Kokemuksia mirtazapin lääkkeestä? Hyviä ja huonoja.
Kommentit (18)
Väsyttää vietävästi ja aluksi ruokahalu oli aivan hillitön, lihoin kymmenen kiloa. Mut kai se toimii.
Siskoni lihoi ihan kamalasti, vaikka söi tosi pientä annosta. Kun hän lopetti lääkkeen, paino palasi ennalleen. Kuulemma ei koskaan enää. Hoitaa unettomuuttaan nyt ihan toisenlaisin keinoin.
Toimi pienenä annoksena unettomuuteen, mutta lihotti 10 kiloa mullakin.
Ei enää ikinä sitä tuon lihomisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää vietävästi ja aluksi ruokahalu oli aivan hillitön, lihoin kymmenen kiloa. Mut kai se toimii.
Tais aiheuttaa mullakin yönälkää.
Kyllä lihotti. Vaihdoin lääkkeen toiseen.
Nukuttaa hyvin mutta lihottaa ihan älyttömästi.
Olen saanut unilääkkeeksi, jolloin sitä otetaan vaan neljäsosa tabletista. Nukkuu ku tukki kun on ottanut, mutta seuraavan päivän on kun zombi, nukkuu vaikka seisoville jaloilleen.
Masennuskäytöstä en osaa sanoa mitään.
Kissa käytti. Ei kertonut miltä se tuntuu. Ehkä auttoi syömään vähän paremmin, nirsoili silti.
Pöhnä seuraavana päivänä, työt mahdottomia.
Jatkuva pöhnä ja väsymys. Suu kuiva monta tuntia ottamisen jälkeen, mikään juomien ei auta siihen saharaan.
Kamalinta mömmöä mitä ikinä olen itseeni laittanut.
Sain unilääkkeeksi, mutta ei edes auttanut nukahtamaan. Sen sijaan väsytti seuraavana päivänä myöhään iltapäivään asti ja lihoin lisäksi 10 kg. En olisi koskenut tikullakaan siihen, jos olisin tiennyt.
Käytin pari viikkoa. Joo, nukuin kyllä tosi hyvin, mutta työn tekemusestä ei tullut mitään. Ihan hirveä pöhnä - siis en muistanut tai tajunnut yksinkertaisiakaan asioita
Mulla kokeiltiin masennuslääkkeeksi, ei auttanut. Ruokahalua ei mulla lisännyt, mutta aiheutti turvotusta, nilkat oli kuin tukit.
Auttaa nukkumaan todella pienillä annoksilla hyvin. Aamulla on hankala nousta sängystä, mutta olen todella pirteä n. 10 min heräämisen jälkeen. En ole lihonut ja olen käyttänyt vuosia. Paljon turvallisempi vaihtoehto nukkumiseen kuin esim. ketipinor.
Ihan hirveätä myrkkyä, määrättiin puolikas unettomuuteen. Uni tuli heti, seuraavana päivänä en yksinkertaisesti päässyt sängystä kuin illalla kuuden aikaan, en edes vessaan päässyt. Koko kroppa täysin voimaton, niin hirveä väsymys, että kättä ei jaksanut nostaa. Jätin koko myrkyn pitkäksi aikaa ja kokeilin pari kertaa niin, että rikoin pillerin ja otin siitä syntyneestä lääkepölystä lähes näkymättömän hipun. Se kyllä laittoi nukkumaan, mutta siltikin seuraava päivä oli vähän sumuinen.
Ei ole mun lääke.
Ei kovin mairittelevia kokemuksia😒. Lääkäri kirjoitti reseptin nukkumiseen mutta enpä taida hakea. Paino-ongelmaa muutenkin
huono lääke.
Jos ottaa an*aaliseksin jälkeen, voi jäädä pysyviä pidätysvaikeuksia