Tajusin edustavani kaikkea sitä mitä naiset eivät halua parisuhteeseen. Osaatteko arvata millainen olen!?
Tilanne on huonoudessaan niin huvittava, että miksipä emme löisi sitä leikiksi?
Arvaatko millainen olen? Kommentoin vastaajille menikö oikein! Piristäkää ikisinkun päivää esittämällä veikkauksia :)
Kommentit (420)
Vierailija kirjoitti:
Hei, lopetatteko nää typerää bdsm doninointijutut? Ei tainnut olla ketjun aiheena.
Sikäli on, että ap kertoo haluavansa alistua seksuaalisesti ja purkaa ketjussa katkeruuttaan siitä, että kuuluu näin vähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
En luettele itsestäänselvyyksiä (pedofiili, narkki, rikollinen, alkoholisti, vaikeasti mt-ongelmainen), mutta jos olet kaikkea muuta sellaista, mitä minä en haluaisi parisuhteeseen, niin olisit todennäköisesti
juro/hiljainen/sulkeutunut;
Hiljainen.
vietät paljon aikaa yksin
Kyllä.
eikä sinulla ole juuri kavereita eikä läheisiä suhteita perheeseen tai muihin ihmisiin;
Tämä ei osu.
et välitä eläimistä;
Välitän kyllä, mutta se ei tarkoita luontoon kuuluvan eläimen lukitsemista pienehköön asuntoon lemmikiksi tyydyttämään omia hoivaamisen tarpeita. En automaattisesti tuomitse tätä, mutta lemmikin ottaminen ei mielestäni ole välttämätön todiste eläinrakkaudesta. Osallistun luonnonsuojeluun ja olen aktiivi kahdessa luonnonsuojelujärjestössä. Rakastan luontoa. En mielestäni ole eläinvihaaja millään tapaa.
arvomaailmasi on oikealla ja sisältää erään populistisen puolueen ideologiaa;
Ei.
asuntosi on kämppä, ei koti;
Hyvä kysymys. Saattaa vähän sitä ollakin.
et ole kiinnostunut ruoasta, se on sinulle polttoainetta;
En ole erityisen kiinnostunut ruuasta.
et matkustele etkä ole tänäkään kesänä käynyt missään;
En matkustele ulkomaille, etenkään lentämällä.
pilkkaat vegaaneja ja "kettutyttöjä", et voisi kuvitellakaan osallistuvasi Prideen ja vastustat feminismiä.
Olen itse vegaani.Siinä muutama arvaus alkajaisiksi.
Muutama osui hyvin, ja joukossa oli mielenkiintoisia arvauksia.
ap
Nyt löytyi itselleni lupaavan oloinen mies, mutta liian nuori, pahus. N49, vegaani
Vierailija kirjoitti:
Submissiivisen miehen näkökulmasta normiseksi on sitä että mies dominoi. Täysin ymmärrettävää.
Naiset, ei se keskivertoseksi mitään "100% tasa-arvoista" ole, kyllä siinä on sukupuoliroolit selkeästi. Vaikkei äärimmäisyyksiin mennäkään.
No kun ei tuo vanhoista ketjuista tuttu heppu osaa myöskään antautua, seurailla, viihtyä, heittäytyä vuorovaikutukseen eikä ylipäätään uskaltaa elää. Naisen pitäisi jotenkin kuin sormella imettäen siirtää sitä seksuaalisuutta passiiviseen mieheen. Jo se, että kaikenlaisia ehtoja riittää ja mitään ei voi kokeilla, kielii siitä, ettei ihminen oikeastaan edes halua mitään aikuisten ihmisten seksuaalista suhdetta. Mikään vuorovaikutus ei liikauta estyneessä sisimmässä mitään, kaikki saadut neuvot unohtuvat, ja jokainen ketju alkaa nollasta. Eivät kai kaikki pysty läheisyyteen, onhan se sääli, ja jankkauskin kyllä ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit naisen olevan dominoiva osapuoli seksissä.
Kyllä.
ap
Tämä riittää selitykseksi.
99% naisista rajautui kerralla pois laskuista.
100% naisista rajautui pois kun ap välttelee näyttämästä mitään kiinnostusta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Siitä on hyvin, hyvin pitkä matka siihen että katsotaan kuka "dominoi" seksissä. Eihän ap ole edes sillä tasolla että olisi pyytänyt ketään kahville ja täällä mietitään millaista seksiä olisi.
