelle näytä
-ap
Meinaatteko hankkia lapsia? Jos niin voit ajatella, että siitä miehen perinnöstähän jää hyvin sijoittamalla lapsille pesämunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomennos: ap pelkää että mies muuttuu kusipääksi paremman taloudellisen tilanteensa rohkaisemana. Ymmärsinkö oikein?
Onko tuosta viitteitä näkyvillä?
Ei ole semmoista pelkoa. Epätasainen taloudellinen tilanne mua askarruttaa. Esim: mies haluaa tehdä isomman remontin johon mulla ei ole varaa. Jos mies sen tekee, jäisin puolet velkaa hänelle. En halua että mies maksaisi sen kokonaan itse.
-ap
Ymmärränkö Nyt oikein?
AP naimisissa aviomies perii mutta ei tule yhteiseen käyttöön?
Asutte saman katon alla ja AP asuntolainaa
mutta ei aviomiehellä?
Eikö mikään ole yhteistä ??
Mitä ihmeellistä tuossa on?? Miksi toiselle tuleva perintö pitäisi tulla yhteiseen käyttöön? Eikö avioliitossa saa olla mitään omaa, kaikki vaan jaetaan tasan.
Jos mun mieheni saisi perintöä niin ei tulisi mieleenkään olettaa että yhteistä rahaa se nyt on. Se on miehen perintö, ei minun. Jos siitä yhteiseen huusholliin haluaa jotain kustantaa, tai maksaa vaikka jonkun yhteisen loman niin kiitos, kivaa, otan vastaan. Mutta täysin oma asiansa mitä sillä perinnöllä tekee.
Jotenkin ihmisten typeryys aina yllättää.
No tämä perintö on suljettu puolisoilta pois, joten se ei ole varsinaisesti yhteistä rahaa. Sitä en tiedä miten sitäkin sitten valvotaan että mihin mikäkin raha menee.
-ap