Oudoin elokuva jonka olet katsonut/koettanut katsoa? Itse vastaan
"Perfektion" Netflixistä. Se piti olla kostotarina mutta sisälsi JUONIPALJASTUS-VAROITUS! Lesboseksiä ja housuun paskomista bussissa. Lopetin siihen bussikohtaukseen. Ihan hemmetin outo leffa.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Sausage Party
Mun sisko ei ollut uskoa, että toi on ihan oikea elokuva ja mä olin ihan hämilläni kanssa.
Siis elokuva näyttää niin lapsille suunnatulta animaatiolta, mutta täysin brutaaleja kohtaloita sympaattiset olennot saa.Ihan älyvapaata huumoriakin sisältää, että ei todellakaan lapsille tuota olla suunnattu.
Varmaan vähän niinkuin Ren & Stimpy
Saksikäsi Edward ei enää tunnu niin oudolta, kun oon nähnyt sen niin monta kertaa, mutta kaikki siinä on niin outoa: värit, hahmot, tunnelma ja... kaikki.
Varmaan kaikki Tim Burtonin leffatkin ovat outoja... ainaskin ne mitkä olen nähnyt ja niitä on jokusen monta.
Vierailija kirjoitti:
Luis Buñuelin ja Salvador Dalín 16 minuuttia kestävä surrealistinen mykkäelokuva Andalusialainen koira (Un chien andalou).
Tämä. Traumatisoi.
Vierailija kirjoitti:
A ghost story.
Katsokaa itse niin tiedätte miksi.
Katsoin trailerin ja alkoi stressata liikaa endorfiinia
Kaikille pikku sotahulluille BBC dokumentti They shall not grow old, todella karmea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sausage Party
Mun sisko ei ollut uskoa, että toi on ihan oikea elokuva ja mä olin ihan hämilläni kanssa.
Siis elokuva näyttää niin lapsille suunnatulta animaatiolta, mutta täysin brutaaleja kohtaloita sympaattiset olennot saa.Ihan älyvapaata huumoriakin sisältää, että ei todellakaan lapsille tuota olla suunnattu.
Varmaan vähän niinkuin Ren & Stimpy
Mä hain youtubesta videon, jossa oli kaikki kuolemaan johtaneet kohtaukset Sausage partysta, joten spoilereita tämä video sisältää ja vähän rankkaa katsottavaakin on:
Serkkuni Rachel Rachel Weitz vieläkin kulkee kylmät väreet miesten tyhmyydestä
Vierailija kirjoitti:
Swiss Army Man
Oli kyllä typerä leffa. Käsittämätöntä, että Daniel Radcliffe suostunut moiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eyes wide shut
Mitä outoa tuossa nyt muka on?
Kertoo ihan oikeasta elämästä. Rohkea paljastus Kubricilta.
Tämä koomikko kuoli pian tämän sketsin jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Hohto on juonen puolesta outo, kun en ymmärrä puoliakaan siitä.
Tyyppi perheineen muuttaa hotelliin kausivahti/talkkariksi ja hotellissa kummittelee. Siinäpä se.
Savage planet- animaatio, Bubba ho-tep, jossa on kyllä juoni melkoinen, Eraserhead nyt ainaki. Pidän kovasti oudoista leffoista (tietty hyvistä sellaisista)
Vierailija kirjoitti:
En muista nimeä, mutta siinä oli se tappaja-autonrengas.
Mikä se leffa oli jossa spugelta tippuu muna ja siitä tulee tappajamuna.
Riisuttu mies. Impotentti miespappi pettää vaimoaan lesbon naispapin kanssa. Juoppo apupappi saa potkut ja hyppää alas sillalta.
The School nurse files on sarja netflixissä mikä varmasti on oudoin näkemäni filmatisointi.
En muista elokuvan nimeä, mutta on harvinainen kotimainen elokuva, joka kertoo sodan uhasta.
Tosi taiteellinen elokuva ja vanha elokuva.
Elokuva alkoi mökillä olijoista ja heidän ympärillään käytiin sotaharjoituksia.
Mitä pidemmälle elokuva eteni niin sitä sekavammaksi se meni.
Vierailija kirjoitti:
Sarjoista Boardwalk Empire on aika nyrjähtänyt mutta jos jaksoi katsoa loppuun se olikin hyvä.
Ei se ole nyrjähtänyt vaan ihan normaali, historialliseen aikaan sijoittuva toimintadraama. Toki se yksi äiti-poika-suhde on nyrjähtänyttä kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi perheineen muuttaa hotelliin kausivahti/talkkariksi ja hotellissa kummittelee. Siinäpä se.
Ei todellakaan ole. Tuo on se toinen simppeli teoria. Toinen taas on se, että tyyppi muuttaa perheineen hotelliin talkkariksi ja aikoo samalla kirjoittaa kirjaa. Hänen mielenterveysongelmansa pahenevat, ja hän alkaa nähdä näkyjä. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Tuo on se toinen simppeli teoria. Toinen taas on se, että tyyppi muuttaa perheineen hotelliin talkkariksi ja aikoo samalla kirjoittaa kirjaa. Hänen mielenterveysongelmansa pahenevat, ja hän alkaa nähdä näkyjä. Siinäpä se.
Lisäksi poika on perinyt mt-ongelmat, ja kuulee, näkee jne erilaisia harhoja.
A ghost story.
Katsokaa itse niin tiedätte miksi.