Tuo piirre voi heijastua käyttäytymiseen naisten kanssa, etenkin jos ap on naisesta kiinnostunut. Alitajuisesti ap antaa alistuvia signaaleja, ja se on naiselle välitön turn-off.
Minulle olisi kyllä turn on!
Nainen, naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Äiti tai sisko määrittelee elämäsi.
Tämä on ihan ehdoton turn off. Seurustelin joskus tällaisen miehen kanssa. En koskaan tuntenut olevani hänen "elämänsä nainen", koska kaikessa merkitsi enemmän äidin tai siskon mielipide. Meidän yhteiset päätökset eivät olleetkaan meidän, vaan kaikkeen kysyi "neuvoa" tai lupaa äidiltä tai siskolta. Tavallaan ajoi kaikki meidän asiamme heidän kauttaan, ja jos he olivat jostain asiasta eri mieltä kuin minä, voitte arvata kumpaa osapuolta kuunneltiin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Erikoista kuinka miehen seksuaalinen alistuvuus on kuin homoseksuaalisuus 100 vuotta sitten.
Epänormaali yksilö. Voisiko olla että vain kuvittelet olevasi alistuva? Auttaisivatko testosteronihoidot korjaamaan ap:n normaaliksi?
Samaan aikaan kun naiset puhuvat diversiteetin puolesta, näinkin harmiton ja tavallinen (miehistä 15-20% on seksuaalisesti alistuvia, eri asia toki pääsevätkö toteuttamaan mieltymyksiään vai joutuvatko viemään kuten miehen kuuluu) asia johtaa täysin kivikautisiin asenteisiin.
Miksi?
Ketju on kyllä opettavainen. Ei ap mikään huonoin mahdollinen mies ole. Mutta huomasin kuinka enemmistö naisista veikkasi ap:n olevan uhoava gammamies joka vetää maskuliinisuuden överiksi eikä siksi vakuuta. Ap onkin ihan hyviä parisuhdeominaisuuksia omaava mies joka teoriassa sopisi modernille feministille täydellisesti. Mutta todellisuudella ap ei sovi juuri kenellekään, juuri siksi koska on liian kaukana stereotyyppisestä, patriarkaalisesta miesroolimallista.
Sivusta sanoen olen itseironiaan taipuvainen, lempeä feministi ja kyllä tykkään kovastikin viedä sängyssä. Jos tiedän, kuinka ja miten saan, niin miksi en ottaisi ohjaksia? En dominaksi ryhdy, mutta tykkään olla se aktiivisempi ja päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden kanssa kotoa pois viihtyvä omat tarpeensa etusijalle laittava ja lapsellinen. Mahdollisesti myös empatiakyvytön ja huonosti käyttäytyvä. Epäluotettava joka asiassa. Keskustelukyvytön.
Tämä kuvaus on kuin jokainen entinen tyttöystäväni. Stnan ghostaaja pettäjia jokainen. Ai miksi miehet vaihtavat parisuhteet maksullisiin? Juuri näistä syistä. Ei ihme että syntyvyys on radikaalisti laskenut ja pysyy positiivisena ainoastaan tuonti ihmisten kulttuurin takia joka valtaa eurooppaa kiihtyvällä tahdilla.
Tällaiset miehet ovat itselleni turn off:
- "perinteisiä" arvoja kannattava, ts. alistaja
- vaahtoaa vain yhdestä asiasta (harrastus tms) eikä muusta sitten olekaan kiinnostunut
- halveksuu erilaisia mielipiteitä ja itse on aina oikeassa
- epäsiisti koti, huono hygienia
- addiktiot (alko, tupakka ym.)
- epäkunnioittava ja moukkamainen käytös
Jos olet noita kaikkia niin olet todellakin sitä mitä en halua.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen naureskelee jutuille määrätietoisista otteista.
Palataanpa ketjuun "mikä on kuuminta hottia miehessä". Tämä toistuu aika usein, eikö vain?
Ja aika harvalle määrätietoisuuden puute otteissa on turn-on, vai mitä?
Kyllä tuossa dominanssivibat on. Ei se sattumaa ole että juuri mieheltä halutaan määrätietoisuutta.
Kukaan ei noita ole kieltämässä, mutta juttu on niin, että vaikka valtaosa naisista vastaisi miesihanteista kysyttäessä "pitkä, tumma, komea ja määrätietoinen", niin ihan oikeassa elämässä noitten kliseiden lisäksi on niin paljon kaikkea muutakin. Väitän, että aika harvalla naisella mies, joka todella kolahtaa, on vastannut mitään luetteloa tai listaa (itselläni ei ainakaan). Ihmisten haluissa on myös valtavaa vaihtelua ja siinä miten ne kohtaavat.
