Vielä tänään hellettä. Aiotteko olla ulkona vai sisällä?
Näin aamulla ulkona oli vielä ihanan viileää. Myöhemmin tulee 29.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖISSÄ
RAUHOITU HYVÄ IHMINEN!!!
EN RAUHOITU! MIKÄ IHMEEN OLETUS ON SE, ETTÄ KAIKILLA ON LOMA?? MINULLA EI OLE LOMAA.
Ulkona. Aamupäin olen puuhastellut puutarhahommissa. Kohta uimaan. Sen jälkeen lueskelen pihalla varjossa kuumimmat tunnit ja nukun päiväunet riippumatossa. Illalla siirryn aurinkoon.
Sisällä viileässä pahimman ajan ja käyn vain kastelemassa ruukku kasvatuksia ettei pääse kuivumaan ja ilalla kuumimman paahteen hellittäessä kastelen suihkulla puutarhaa. Kaivossa on vielä vettä. Viime kesän pitkä helle oli kaikkein pahin ja kaivosta riitti hädin tuskin ruukku puutarhan kasteluun mutta ei enää muuhun.
Meen rannalle ja uimaan! Otan eväät ja kirjan mukaan.
Menen illemmalla rannalle. Sairastin just kuukauden päivät ja olen juuri toennut keuhkokuumeesta, niin koitan nyt nauttia kesästä sen verean, mitä siitä on vielä jäljellä.
Tekisi kovasti mieli lähteä ulos, mutta mietin että miten ja minne.
Kävin hiustensiirto-operaatiossa eli joudun suojaamaan pään auringolta hatulla joka näyttää typerältä eikä mikään uinti tai liikuntakaan ole sallittua.
Eväät mukaan ja lasten kanssa rannalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖISSÄ
RAUHOITU HYVÄ IHMINEN!!!
EN RAUHOITU! MIKÄ IHMEEN OLETUS ON SE, ETTÄ KAIKILLA ON LOMA?? MINULLA EI OLE LOMAA.
Sinä tarvitset hermolomaa.
Vierailija kirjoitti:
Maalla ollaan ulkona oli ilma mikä tahansa. Eikä tänään ole hellettä.
Alapeukuttajien mielestä 20 astetta on helle?
Eilen oli täällä länsirannikolla viimeinen hellepäivä, tänään mukavat +20
Ajattelin maata sohvalla koko päivän 😎
Sairaslomalla, sisällä olen, en tykkää helteestä ja ihoni on vaalea erittäin herkästi palava, enkä halua ihosyöpää.
RAUHOITU HYVÄ IHMINEN!!!