Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia mirtazapin lääkkeestä? Hyviä ja huonoja.

O
22.07.2022 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono lääke.

Jos ottaa an*aaliseksin jälkeen, voi jäädä pysyviä pidätysvaikeuksia

Vierailija
2/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää vietävästi ja aluksi ruokahalu oli aivan hillitön, lihoin kymmenen kiloa. Mut kai se toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni lihoi ihan kamalasti, vaikka söi tosi pientä annosta. Kun hän lopetti lääkkeen, paino palasi ennalleen. Kuulemma ei koskaan enää. Hoitaa unettomuuttaan nyt ihan toisenlaisin keinoin.

Vierailija
4/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi pienenä annoksena unettomuuteen, mutta lihotti 10 kiloa mullakin.

Ei enää ikinä sitä tuon lihomisen takia.

Vierailija
5/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää vietävästi ja aluksi ruokahalu oli aivan hillitön, lihoin kymmenen kiloa. Mut kai se toimii.

Tais aiheuttaa mullakin yönälkää.

Vierailija
6/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triptyl unettomuuteen.

Vierailija
7/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihotti. Vaihdoin lääkkeen toiseen.

Vierailija
8/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttaa hyvin mutta lihottaa ihan älyttömästi.

Vierailija
9/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut unilääkkeeksi, jolloin sitä otetaan vaan neljäsosa tabletista. Nukkuu ku tukki kun on ottanut, mutta seuraavan päivän on kun zombi, nukkuu vaikka seisoville jaloilleen.

Masennuskäytöstä en osaa sanoa mitään.

Vierailija
10/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa käytti. Ei kertonut miltä se tuntuu. Ehkä auttoi syömään vähän paremmin, nirsoili silti.

Vierailija
11/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöhnä seuraavana päivänä, työt mahdottomia.

Vierailija
12/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva pöhnä ja väsymys. Suu kuiva monta tuntia ottamisen jälkeen, mikään juomien ei auta siihen saharaan.

Kamalinta mömmöä mitä ikinä olen itseeni laittanut.

Vierailija
13/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain unilääkkeeksi, mutta ei edes auttanut nukahtamaan. Sen sijaan väsytti seuraavana päivänä myöhään iltapäivään asti ja lihoin lisäksi 10 kg. En olisi koskenut tikullakaan siihen, jos olisin tiennyt.

Vierailija
14/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pari viikkoa. Joo, nukuin kyllä tosi hyvin, mutta työn tekemusestä ei tullut mitään. Ihan hirveä pöhnä - siis en muistanut tai tajunnut yksinkertaisiakaan asioita

Vierailija
15/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokeiltiin masennuslääkkeeksi, ei auttanut. Ruokahalua ei mulla lisännyt, mutta aiheutti turvotusta, nilkat oli kuin tukit.

Vierailija
16/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa nukkumaan todella pienillä annoksilla hyvin. Aamulla on hankala nousta sängystä, mutta olen todella pirteä n. 10 min heräämisen jälkeen. En ole lihonut ja olen käyttänyt vuosia. Paljon turvallisempi vaihtoehto nukkumiseen kuin esim. ketipinor.

Vierailija
17/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveätä myrkkyä, määrättiin puolikas unettomuuteen. Uni tuli heti, seuraavana päivänä en yksinkertaisesti päässyt sängystä kuin illalla kuuden aikaan, en edes vessaan päässyt. Koko kroppa täysin voimaton, niin hirveä väsymys, että kättä ei jaksanut nostaa. Jätin koko myrkyn pitkäksi aikaa ja kokeilin pari kertaa niin, että rikoin pillerin ja otin siitä syntyneestä lääkepölystä lähes näkymättömän hipun. Se kyllä laittoi nukkumaan, mutta siltikin seuraava päivä oli vähän sumuinen.

Ei ole mun lääke.

Vierailija
18/18 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin mairittelevia kokemuksia😒. Lääkäri kirjoitti reseptin nukkumiseen mutta enpä taida hakea. Paino-ongelmaa muutenkin