Niin moni ketju täällä päätyy näihin laatikkoleukajankkauksiin, ja niin monta kertaa kuulee näitä juttuja "katsoin tilastoista ihannemiesarvioita, eli koskaan ei voi minulla onnistaa".
Nekin, joiden mielestä pariutuminen on jonkinlaista kauppa -tai tilastotiedettä, vaikuttavat unohtavan, että segmentointi & oikean kohderyhmän löytäminen voi olla ratkaisevampaa kuin isot potentiaaliset markkinat.
Aloittajan ominaisuudet eivät ole mitkään kaikkein ilmeisimmät no-no:t, tosin edellenkään ei ole täysin selvinnyt mitä hän naisilta haluaa.
Jos hänen seksuaalinen suuntautumisensa on: "naisten pitää tulla hakemaan minut kotoa ja ottaa väkisin ", niin siinä ei kyllä kukaan voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
tavismiehet ei kelpaa naisille.. miksi pullukkanaiselle ei kelpaa tavismies vaan pitää olla atleettinen ja akateeminen..??
Miksi pullukkanaisille pitäisi kelvata joku joka ei heitä kiinnosta. He kiinnostuvat kenestä haluavat kuten muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka hiirulainen
Tämä. Yök. Ei jatkoon.
Hymytön ts. aina kovin vakava mies?
Vierailija kirjoitti:
- vaahtoaa vain yhdestä asiasta (harrastus tms) eikä muusta sitten olekaan kiinnostunut
- epäkunnioittava ja moukkamainen käytösJos olet noita kaikkia niin olet todellakin sitä mitä en halua.
Suurin osa noista ei kuvaa minua, mutta kuvaa naistani.
Miksi sitten olen hänen kanssaan?
Koska naisten enemmistöllä on valinnanvaraa. Miesten enemmistölle EI.
Miettikääpä naiset sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hymytön ts. aina kovin vakava mies?
Ei naiset pidä hymyilevistä miehistä. Tai pitää, jos se on sellainen ylimielisen halveksuva hymynkare, jollainen on kaikilla pahoilla miehillä, jotka hymyilevät alistaessaan muita. Se hymy kiihottaa naisia.
Muuten se on ihan yhtä turn off naisille, että miehellä on aito ystävällinen hymy, kuin että miehellä on tavallisen hapan ja hymytön naama. Kumpikaan ei tuo pillua. Ylimielinen, pahan miehen hymy tuo.
On olemassa tietty introvertti ihmistyyppi, joka jollain tapaa on läpäisemätön. Tarkoitan tällä sitä, että he voivat olla kiinnostavia ja viehättäviä ihmisiä, joiden kanssa voi käydä hyviä keskusteluja asiatasolla, mutta tietty estyneisyys ja mahdollinen huono itsetunto saavat heidät jarruttamaan ja kieltäytymään uskomasta, että joku voisi olla heistä kiinnostunut.
Minulle on käynyt joskus niin, että olen tulkinnut tällaisen miehen käytöksen torjuntana. Myöhemmin olen kuullut, että ihastus olisi ollut molemminpuolesta, mutta jokin ikään kuin on estänyt häntä tarttumasta tarjottuun tilaisuuteen. Sitähän en tiedä onko aloittaja tätä porukkaa. Silti joskus harmittaa tiettyjen kirjatoukkatyyppien puolesta, että heiltä voi pahimmillaan mennä vuosia hukkaan ennen kuin tulevat kuorestaan.
Haiset niinku tosi pahalle, sit oot narsissi ja kakkaat sänkyyn niinku mun poikkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- epäkunnioittava ja moukkamainen käytösJos olet noita kaikkia niin olet todellakin sitä mitä en halua.
Suurin osa noista ei kuvaa minua, mutta kuvaa naistani.
Miksi sitten olen hänen kanssaan?
Koska naisten enemmistöllä on valinnanvaraa. Miesten enemmistölle EI.
Miettikääpä naiset sitä.
Jos naisten enemmistöllä on valinnanvaraa ja miesten enemmistöllä ei niin naiset olisi jotenkin kollektiivisesti tasottomanpi sukupuoli. Ja tota väitettä en kyllä ihan todisteitta niele.
Varmaan jo se, että kirjoittaa vauva.fi palstalle riittää ajamaan varteenotettavat naisystävät taatusti kauas.
Nainen etsii miestä , mies naista ja hiirulaiset saattavat löytää toisensa.