Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa

Vierailija
21.07.2022 |

Olen puhunut miehelle asiasta x mihin toivon muutosta ja tätä ei ole tapahtunut. Alkoi ärsyttämään ja kyseisestä asiasta avauduin keskustelupalstalla nimettömästi. Mies oli käynyt koneellani vakoilemassa mitä olen koneella kirjoitellut ja mihin ja näki tämän avautumisen. Hän suuttui tästä aivan silmittömästi, haukkuu nyt minua valehtelijaksi ja vaatii anteeksi pyyntöjä ja nyt uusimpana miettii jo eroaako minusta koska olenhan tämmöinen valehtelija. Siis olenko nyt oikeasti tehnyt jotain ihan tosi pahaa koska saan tämmöisen paskamyrskyn päälleni?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä valehdellut vai et? Jos olet, niin mies on aivan oikeassa, mutta olipa asia miten tahansa, teidän ei enää kannata olla yhdessä, kun kummallekin tulee vain paha mieli.

Vierailija
2/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rikkonut hänen luottamuksensa pahemman kerran. Sinun tulee pyytää anteeksi ja sovitella jotenkin asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas huonoja provoja.

Vierailija
4/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukupuolet olisi toisin päin niin mies raivoaisi siitä että nainen stalkkaa häntä ja syyttäisi naista tästä niin että harkitsee eroa koska nainen ei luota

Vierailija
5/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin kulttuureissa tuollainen käytös ei ole naiselta hyväksyttävää, oliko miehesi mistäpäin kotoisin kun jäi askarruttamaan

Vierailija
6/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en koskaan kirjoittaisi mieheni selän takana nettiin hänestä negatiivisia juttuja. Me puhutaan ne keskenämme, koska ollaan ensisijaisesti toisillemme lojaaleja.

Vierailija
8/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ap on valehdellut ja kenelle?

Ap saa varmaankin nimettömänä kirjoitella vaikka että on naimisissa sammakon kanssa ja miehellä ei ole siihen mitään sanomista.

Minusta kuulostaa siltä että mies ei kykene lainkaan ottamaan kritiikkiä vastaan vaan hyökkää heti ja koettaa laittaa kaiken apn syyksi.

Jos olisin ap niin miettisin haluanko jatkaa noin lapsellisen ja vajavaisen miehen kanssa. Ehkä olisi viisainta erota ja etsiä parempaa seuraa.

Vierailija
9/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä aiheesta avautuminen ja se lienee oli oikeasti totta, mutta mies väittää valheeksi? Kunnon kaasuvalottajaukko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi