Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa, pitäiskö viedä 6-vuotias lapsi lääkäriin kun
21.10.2006 |
viikon ollut nuhassa ja aika kovassa yskässä, kuumetta ei ole ollut? Maanantaina alkais eskari, tää viikko ollut lomaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla