Olen noin 30 ÄO-pisteen päässä keskivertolampaasta, teistä ei ole minulle älyllisesti vastusta.
Olen noin 30 ÄO-pisteen päässä keskivertolampaasta, teistä ei ole minulle älyllisesti vastusta. Siitä pitää huolen jatkuva kouluttautumiseni maineikkaan Prager Universityn kursseilla. Vapaa-aikanani haen tietoa maailman tilasta kuuntelemalla mm. Paul Joseph Watsonia, Jordan Petersonia, Alex Jonesia sekä usean muun älykön lähetyksiä, joista te matoset ette varmasti ole edes kuulleet.
Kommentit (24)
Ap on lapsentasoinen incel. Liekö pippelöinenkin kuin vauvalla ja kivekset laskeutumatta?
Yleensä nuo tilat tunnistetaan ja hoidetaan (mikäli hormoneilla pystytään eikä ongelma ole geneettinen) pikkulapsena, mutta sun vanhempia ei näköjään kiinnostanut
Se, että sanot olevasi 30 pisteen päässä keskiverrosta kuulostaa siltä kuin älykkyysosamääräsi olisi 70.
Vierailija kirjoitti:
Se, että sanot olevasi 30 pisteen päässä keskiverrosta kuulostaa siltä kuin älykkyysosamääräsi olisi 70.
Sitähän se tarkoittaa. Minulla on kehitysvamma.
Ap
Kirjoitat kuitenkin kohtuu sujuvasti ottaen huomioon, että olet n. 5-vuotiaan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ap on lapsentasoinen incel. Liekö pippelöinenkin kuin vauvalla ja kivekset laskeutumatta?
Yleensä nuo tilat tunnistetaan ja hoidetaan (mikäli hormoneilla pystytään eikä ongelma ole geneettinen) pikkulapsena, mutta sun vanhempia ei näköjään kiinnostanut
Nyt oli kyllä niin kova argumentti että laatija mahtaa olla ylipiston professori!
Veli kirjoittaa puolestani kun itse en osaa.
Ap
Kukas sinua pökkinyt kun olet noin äreänä 🐏
30 pistettä enemmän kuin AV-mammoilla.... AP:n älykkyysosamäärä on siis hieman alle 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä niin kova argumentti että laatija mahtaa olla ylipiston professori!
Ylipiston?
Missä muualla on professoreja kuin yliopistoissa?
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti teitä p*dareita. Ihan sama minkä ketjun avaa niin on joku creepy p*darimamma kommentoimassa. Vai oletko mies?
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto Suomessa on 130.
Kyllä se on se sata.
Tuo 130 tulee kun jätetään persut pois tutkimusaineistosta. Ne laskevat keskiarvoa.
Kuuntelet ns gate keeppereiden medioita? Tuu vaan syvemmälle jäniksen koloon rohkeesti.
Ok. Kerroppa mihin avaruus loppuu?
Luin hiljattain tutkimuksen suomalaisten häpeästä.
Miesten suurimmat häpeän aiheet liittyivät yksinäisyyteen, lyhyyteen ja lihavuuteen.
Mä kärsin näistä kaikista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kerroppa mihin avaruus loppuu?
S-kirjaimeenhan se loppuu. Seuraava kysymys.
Mikä on lampaan keskiälykkyys? Liekö, kuten koirat ja kissat, noin 3-vuotiaan lapsen tasolla?
Siinä tapauksessa et yllä aikuisten ihmisten keskiarvoon, joka on 100 pistettä.
Mun äo (virallinen, ei mikään nettitesti) on 156.
Aloituksestasi päätellen olet aika yksinäinenkin. Mitä jos menisit laitumelle toisten lampaiden joukkoon?